Het actueel-maar-niet-per-se-politiek topic

1 2 3 4 5 6 7 »
kraampje pappie
Romāns Vainšteins
 Niks, ik ben gewoon klaar met wappie esims en trolletje Kraamkop. En jij bent kennelijk het minst t...

Er is wel degelijk iets aan het handje: de absolute devaluatie van wf met die waanzinnige hoeveelheid onzin posts van je, zowel op het forum als bij de artikelen. Dus nogmaals: wat is er aan de hand met je???

Ragnar Lolbroek

Onzinposts?. Als ik een reactie van jou lees bij een forumtop8c is het vrijwel nooit ontopic. Meestal een reactie om onder de huid van Romans te kruipen. M.a.w. hou je klepel en kruip eens op je vriendin als je ergens mee zit.🙄

Il Leopardo della Primavera

Kraam is een grote trol die graag met vpn's terugkomt na elke ban; wielerflits is een soort hotel california voor hem.

kraampje pappie

We wachten nog even op bericht van malikkie, dan hebben we de grote 3 ook weer gehad. De grote 3 sneuneuzen.

Romāns Vainšteins

Net zoals esims kopplaat zal dat wel tof zijn zeker?: een rottig teringlijertje zijn die denkt dat er op de wereld alleen maar rottige teringlijertjes rondlopen.

kraampje pappie

Goed, zolang wf niet ingrijpt om dergelijke wanstaltige posts te verwijderen, laat ik het maar voor wat het is. Veel plezier tussen de bots en ander gepeupel. Esi: sterkte jongen, ik doe de groetjes aan Raul van je.

Marik

Ik zal niet teleurstellen. Wanneer verwijdert WF deze troll eens voorgoed?

kraampje pappie

Was te verwachten natuurlijk. Je bent eerst op .be aan het trollen, dan direct door naar .nl. Ook voor jou de vraag: wat is er aan de hand met je???

Marik

Kerel, hou de eer aan jezelf en ga wat anders doen met je leven. Dan kunnen de mensen die het hier goed bedoelen ongestoord verder. Tot ziens!

kraampje pappie

Jammer dat je geen antwoord geeft op de vraag. Waarom altijd zo pogen tot dissen? Zowel hier als op .be. Waarom? Maar zoals eerder gezegd: ik ga het laten voor wat het is.

Romāns Vainšteins

Ja? Je kwam hier huilen dat je zélf oprot?

1 2 3 4 5 6 7 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.