Thx BlingSagan! (heb jij eigenlijk de mailbox van Arry gehackt?) Ik was al blij verrast dat ik hem voor 606 binnenhengelde, maar het had dus nog lager gekund.
@Vincent, blij dat jij niet in "mijn" divisie zit ;-) Ik heb er vertrouwen in dat Vermeersch ook jouw bod ruim zal overtreffen, als betere versie van Politt.
In Divisie 2 kwam het tweede hoogste bod van Noordbiker met 613.
Of met andere woorden: in divisie 1 heeft Limal 153 punten "weggegooid / te veel betaald" voor Florian, in divisie 2 was hij zelfs indien VincentK zich gedeisd gehouden had nog 7 punten te kort gekomen.
PS @Limal: BlingSagan is uw derde mede-organisator. Hij heeft dus - net als ik - op geheel legale wijze inzage gekregen in de Arry files. Nà de biedingen wel te verstaan.
Wel, ik heb de teams eens door ChatGPT gehaald, en dit is wat hij ervan vindt:
Voorspelde einduitslag
1. Peter Post Forever: Wout van Aert's veelzijdigheid maakt dit team favoriet, ondersteund door Ulissi en Onley.
2. Rawolf: Remco Evenepoel's dominantie kan dit team naar de tweede plaats brengen.
3. Rahim: Jonas Vingegaard en Pidcock bieden een sterke basis, maar minder breedte dan de eerste twee.
4. Hofsje: Philipsen’s sprintdominantie en Gaudu’s consistentie zorgen voor veel punten.
5. SvenVDB: Pogacar zal enorm scoren, maar het gebrek aan sterke tweede keuzes houdt het team uit de top 3.
6. KJP: Ayuso en Skjelmose zijn sterk, maar niet genoeg om de topteams bij te houden.
Volledige einduitslag:
1. Peter Post Forever
2. Rawolf
3. Rahim
4. Hofsje
5. SvenVDB
6. KJP
7. Elrio
8. Ditisdavid
9. Mithrandir
10. Flowtosti
11. Wielervolger
12. King Kelly
13. Maillot a Pois
14. BlingSagan
15. Joske47
16. Jappe666
17. Pier Tol
18. Erveedeeee
19. Arry1338
20. Joachim
21. Homme
22. Silent Hill
23. Limal
Nu maar hopen dat ChatGPT niet de grootste wielerkenner is - ha !
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.