Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 170 ... 201 202
Poeksel

Over sfeer geworden, dit mag blijkbaar wel:

" Remco is de vleesgeworden arrogante belg, zonder enig fatsoen en nogal patserachtig. Geen kampioentype. Kijk voor het gemak eens naar de vrouwen van Primoz en Jonas. Of van Tadej, Thomas en Wout. Vrouwen die weten hoe belangrijk de carriere van hun man is. Mevrouw Evenepoel staat het liefst zelf in de spotlights, dus dat wordt niets."

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Dat mag diegene toch vinden

Leukefans

Ik blijf het hilarisch vinden dat het toonbeeld van arrogantie voor beide landen steeds net aan de andere kant van de grens lijkt te wonen, waar we onszelf dan weer (te) bescheiden vinden.

Verder zijn het de mensen die dit soort mysogene uitspraken over (een gebrek aan) fatsoen helemaal oké vinden de oorzaak waarom de weldenkenden onder jullie Noorderburen vanochtend met een fikse kater wakker werden, schat ik zo in.
Hier vind ik het in elk geval ook niet thuishoren en hopelijk de redactie ook niet.

Raul Alcala

Lol de druiven smaken je zuur

Poeksel

Dat mag diegene vinden, maar je mag ook vinden dat het niet goed is voor de sfeer als iemand constant Belgische renners en teams afzeikt.

Dikke Kater

De reclames en het verspringende beeld zijn op een ipad inmiddels zo erg dat ik ben gestopt met lezen van nieuws. Het enige topic dat ik nog bekijk is het forum om te kijken of er inmiddels geluisterd wordt naar de stortvloed aan klachten. Niet dus, maar dat is geen nieuws -).

Laatst gewijzigd
MaGarin

26 oktober 2023 om 21:56 door Maxim Horssels:

@MaGarin, terecht punt. Binnenkort zal ik uitgebreid reageren op jullie feedback, vragen en opmerkingen.

Zal ik hem maar elke dag als herinnering reposten? ;)

Dat je helemaal niks doet met karrevracht aan kritiek en verbeterpunten is één ding en helemaal prima hoor. Jullie site, jullie bepalen. Maar beloof dan ook niks.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Dat 'dat mag diegene toch vinden' zal de aankomende tijd ruimschoots aan bod komen in de maatschappij, nu velen zich daarin electoraal gesteund voelen. Iets waar niet aan te ontkomen valt en je jezelf beter op voorbereidt. Ik ben er alvast klaar en strijdbaar voor!

Sowieso is enige sportiviteit geboden in dit soort kwesties.

Leukefans

Maar gelukkig mogen wij dan ook vinden dat dat soort uitspraken ongepast, denigrerend en eigenlijk ronduit achterlijk zijn, toch?
Toch?
Of heb ik die oh zo dierbare vrije meningsuiting weer volledig misbegrepen?

Raul Alcala

Zeker Poeksel. En als t lijdend voorwerp josjas oid is (structureel dus) moderen lijkt de laatste tijd wat selectief te gaan

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Leukefans. Iemand van mysogene uitspraken betichten terwijl de loftrompet door diegene over meerdere vrouwen wordt gezongen, op 1 na...

Get a grip gast

Raul Alcala

Romans is strijdbaar lol. Stond je gister ook hand in hand om de Domtoren?

Sies

Uiteraard mag iedereen zegen en denken wat hij wil, ik denk ook niet dat dit het 'probleem' is momenteel op de community. Ik denk eerder dat het de lange tenen zijn waar we van af moeten.

Iemand noemt telkens de Belgische renners arrogant en weet ik veel wat nog meer. Is dit netjes? Nee. Is het een meerwaarde voor de site? Nee.
Maar dan nog mag die persoon dit zelf weten. Daarover klagen is 1. koren op de molen voor de plaatser en 2. komt op mij over als het gedrag in een (kleuter)klas: "juf, pietje zegt dit tegen me'. 'ja maar henkie zei dit'. 'omdat jij dit zei tegen mij' etc etc.

Een beetje dikkere huid zou goed zijn, negeer zulke berichten en het zal vanzelf naar de achtergrond verdwijnen!

Sjontoch

Niet iedereen mag hier zeggen wat ze willen Sies, daar is mijn - nog steeds zonder reden - geblokkeerde account een goed voorbeeld van. Wel apart dat die jos_jas of whatever niet geblokkeerd wordt en ik wel, blijkbaar.

Sjontoch

PS: de account verwijderen functie werkt niet.

AWestie

[edit] artikel is aangepast, blijft een beetje een gek stuk over Oman

Laatst gewijzigd
Leukefans

Dat is toch even wennen aan zo'n nieuwe en onaangekondigde forumlayout. 
We geven het een kans, hopelijk blijkt de gebruiksvriendelijkheid er mee toegenomen. 

Edit: even ter toevoeging; ik kreeg de laatste dagen, en nu nog lijkt het, vaak fouten bij de tijdstippen waarop laatst gereageerd werd op het forum. 
Zo staat er bijvoorbeeld dat de laatste reactie in dit forum, deze, van meer dan een uur geleden dateert, in plaats van enkele minuten. 
Een gekend probleem? 

Laatst gewijzigd
Avatar of
Maxim Horssels
admin
Leukefans
#4242
Dat is toch even wennen aan zo'n nieuwe en onaangekondigde forumlayout. We geven het een kans,...

Het redactieblog is inmiddels bijgewerkt met een update. En onaangekonigd is de nieuwe forum lay-out allerminst. Een aantal leden heeft geholpen met testen en al in mei heb is aangekondigd dat er een update ging komen.

De indeling van het forum kunnen we aanpassen. Benieuwd naar jullie suggesties. 👍

Sjonge Jonge

De indeling mag wat mij betreft wel aangepast (teruggezet) worden naar de recente reacties bovenaan (en misschien nog beter zoals het voorheen was, dus niet meest recente reacties an sich, maar meest recente wijziging per topic).

Leukefans
Maxim Horssels
#4243
Het redactieblog is inmiddels bijgewerkt met een update. En onaangekonigd is de nieuwe forum lay-out...

Die aankondiging heb ik gemist, mijn excuses. 

Ik ben ook wel fan van de meest recente reacties bovenaan. 

En kan iemand me zeggen hoe ik (op mijn telefoon) de instellingen aanpas zodat ik niet langer mails krijg bij elke reactie op mijn topic? 

PFreriks

Ik vind de lay-out van de topics nogal smal, veel loze ruimte aan de zijkanten. Verddr ziet het er goed uut, mooi overzichtelijk en meer kansen voor interessante topiks.

De uitlogknop op de Wielerflits site is overigens wel verdwenen van het profiel, en de uitlogknop op het forum-profiel werkt niet

Laatst gewijzigd
elrio

De eerste pagina van het forum over het wielermaster cq spel is teruggezet naar een hele oude versie, op deze pagina stond veel informatie over hoe de bieding gegaan was. Hoewel het niet onmogelijk is (gelukkig) om deze informatie terug te krijgen is dit wel weer aardig wat werk. Is het mogelijk de laatste versie van de informatie van het forum terug te krijgen?

Avatar of
Maxim Horssels
admin

Update inlogproblemen: We hebben een aanpassing doorgevoerd die (hopen wij) het inlogprobleem heeft verholpen.

Laat hier even weten of jullie er nog last van hebben. 

Het probleem zit niet in de cookietime, maar waarschijnlijk in onze caching. De caching zorgt ervoor dat we bij bezoekpieken (zoals bij breaking news) niet offline gaan.

Die caching is nu aangepast.🤞

Laatst gewijzigd
Leukefans

Dat zou in elk geval een erg grote stap zijn!

Weet niet of dit ook haalbaar is bij aanpassingen op het forum, maar een iets langere lijst van topics waarin activiteit was zou ik wel fijn vinden, is plots erg beperkt ten opzichte van vroeger. 

Oude Indianentruc

Het mag gezegd, quotes en afbeeldingen zijn een prachtige aanvulling op het forum

1 2 ... 170 ... 201 202

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.