MEGAFLITS WORLD TOUR MANAGER 2025

1 2 ... 6 7 8 9 »
BrackenRidgeCycling

Bedankt voor de update,  we stijgen weer een paar plekjes.

esims6.0

Het is wat aan de late kant maar ik had ook nog een overzicht gemaakt hoe er gepresteerd is tijdens de Tour de France, ten opzichte van de verwachting. Dit verschil is grotendeels gebaseerd op hoe je huidige team in dezelfde periode vorig jaar heeft gepresteerd en op die benadering is natuurlijk veel kritiek mogelijk. Mochten hier teams in de min vermeld staan die naar hun mening toch echt uitstekend gepresteerd hebben tijdens de Tour, dan hoor ik het wel :)

Bode80
esims6.0
Een nieuwe stand. De stand in het vorige bericht is op een onhandige datum gemaakt waardoor de posit...

Zowaar een 5e stek op dit moment!

Del Toro is lekker bezig de afgelopen periode.

esims6.0

Weer eens een nieuwe tussenstand. Na de Vuelta was misschien logischer geweest, maar kan alsnog.

Klik op de afbeelding voor groter.

Laatst gewijzigd
Bode80

Kijk! Weer een plaats gestegen door Kooij en Del Toro vermoed ik.

esims6.0

Zoals beloofd ook een stand na de Vuelta. De referentiestand is van vorige week maar als de voorkeur gaat naar drie weken geleden, dan wil ik dat wel veranderen. Het verschil tussen de koplopers Kannibaal van Schepdaal en Ledeganck wordt kleiner en Limal is de 10.000 puntengrens gepasseerd, is eigenlijk het enige dat me zelf opvalt.

Klik op de afbeelding voor groter

Bode80
esims6.0
Zoals beloofd ook een stand na de Vuelta. De referentiestand is van vorige week maar als de voorkeur...

Dank!

esims6.0

"Through goes Ledeganck!"

Ik zat nog een beetje in de Formule 1 stemming. Klik op de afbeelding voor groter.

Laatst gewijzigd
esims6.0

Ik heb denk ik nog een handige aanpassing gemaakt op de uitslagenpagina. Bovenaan de pagina kun je een naam kiezen zodat je snel je eigen punten kunt zien. Hetzelfde gedaan bij het Wielermaster CQ-Spel, maar daar werden sowieso de maximaal twee deelnemers al getoond bij een uitslag.

Bode80

Mooie overzichten esims!

Voor de winst doen er nog maar 2 mee zo te zien. Ben benieuwd of ik nog de 3e plek kan bemachtigen.

esims6.0

De stand na het WK in Rwanda. Er is inderdaad nog spanning rondom de derde plek. Je hoefde vandaag geen Pogacar te hebben om dagwinnaar te worden.

esims6.0

Tenzij de Grand Prix d'Ongola nog alles op zijn kop zet, is dit de eindstand van deze week. De strijd om de podiumplaatsen blijft interessant. Gisteren verloor Ledeganck de eerste plaats, maar hij herovert hem vandaag. Bode80 gaat naar plaats 3.

Bode80

Hoppa!! Verschil is nog wel minimaal.

Del Toro gaat nog wel wat punten pakken dus ik heb wel vertrouwen in een 3e plek!

esims6.0

De stand (provisioneel) na deze week. Kannibaal van Schepdaal neemt de leiding weer over, Bode80 verstevigt zijn derde positie, en zelf stijg ik ook weer eens een plaatsje door Adam Yates en succesaankoop Christophe Laporte.

esims6.0

Ik was gisteren enigszins verbaasd toen verschillende jaarspellen werden beëindigd terwijl ik steeds de kalender op de website van de CQ-ranking in de gaten hield en daar nog wedstrijden zag. Bij deze dan ook maar de afsluiting van dit spel. Gefeliciteerd Kannibaal van Schepdaal als eindwinnaar van Megaflits World Tour Manager 2025. Het zag er al heel lang naar uit maar Ledeganck maakte het gelukkig op laatst toch nog een beetje spannend door een paar keer de leiding te pakken. Voor mij was het de eerste deelname, en om mezelf voor een afgang te behoeden had ik gedacht dat op basis van vorig jaar een score van 15.000 punten mogelijk was. Niet helemaal gelukt :)

Ik zag dat vorig jaar een toplijst van beste en slechtste aankopen gemaakt is, dus daarom ook dit keer.

Deze editie van het spel begon vrij rommelig en op een gegeven moment ben ik de stand gaan bijhouden, omdat de puntentelling mij hetzelfde leek als die van het Wielermaster CQ-spel. Ik vond het leuk om te doen en ben daarom beschikbaar voor een volgende keer. Maar ik vind dat niet vanzelfsprekend, na wat gebeurtenissen met betrekking tot de sfeer dit jaar. Dus als er ook anderen zijn die de organisatie volgend jaar willen doen, dan sta ik zeker niet vooraan.

Laatst gewijzigd
ivo001

Bedankt Esims dat je dit zo hebt willen oppakken. Ik kijk toch regelmatig naar de standen op de site.

Had met Roglic eigenlijk maar een echt grote miskoop. Lutsenko, Dunbar en Jakobsen ook bijna 200 in de min maar verder deden de renners het aardig. Miste vooral de toppers. Uit de top 10 meest winstgevende renners had ik alleen Vingegaard en Vine in de selectie. Al vermoed ik dat Seixas met +661 wel op plek 11 staat ook.

jappe666

Pff balen om de titel in het zicht van de meet nog uit handen te geven... Maar moet eigenlijk tevreden zijn, want op 32 renners heeft enkel Pithie echt teleurgesteld met zijn -461, en Behrens eventueel ook ondanks zijn geringe prijs. Van Aert en Skjelmose ook licht onder hun waarde, maar redelijk minimaal tov hun aankoopprijs. Kron en Calzoni paar puntjes in de min en voor de rest bijna alleen maar voltreffers.

BrackenRidgeCycling

Felicitaties aan Kanibaal, mooie ploeg.

Bedankt aan de organisatie, het word zeer gewaardeerd.

Hier ook een paar tegenvallers, hier ook te veel klassieke renners naar mijn idee.

Kannibaal van Schepdaal

Bedankt allemaal! Ik had de hoop eigenlijk al even opgegeven, maar vandaag toch maar even de eindstand komen checken blijkbaar toch nog gewonnen? Verrassend. Wellicht met dank aan Magnier en Brennan. Dank voor de organisatie en tot volgende keer.

Noordbiker

Van Harte Kannibaal.

Bedankt voor de organisatie Esims.

Mocht er een 2026 versie komen, doe ik graag weer mee.

1 2 ... 6 7 8 9 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.