Wielermaster CQ-Spel 2025 - Divisie 2

1 2 3 4
Leukefans

Mocht iemand intussen wat PB's willen uitwisselen om de dag door te komen, laat ze maar komen.

Sies

Ik heb die van mij zojuist verstuurd Arry!

Leukefans

@Arry
Klopt bovenstaand bericht en heb je van mij nog niets ontvangen? 
Ik heb gisteren middag om 14:07 verzonden. 

Arry1338
Leukefans
@ArryKlopt bovenstaand bericht en heb je van mij nog niets ontvangen? Ik heb gisteren middag om...

Hij stond in de spam, heb hem ondertussen gevonden en verwerkt

Laatste man

Vanmiddag verstuurd!

ivo001
Arry1338
In deze divisie hoef ik slechts nog een bod te ontvangen van Ivo001.

Sorry, erg druk op werk op het moment.

Verwacht het bod tussen 20:30-22:00 ergens gereed te hebben.

ivo001

Sorry dat ik jullie allemaal zo lang in spanning laat zitten, maar het bod is verstuurd. Misschien kan ik gelijk door gaan puzzelen voor ronde 3 :)

Arry1338

Bij deze is het verwerkt!

VincentK

Thanks @Arry1338. Neem een biertje of wat dan ook. Dat heb je wel verdiend!

Noordbiker

Als het goed is, moet ik Jarno Widar er ook bij hebben met mijn bod van 337.

VincentK

@Arry1338, is het lastig om de al gekozen renners in hetzelfde format te kopiëren als vorige keer? Alleen doen als dat gemakkelijk gaat. 
Een Excel per mail met de verdwenen renners zou ook top zijn, want zonder zoekfunctie (de renners nu kopieert als 1 veld) wordt het lastig. 

Leukefans

Zeer tevreden met mijn resultaat, zowel qua kwaliteit als kwantiteit. 

ivo001

Oei, wel pijnlijk dat ik mijn toptalent Teutenberg moeten laten gaan. Met 301 helaas net te kort tegenover de 325 van Brackenridge. Maar nog genoeg renners die op zoek zijn naar een ploeg, roekeloos overbieden acht ik niet nodig. Hoe meer biedrondes er nodig zijn, hoe langer de voorpret :)

ZwiebeLD

Frustrerende ronde... Maar 1 target binnengehaald en dan Buchmann verloren op indienen... 

ivo001

Volgende bod verstuurd.

Laatste man

Beullens, Brennan, Buitrago, Jakobsen en van Wilder. Prima ronde. Zit voldoende potentie in deze renners.

Limal
ivo001
Oei, wel pijnlijk dat ik mijn toptalent Teutenberg moeten laten gaan. Met 301 helaas net te kort teg...

Jouw (begrijpelijke) enthousiasme het hele jaar lang over toptalent TTT was zo aanstekelijk dat ik in Divisie 1 zelfs 475 heb uitgegeven om hem binnen te halen. Als dit zich niet terugbetaalt is het jouw fout, toch? 😅

BrackenRidgeCycling

3e bod verzonden

kartje

Mijn bod is ook verzonden.

Arry1338

Helaas voor Sporting63 en Esims heb ik een fout gemaakt. De mail van de Meesterknecht was enigszins onduidelijk waardoor ik de verkeerde waardes heb ingevoerd.

Adam Yates en Corbin Strong gaan van Esims naar de Meesterknecht.
Maxim van Gils gaat van Sporting63 naar de Meesterknecht.

Verweggistan

Mijn twee Fransen binnengehaald, verder tegenvallend. Nu puzzelen. 

esims5.0
Arry1338
Helaas voor Sporting63 en Esims heb ik een fout gemaakt. De mail van de Meesterknecht was enigszins...

Het ging ook te goed :)

Nee wel balen omdat ik de slag bij de eerste ronde gemist had door beginnersnaïviteit.

VincentK

Opgestuurd!

Noordbiker
Arry1338
Helaas voor Sporting63 en Esims heb ik een fout gemaakt. De mail van de Meesterknecht was enigszins...

@Arry,

En Jarno Widar? Daar had ik 337 voor geboden namelijk, maar zie hem elders staan voor 299 🤔😅
Graag een antwoord hierop, dan kan ik me verder voorbereiden op het 3e bod 😉

Arry1338
Noordbiker
@Arry,En Jarno Widar? Daar had ik 337 voor geboden namelijk, maar zie hem elders staan voor 299 🤔😅...

Wow, hier heb ik gewoon per ongeluk het hoogste aantal rood gemaakt. Je hebt gelijk. Jij krijgt Widar, Sporting63 verliest hem.

1 2 3 4

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.