MEGAFLITS WORLD TOUR MANAGER 2025

1 2 ... 5 6 7 8 »
Silent Hill

Rimemo doet prima zaken zelfs. Staat gedeeld eerste intussen ... Wat is de kans op een ex aequo trouwens !

Hier enige opluchting, dankzij winst van Ayuso en Gee. Ayuso maar drie keer gekozen. Die mag dus zeker zo verder doen.

Team Silent Hill komt stilaan tussen de mensen !

Koekebakker
esims5.0
Ik heb hier eerder gezegd dat ik het de gang van zaken met betrekking tot de organisatie van dit spe...

Fijn, esims, dat je wel betrokken wilt zijn/blijven.

De organisatie is met wat horten en stoten en geimproviseerd op gang gekomen nadat de organisator van vorig jaar aangaf dat dit jaar niet meer te doen. De organisatie is sowieso al een paar keer gewisseld volgens mij. Gelukkig loopt het spel in ieder geval nu. Maar inderdaad is er niet echt een eigenaar.

Ik speel dit spel al een aantal jaren, maar heb de indruk dat iedereen (of althans de meesten) elkaar niet of nauwelijks kent; wat ons bindt is dit forum en de lol dit soort spellen te spelen.

Dus.. het is niet raar hoor als jij berichten zou plaatsen voor de hele groep. Als je dat zou willen; heel graag!

arviidd

Helaas is het alweer oud nieuws dat Esims de score bijhoudt, hij geeft aan op zijn eigen site gestopt te zijn met het bijhouden van de socre. Hij is geband van Wielerflits dus een bericht van hem zullen we hier niet meer zien. Jammer het was een mooi systeem. Wat jammer dat dit forum kapot wordt gemaakt door de mods. 

Franco Bitossi
arviidd
Helaas is het alweer oud nieuws dat Esims de score bijhoudt, hij geeft aan op zijn eigen site gestop...

Inderdaad belachelijke reactie van de redactie van Wielerflits. 

Arry1338

Ik heb te snel geschreven en neem graag mijn woorden terug. Er is teveel onduidelijk om te oordelen zoals ik hier deed ..

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Ik speel op het forum van cyclingnews een zeer vergelijkbaar spel waarbij we ook werken met live updates op de site van een hobbyende medeforumer. Het is werkelijk nooit bij mij opgekomen dat iemand daar problemen mee zou hebben (want waarom in godsnaam?) en het is dan ook volslagen van de zotte dat er hier doodleuk een ban voor wordt uitgedeeld. Dit was ooit hét beste forum voor wielerspelletjes en het sterft nu gewoon een stille dood, want dit forum heeft geen toekomst en de community naar een andere site verhuizen zie ik ook niet gebeuren...

Laatst gewijzigd
Limal

"Het is echt absurd dat jullie iemand bannen voor het aanbieden van overzichten op een andere website, aangezien dit hier niet te realiseren is."

Ik kan niet in de hoofden van de redactie kijken, maar ben er vrij zeker van dat dát niet de reden van de ban geweest is. Er speelt al langer een vete tussen de redactie en Esims (lees even het Verbeterpuntentopic na), en ook tussen hem en enkele anderen in o.a. het Politiek-topic.

Spijtig is het in ieder geval dat we de praktisch real-time klassementen kwijt zijn. En nog een groter gemis zou het zijn als jullie hier ook zouden verdwijnen, Arry en co.

Laatst gewijzigd
bastaix

Komaan wielerliefhebbers,

vergeet jullie persoonlijke vetes. Het gaat om de schoonheid van de koers. Met bijkomend spanningselement/ de spelletjes. De organisatoren besteden heel wat tijd om het in goede banen te leiden. Wees blij dat hun enthousiasme gedeeld wordt op jullie site. De deelnemers aan deze spellen vormen mede uw lezerspubliek. 

Dus, aan allen: ik weet niet exact wat er aan de hand is, maar, ik vraag jullie, stap over je schaduw, gebruik deze site waarvoor hij dient (de koers,dus) en probeer, als liefhebbers van een gezamenlijke interesse, overeen te komen en eenieder, in de beste omstandigheden, te verwelkomen op dit forum

Arry1338
bastaix
Komaan wielerliefhebbers, vergeet jullie persoonlijke vetes. Het gaat om de schoonheid van de koers....

Goed gesproken Bastaix!

Misschien is mijn eerste reactie teveel ingegeven door emotie.

Het is alleen zo jammer om te zien dat de motivatie om de site en het forum te bezoeken zovaak lijkt te worden tegengewerkt door beslissingen en aanpassingen van bovenaf. Of zo voelt het in ieder geval nu. Ik baal ervan dat de site van Esims (iets waar ik al langer over heb zitten denken zelf te laten ontwikkelen, want ik kan het zelf niet) nu niet meer bruikbaar is voor mij. Het was een verademing om op deze wijze de spellen te kunnen volgen en in mijn droom is er een website waar we echt een veelvoud aan spellen allemaal op dezelfde pagina kunnen spelen en overzichtelijk houden. Dus geen Forum van Wielerflits, Ploegleider, Scorito, Gigabike etc etc. Maar gewoon een website waar je vanalles kunt spelen, zoveel en zovaak je wilt met wie je wilt. Overzichtelijk met statistieken en vanuit daar naar wat men graag ziet verschijnen... samen. In tegenstelling tot hoe het hier voelt. 

bastaix

Deze intenties kunnen toch alleen maar onderschreven worden door de redactie van Wielerflits...

Graag reactie van verantwoordelijken

Koekebakker

Ow jee, wat spijtig allemaal, wat er dan ook precies gebeurd is.

Geen idee hoe dat gaat met bans, maar zou er een kans zijn dat het tijdelijk is en esims weer actief wordt?

Sies

Esims schrijft dit op zijn eigen website:

In deze situatie zijn er alleen maar verliezers en daarom bedacht ik dat het beter is om door te gaan met het bijhouden van de betreffende wielerspellen. Nu heeft niemand iets. Het niet kunnen deelnemen aan het WF forum is voor mij echt wel overkomelijk. Ik zal dan ook voor het Megaflitsspel tussenstanden maken, die dan net als nu door Maillot à Pois bij Wielermaster, door iemand anders op het forum kunnen worden gedeeld. Zelf heb ik nu een goede reden om dat niet te doen :)

Met andere woorden, hij staat er voor open om het te blijven bijhouden, iets wat super fijn is en iedereen denk ik erg blij mee is! Wel moet er nog iemand gevonden worden die dit zo nu en dan hier wil posten.

VincentK
bastaix
Komaan wielerliefhebbers, vergeet jullie persoonlijke vetes. Het gaat om de schoonheid van de koers....

+1

Limal
Sies
Esims schrijft dit op zijn eigen website:   In deze situatie zijn er alleen maar verliezers en daaro...

Heel blij om dat te lezen. Vanuit de krochten van WF: hartelijk dank, Esims!

Koekebakker

Heel fijn, esims!

1 2 ... 5 6 7 8 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.