Het actueel-maar-niet-per-se-politiek topic

1 2 »
esims5.0

Bovenstaande uitslag van de verkiezingen in de VS lijkt juist, al moet het 1-4 bij Nebraska zijn, en 3-1 bij Maine. Ik had het op dat moment denk ik wel helemaal goed kunnen hebben, maar baseerde me op een kaartje van de NOS. Wat ik toen ook niet helemaal begreep, maar volgens mij klopt daar het totaal aantal kiesmannen van beide staten niet.

Laatst gewijzigd
esims5.0

Ik las net dat ik in de sterke divisie zit van het Wielermaster CQ-Spel. Ik ga dat topic maar niet vermoeien met dit soort grappen, maar ik moest eraan denken bij mijn last minute deelname.

esims5.0

Net als je denkt dat alle leuke liedjes op zijn. Gewoon uit Nederland. Hij was al twee maanden uit als ik het goed heb, maar ik luister maar zeer weinig radio. Ja, dit is niet het muziektopic, maar de laatste video daar is zo plat dat ik hem maar even hier deel.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera

Meh, dertien in een dozijn type muziek als je het mij vraagt. Voelt ook enigszins als een wat slap aftreksel van good 4 u van Olivia Rodrigo

esims5.0

Vergezocht hoor, die vergelijking met Good 4 U. Mijn eerste associatie was Joni Mitchell. Dit is nu zo'n zeldzaam voorbeeld van een nummer dat ik opzoek op Spotify om het nog eens te horen. Ben benieuwd of iemand dan een sterker nummer uit 2024 weet, als anderen niet enthousiast zijn.

Laatst gewijzigd
Platonov
esims5.0
Vergezocht hoor, die vergelijking met Good 4 U. Mijn eerste associatie was Joni Mitchell. Dit is nu...

Heel first aid kit-achtig

1 2 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.