Afvalkoers Vuelta 2024

1 2 3 4 ... 10 11
BrackenRidgeCycling
pirazzi
@BrackenRidgeCycling: Het staat in de eerste post bij "Algemeenheden": – het budget deze rond...

Cheers mate

Laatst gewijzigd
Rabbiej

Van Franky heb ik niets vernomen. Dit zorgt ervoor dat Sporting63 zijn plek verzekerd is voor de Vuelta. Fins Els Collons neemt nog plaats op de bank als reserve. Mocht ik van iedereen een team ontvangen dan geef ik onze bankzitter een gegarandeerde plek in de Giro van komend jaar. Maar zo ver is het nog niet, eerst moeten de teams nog geselecteerd worden.

Zoals pirazzi al aangaf heb ik voor deze ronde gekozen voor een budget van 8000 punten. Ik wil het jullie niet te makkelijk maken natuurlijk. De teams beginnen hun selecties eindelijk te presenteren en ik ben dan ook begonnen om de selecties in een invulbestand te plaatsen. Een eerste versie hiervan is beschikbaar en zal in de loop van de week worden bijgewerkt: (Let op: betreft een download van een excel-bestand): hier

Succes met het puzzelen.

Laatst gewijzigd
Fins Els Collons

👍

Bode80
Rabbiej
Van Franky heb ik niets vernomen. Dit zorgt ervoor dat Sporting63 zijn plek verzekerd is voor de Vue...

Rabbiej, kan jij weer dat exceldocument met ons delen? Zou fijn zijn! Nagenoeg alle renners zijn bekend.

pirazzi

Ja, alleen Cofidis nog.

Laatst gewijzigd
Rabbiej

Ik update regelmatig het bestand wat ik eerder heb gedeeld. Dat is hier  te vinden (let op: downloadlink van een excel-bestand). Ik moet alleen nog wat Soudal-Quickstep renners toevoegen en ben in afwachting van Cofidis.

Laatst gewijzigd
Bode80

Ik heb mijn team opgestuurd. Een mooie puzzel weer door het specifieke rittenschema van de Vuelta. Heb er zin in!

arjenzvob

Team gestuurd!

arviidd

Team verzonden!

Franky122

Ik zou wel graag mijn titel willen verdedigen (divisie 2 dan :p) maar zie dat ik een berichtje had moeten sturen. Dat zou ik jammer vinden maar als het de regels zijn dan is het goed.

Rabbiej

Hi Franky, ik had ook zeker een plek voor je gereserveerd maar toen ik niets van je hoorde heb ik 1 van de reserves doorgeschoven naar jouw gereserveerde plek. Ik kan je nu nog wel op de reservelijst zetten maar dat is helaas geen garantie op deelname. 

Sjonge Jonge
Rabbiej
Hi Franky, ik had ook zeker een plek voor je gereserveerd maar toen ik niets van je hoorde heb ik 1...

Ik wil mijn plek wel afstaan aan de titelverdediger.

Heb het momenteel iets te druk op werk en weekend voor de boeg waarin ik nauwelijks thuis ben. 

Dat betekent geen gedegen voorbereiding en dat ik alleen snel een team in elkaar kan 'flansen'.

Dan heb ik liever dat er iemand mee doet die er wel moeite in kan steken. 

Of dat de titelverdediger of de huidige eerste reserve is die dan doorschuift is uiteraard aan Rabbiej.

Franky122

Dan lever ik een team in en dan kijk ik wel wat de uitkomst is. Dank voor de geste Sjonge Jonge! 

Limal

Team verzonden.

VincentK

Opgestuurd!

Fins Els Collons

Verzonden

encanto

Verzonden

rimenno

Verzonden

BrackenRidgeCycling

Team verstuurd, leuke puzzel deze keer.

pirazzi

Gestuurd, succes en bedankt voor de organisatie!

Rawolf

ik heb mn team verstuurd

kokkie1975

Team verzonden

Maillot à Pois
Sjonge Jonge
Ik wil mijn plek wel afstaan aan de titelverdediger. Heb het momenteel iets te druk op werk en week...

Ik ben ook nog niet aan een team begonnen en zie er de komende uren ook geen mogelijkheid toe.

Ik sta bij deze ook mijn plek af, dan kunnen Franky en beide reserves gewoon meedoen. 

Carbon ros

Team ingezonden, weer lekkere puzzel met een startlijst die lang leeg bleef!

sporting63

Team ingezonden

1 2 3 4 ... 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.