Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 165 166 167 168 »
Keshi

Nijs of Van Gils

Hassan de Mosselman
martijncr
Schachmann als verrassing én voor de teampunten van Evenepoel én de superlage pickrate als verschilm...

Ik heb al mijn gouden wissels al gebruikt...

DaveyD
martijncr
Schachmann als verrassing én voor de teampunten van Evenepoel én de superlage pickrate als verschilm...

Dezelfde twijfel hier, in potentie kan Healy er 3x bij zitten. Schachmann kan inderdaad 2x teampunten pakken en kort eindigen of rijdt hij in dienst van Remco? Nys is kopman materiaal in waalse pijl. Twijfel twijfel..

Laatst gewijzigd
wessel2105
DaveyD
Dezelfde twijfel hier, in potentie kan Healy er 3x bij zitten. Schachmann kan inderdaad 2x teampunte...

Voor de Waalse Pijl is Nys perfect kopman materiaal daarentegen zou je Healy tijdens de Amstel en Luik de 3e cap kunnen geven aangezien hij in bloedvorm is dus ik denk dat het kijken is waar je zelf denkt meer punten mee te gaan kunnen scoren.

Laatst gewijzigd
Zitvlees
wessel2105
Voor de Waalse Pijl is Nys perfect kopman materiaal daarentegen zou je Healy tijdens de Amstel en Lu...

Waarop baseren jullie die zekerheid over Nys?

wessel2105
Zitvlees
Waarop baseren jullie die zekerheid over Nys?  

Het enigste waar ik het op kan baseren is hoe indrukwekkend hij weg versnelde bij de rest van het peleton in de GP Miguel Indurain dat was echt van een andere klasse dan de rest die daar rond reden. Ik denk dat hij op de muur zeker weten bij de eerste mannen boven gaat komen.

1 2 ... 165 166 167 168 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.