Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 171 ... 200 201
Poeksel

Ik vind het ook wat smal, maar mooi inderdaad dat quoten kan.

Is het trouwens een bug of een feature dat je niet meer het profiel van iemand kan zien, noch hier noch bij de nieuwsberichten?

Whyze Katje

Vreemde pagina indeling, de pagina waar de berichten te lezen zijn beslaat de helft van het scherm. Links en recht grijze blokken (advertenties?) Waardoor je wederom heel veel moet scrollen. Net als of je op een vel papier alleen het middelste deel gebruikt. Het vakje waar je de tekst moet tikken is nog smaller. Maar verder prima hoor. 

Oh en grappig nu ik ga bewerken heb ik wel opeens een tekstvak over de hele breedte van de pagina. Nog een positief punt de recapta is foetsie yeah! En 't is wel mooi snel.

Laatst gewijzigd
dazzler2120
Whyze Katje
#4252
Vreemde pagina indeling, de pagina waar de berichten te lezen zijn beslaat de helft van het scherm....

Die grijze blokken zijn inderdaad advertenties. Dit is hoe de pagina er momenteel zonder ad-blocker uitziet:

https://imgur.com/a/80XTR01

Dit houdt volgens mij een beetje een 80-20 regel aan. Voor 80% is de pagina gevuld met advertenties, 20% is content. En het dan raar vinden dat zo veel mensen gebruik blijven maken van ad-blockers (en dat is nog even los van alle trackers die met advertentie cookies meegenomen worden). 

WF zou een voorbeeld kunnen nemen aan hoe Tweakers.net (tech-site met actieve forumcommunity) haar advertentiebeleid heeft aangepast, zelfs als onderdeel van DPG hebben zij hier een veel nettere oplossing voor, wat ervoor zorgt dat veel mensen de pagina óf whitelisten in hun ad-blocker, of een abo nemen op de website.

Maar goed, dit heb ik eerder aangekaart en de richting lijkt eerder te zijn dat ze meer advertenties willen.

Sies

al je op het forum zit blijven de gele en witte balk boven aan de pagina niet vast zitten, zoals wel het geval is op de rest van de site

esims2.0
Raul Alcala
#4236
Leukefans. Iemand van mysogene uitspraken betichten terwijl de loftrompet door diegene over meerdere...

*Misogyn. De nieuwe dooddoener zodra het om kritiek op vrouwen gaat. Dat de spelling vaker fout dan goed gaat, zegt al iets over het niveau van dergelijke discussies.

Raul Alcala

Esims. Bedankt voor je morele steun in deze

Check K Solo - Spellbound

esims2.0

De ironie wil dat Wierflits nu ook gebruik maakt van het TinyMCE tekstvak, waarvan de maker al jarenlang zijn afkeer van de <br> tag heeft laten blijken. Bij de laatste versie van dit tekstvak (editor) was de mogelijkheid om een nieuwe regel te beginnen zonder een nieuwe paragraaf domweg afgeschaft, maar daar kwam zoveel kritiek op dat de mogelijkheid later alsnog is toegevoegd. Op Wielerflits staat dit niet ingeschakeld, maar op mijn eigen forum heb ik dit wel gedaan.

KissMyAce2.0

Is dit de chat

Romāns Vainšteins

Ik gebruik hier op de desktop een beul van een adblocker: het ziet er ongeveer uit als een angorakat die in de badkuip geflikkerd is.

Maillot à Pois
Maxim Horssels
#4248
Update inlogproblemen: We hebben een aanpassing doorgevoerd die (hopen wij) het inlogprobleem heeft...

Ik moet nog steeds verschillende keren per dag inloggen - net vaker dan voorheen, lijkt het wel.

Tot hiertoe vond ik dat persoonlijk niet zo storend. Maar sinds het nieuwe forum er is, wordt elke keer ik inlog mijn forumnaam teruggezet naar mijn login i.p.v. mijn schermnaam (enkel op het forum, niet op de site zelf). Moet ik dus elke keer weer aanpassen, en dat is wél vervelend natuurlijk.

esims2.0
Maillot à Pois
#4260
Ik moet nog steeds verschillende keren per dag inloggen - net vaker dan voorheen, lijkt het wel. To...

Ik heb hetzelfde. Maar ik hoef alleen maar naar de inlogpagina te gaan zonder verder iets te doen en dan ben ik weer ingelogd.

Romāns Vainšteins

Het is inderdaad heel licht erger geworden. Zeg maar een tandje zwaarder.

Maillot à Pois
esims2.0
#4261
Ik heb hetzelfde. Maar ik hoef alleen maar naar de inlogpagina te gaan zonder verder iets te doen en...

Bij mij ook, ik hoef niets in te vullen. 

Maar m'n schermnaam wordt daarbij blijkbaar telkens weer door m'n login naam overgeschreven. 

Wheely

Goede update dit!

Hulde!

MaGarin

https://forum.wielerflits.nl/huisregels/

https://forum.wielerflits.nl/over-wielerflits

https://forum.wielerflits.nl/contact/

 

Deze linkjes zijn allemaal nog dood, waarschijnlijk moeten die nog even overgezet worden naar het nieuwe forum.

 

En misschien zie ik hem over het hoofd, maar is de optie om ongepaste reacties te rapporteren verdwenen? Die zou ik graag weer terug zien.

elrio

Wordt hier nog wat mee gedaan:

https://forum.wielerflits.nl/t/182-verbeterpunten-wielerflits/p/437115

Ik organiseer al jaren dit spel op wielerflits, maar op dit moment is het bijna onmogelijk en zou jammer zijn als de nieuwe lay-out ervoor zorgt dat dergelijke spellen niet meer mogelijk zijn.

Oude Indianentruc

Klikbare links houdt deze bizon ook wel van

Whyze Katje

Het forum heeft voor mij ook een klein inlog probleem. Als ik naar het forum ga krijg ik standaard onderaan de pagina de melding dat ik niet aangemeld ben. Naar de inlog pagina gaan die overigens niet opent als je op de melding klikt, lost het probleem op, dus echt opnieuw inloggen hoeft niet. Wel een aantal keer klikken. Dat lijkt me dus een ander inlog probleem, ik het nooit inlogproblemen gehad en bij de commentaren heb ik het probleem niet, enkel op het forum. 

Laatst gewijzigd
Oude Indianentruc
Whyze Katje
#4268
Het forum heeft voor mij ook een klein inlog probleem. Als ik naar het forum ga krijg ik standaard o...

Daar had ik het net met een ander over, en wij hebben precies hetzelfde. Een gebruikersnaam/wachtwoord ofzo komt niet in beeld.

Limal

Bovenstaand inlog(schijn)probleem ervaar ik ook. Voor de rest vind ik het een geslaagde update. Enkele suggesties:

  • bovenaan de pagina's ook klikbare paginanummers aub, nu staan die enkel onderaan
  • mobiel ziet het er goed uit, maar op een PC/Mac valt het forum me net wat te smal uit

esims2.0
Limal
#4270
Bovenstaand inlog(schijn)probleem ervaar ik ook. Voor de rest vind ik het een geslaagde update. Enke...

Ik vind de breedte prima zo. Dit forum is overduidelijk geïnspireerd door Twitter (met die middot achter de naam bijvoorbeeld) en daar heb je ook deze breedte. Waarom zouden kranten anders hun aantal kolommen niet halveren?

Laatst gewijzigd
Whyze Katje

De tijdsaanduiding in de samenvatting op de hoofdpagina lijkt ook nog steeds niet correct, hoewel het "ooit geleden" nu wel weg is. In de eerste plaats staat er een engelse aanduiding: 'ago'. Maar daarnaast lijkt het erop dat die samenvatting nu een uur voorloopt of niet erg nauwkeurig is? Afgerond op hele uren? Of verschillende servers, verschillende databases in verschillende tijdszones? Persoonlijk gebruik ik dat lijstje op de hoofdpagina soms om te zien of er iets op het forum is bijgekomen waar ik in geintresseerd ben, op die manier hoef ik niet extra te klikken, maar dan is het wel fijn als dat lijstje juist is. Geen halszaak natuurlijk maar een beetje onhandig.

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois
esims2.0
#4271
Ik vind de breedte prima zo. Dit forum is overduidelijk geïnspireerd door Twitter (met die midd...

Met dat verschil dat (op pc) de rest van het scherm niet gebruikt wordt, of toch niet voor inhoud. Dat is op X/Twitter niet zo.

Of om je analogie met de krant aan te houden: alsof enkel de middelste kolom gebruikt wordt en de rest van de klant blanco is.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De breedte van het forum op pc en laptop zou inderdaad wel een tikkeltje breder mogen... is nu net iets ze smal. Leest bij langere stukken niet echt heel prettig.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ik kan vanaf mn foon geen you tube linkjes plaatsen in muziek forum

 

Melding dat browser dit niet ondersteund 

1 2 ... 171 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.