Het actueel-maar-niet-per-se-politiek topic

« 1 2
esims2.0

esims2.0

Dit zou wel eens definitief het einde kunnen zijn van Perez bij Red Bull.

esims2.0

"Honderdduizenden dollars, goudstaven en een Twix."

esims2.0

Alle boeven zijn gevangen vandaag.

esims2.0

Afgelopen zondag is er een update van mijn browser (Microsoft Edge) geweest waardoor de bovenste balk achter de tabbladen niet meer blauw is, maar grijs. Omdat ik dat niet mooi vind, heb ik noodgedwongen een donker thema ingesteld. Daar valt wel mee te leven, maar toch had ik eigenlijk de keuze willen hebben om de oude situatie te herstellen. Wellicht is de redenering van Microsoft dat die kleur blauw geen consequente toepassing is van hun stijl, want het ging niet om de titelbalk. Maar weet iemand misschien of het toch mogelijk is om de kleurencombinatie van de linker afbeelding in te stellen via de thema's?

esims2.0

Een zwarte bladzijde voor de USA lovers op dit forum vandaag..

Papa Bart

Palli rags.

zo'n beetje bij elke koers zwaaien randdebielen met de 'Palestijnse' vlag. Het liefste zo dat ze de renners 'aaien'. WTAF doen die randdebielen daar? Voor de koers komen ze niet...

esims4.0

Eigenlijk bedoeld voor het politieke topic, maar ik vond de laatste berichten daar nogal dubieus.

esims4.0

Raul Alcala

Godts oogst lof van Farioli: 'Hij is een speler die karakter genoeg heeft in deze situaties"

In Godts we trust 

Raul Alcala
esims4.0

Raisa past ook prima in een open inrichting 

esims4.0
Raul Alcala
Raisa past ook prima in een open inrichting 

21K views in 2 uur tijd, en de opmerking van jou?

Raul Alcala

Ezi en Raisa. Een bijzonder stel. 

esims4.0

Als we geen rechts kabinet hadden, dan had ik die nieuwe buren in Duckstad serieus als staatspropaganda gezien. Overal blije gezichten, hoe leuk het is om buren van kleur te hebben. Iemand op X merkte op dat het met die tuinbroek, legerschoenen en gereedschapssetje een soort van jaren ‘80-feminisme trope is.

Il Leopardo della Primavera

Eenden zijn doorgaans bruin, Raisa is echt wereldvreemd. 

Raul Alcala
esims4.0
Als we geen rechts kabinet hadden, dan had ik die nieuwe buren in Duckstad serieus als staatspropaga...

2 deuren verderop woont een Surinaams stel. Superleuke lieve mensen. Ik heb net als jij problemen met de islam, jij toch echt met iedereen die niet blank is, hmm?

kraamhol
Raul Alcala
2 deuren verderop woont een Surinaams stel. Superleuke lieve mensen. Ik heb net als jij problemen me...

Ezi heeft een lijstje.

esims5.0

Dit stond tot een een half jaar geleden nooit meer op de voorpagina. Ook Ajax doet goede zaken. Een mooi sportweekend.

esims5.0
esims5.0
esims5.0

Trump gaat het winnen vrees ik.

Trump
230
16 Georgia
16 North Carolina
6 Nevada 
10 Wisconsin
278 Totaal

Harris
226
19 Pennsylvania
15 Michigan
260 Totaal

Klootje Kriekeljon

Met dank aan de minderheden.

Weer voor de gek gehouden door je kanalen.🍿 

Laatst gewijzigd
esims5.0

Zoiets wordt het.

esims5.0

Wat een vreselijke na-aperij van The New York Times.

esims5.0

Ik zag dat sommigen moeite hebben met asymetrische aantallen in de sport :)

« 1 2

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.