Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 169 170 171 172
Hazebol

Ben nog aan het twijfelen voor Captain 3 morgen. Pidcock, Benoot of Gregoire.. ik neig naar die laatste.

VliegendSchwein
Hazebol
Ben nog aan het twijfelen voor Captain 3 morgen. Pidcock, Benoot of Gregoire.. ik neig naar die laat...

Benoot acht ik het meest stabiel, Gregoire heeft de hoogste piek. Het zou me niet verbazen als Gregoire naar de top 5 rijdt morgen. 

Ook Pidcock zou dat moeten kunnen, maar die heeft het nog niet helemaal in de afgelopen wedstrijden. 

Van Benoot weet je wat je krijgt, als ie goed is wordt ie 6e, en hij zal niet vaak buiten de top15 rijden. 

Laatst gewijzigd
Canyon72

Ik ga voor Pogi, Remco en Nys

Dekkerony

Favorieten voor morgen: lichtgewicht met een punch. 

1. Pogi
  2. Pid
  3. REV

VliegendSchwein

Wie denkt er hier dat Evenepoel voor de laatste muur aanvalt en het een ander soort wedstrijd wordt dan de gebruikelijke sprint op de muur? 

En als je hierin gelooft: geloof je dan dat Evenepoel wegblijft (en wint)? 

Of geloof je dat Evenepoel zichzelf uitschakelt met zo'n aanval?

Bellissima

Ik verwacht dat hij het idd voor de laatste muur gaat proberen en dan met een (zeer select) groepje komt te zitten, dat wegblijft, om vervolgens niet te winnen...

Zijn er mensen die een (onderbouwde) mening / verwachting hebben over van Eetvelt morgen ???

Laatst gewijzigd
WielerflitsOrakel

1. Pogi, 2. REV 3. Gregoire denk ik. Maar die laatste kan nog Benoot worden. Lastig

munkiee

Ware keuzestress voor caps. Met een arsenaal aan renners, twijfel ik wat beste is. 

Rev, pogi, benoot, vauqelin, pidcock, teuns, powless, van eetvelt, bilbao en matthews. 

Blaagstra

Champoussin 3e kopman hier. Revket juist niet.

Laatst gewijzigd
DennisdeMenniss

Hier gaan Evenepoel en Pidcock niet als kopman mee. Als we nog wat willen stijgen moeten we een gokje wagen.

Canyon72
DennisdeMenniss
Hier gaan Evenepoel en Pidcock niet als kopman mee. Als we nog wat willen stijgen moeten we een gokj...

Welke 3 zijn dan de gelukkigen?

DennisdeMenniss
Canyon72
Welke 3 zijn dan de gelukkigen?

Aah jah, dat had ik er wel meteen bij kunnen zetten. Pogi Skjelmose en Gregoire/Eetvelt gaan het worden.

Dampe hin

Hier ook twijfel tussen Eetvelt en Gregoire als derde cap. Wie van de twee heeft volgens jullie normaliter de meeste punch op een dergelijke aankomst?

ProScoritoManager
Dampe hin
Hier ook twijfel tussen Eetvelt en Gregoire als derde cap. Wie van de twee heeft volgens jullie norm...

Ik zou ze in die categorie ongeveer gelijkstellen. v Eetvelt allicht met een nét iets hoger plafond, maar wel alweer enige tijd niet gekoerst en dus onduidelijkheid rondom vormpeil. Gregoire heeft dan juist al vorm getoond en zou op dit moment ook mijn pick zijn. Had hem er nu graag bij gehad.

Nijmos
Dampe hin
Hier ook twijfel tussen Eetvelt en Gregoire als derde cap. Wie van de twee heeft volgens jullie norm...

Ik denk dat het dicht bij elkaar ligt, maar van Gregoire weet je zijn vorm en die is behoorlijk

NOAD1912

Jullie cappen Pidcock doelbewust niet ten faveure van Gregoire of Van Eetveld? Heeft dat puur met de vorm van Pidcock (en Gregoire) te maken of ook met zijn magere resultaten in deze koers?

Heb ze alle 3 en nog 3% nodig voor een bekertje en twijfel enorm tussen Pidcock en Gregoire. Die laatste natuurlijk wel een (redelijke) verschilmaker. 

ivo001

Ik heb Nys mijn 3e kopman plek gegeven achter Pogi en Rev. Pidcock, Madouas, van Gils, Christen, Bilbao en Blackmore mogen dew rest van de top 10 vullen.

TourDeFranceUnchained
NOAD1912
Jullie cappen Pidcock doelbewust niet ten faveure van Gregoire of Van Eetveld? Heeft dat puur met de...

Jaa ik heb dan welliswaar Nys als 2e cap (Remco 3) en van Eetvelt/Benoot nog op de bank die ik zonder Nys waarschijnlijk gecapt had. Pidcock heeft enkel in 2021 top 10 gereden in de Waalse Pijl. Daarnaast is zijn vorm zeker in orde maar vond ik hem niet uitblinken in zowel BP als Amstel. Een Benoot daarentegen biedt bijvoorbeeld veel meer zekerheid met zijn 9e, 7e en 11e plek de afgelopen jaren + heeft ook prima vorm laten zien vanaf DDV. De vraag is dan inderdaad neem je wat meer risico of ga je voor wat meer zekerheid, voor zover die er is.

Edit: Nys toch 3 en Remco 2 door de combinatie van verwachte regen en het maken van een harde koers en evt vroegtijdig aanvallen van Quickstep/Remco.

Laatst gewijzigd
John Bon

Wel leuk om te zien hoe iedereen (inclus vader Sven) Thibaut hyped als favoriet om te winnen maar Thibaut, ondanks dat sommige hem arrogant noemen, er rustig onder blijft. 

"Ik heb het gevoel dat het in mij zit om deze koers in de toekomst te winnen. Dit jaar komt misschien nog iets te vroeg, maar ik heb er gewoon zin in."

ivo001
TourDeFranceUnchained
Jaa ik heb dan welliswaar Nys als 2e cap (Remco 3) en van Eetvelt/Benoot nog op de bank die ik zonde...

Haha shit, ik was na het lezen van jouw reactie er in mee gegaan om Nys op 2 te zetten en Evenepoel op 3.

VliegendSchwein

Hier Nys ook 2e cap vandaag. Pogi 1e en Evenepoel 3e. 

Bijna niemand uit de top 10 heeft Nys dus zo hoop ik richting de top te gaan van de algehele scorito. 

Een van de grootste concurrenten vind ik de nr 31  voor de eindwinst in scorito. Die heeft dezelfde renners als ik + Healy en Buitrago. Hij heeft ook dezelfde kopmannen +volgorde als ik vandaag. Zijn achterstand op mij is 58 pnt. 

We zullen zien hoe het uit gaat pakken. Een goede score van Nys is essentieel voor mijn kansen. Spannend!! 

Willempie94

Ziet er niet zo goed uit met Nys bij de teamcar...

DennisdeMenniss

Zucht...

Skjelmose... 

Niet mijn jaar 🤣

John Bon

Mooi dan zet ik 1 keer Pidcock niet in mijn kopmannen finished hij dan wel top 3 😂

ditisdavid

Aardig wat laten liggen door Pidcock niet te cappen, gelukkig met Evenepoel en Grégoire wel alle kopmannen toptien en ik zag Benoot en Blackmore ook nog wat punten pakken. Gouden bekertje kan bijna niet meer mis, de vraag is hoe hoog het precies gaat worden...

1 2 ... 169 170 171 172

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.