Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 172 ... 202 203
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Mij is het net wel gelukt om een afbeelding en een youtube filmpje te plaatsen met een Samsung S21

Romāns Vainšteins

Scheelt weer een hoop hip hop

Wheely

Kunnen we YT embedden hier dan? Even testen hoor...

Laatst gewijzigd
esims2.0
Maillot à Pois
#4273
Met dat verschil dat (op pc) de rest van het scherm niet gebruikt wordt, of toch niet voor inhoud. D...

Twitter laat de zijkolommen op een slimme manier asynchroon meescrollen waardoor het nooit leeg is daar. Maar ook hier wordt niet het hele scherm gebruikt. Overigens heb ik zelf mijn monitor op een wat lagere resolutie dan hieronder, omdat ik dat niet trek met mijn ogen.

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois
esims2.0
#4279
Twitter laat de zijkolommen op een slimme manier asynchroon meescrollen waardoor het nooit leeg is d...

Inderdaad.
Maar hier zijn de zijkolommen, op een Google-Ad na, helemaal leeg als je een topic opent.
Dus of ze nou slim zouden laten meescrollen of niet, het blijft daar leeg.

Raul Alcala

Nee hoor. Ik heb uiteraard ook een laptop

Maillot à Pois

Oh nee, nu zijn m'n zijkolommen niet leeg:

Wheely

Haha, dit soort reclames krijg je echt niet zomaar snoeperd!

Romāns Vainšteins

Ik had aan weerszijden Mortal-Kombat figuren van Frans Timmermans en Geert Wilders staan die beetje bij beetje richting een klimaatpallie en vlagwappie vervaagden..

Maillot à Pois
Wheely
#4283
Haha, dit soort reclames krijg je echt niet zomaar snoeperd!

Geloof het of niet, mijn beste Wheely, maar ik heb er nog nooit een voet binnen gezet. En evenmin naar gegoogeld!

Raul Alcala

Nu lukt het posten van you tube wel op muziek forum via foon, waarvoor dank. Alleen was de link niet aanklikbaar. Deze heb ik aanklikbaar gemaakt door alleen de link te verwijderen en nogmaals toe te voegen en plaatsen via de laptop.

Laatst gewijzigd
SvenVDB

Zijn er eigenlijk meerdere moderators op het forum? Misschien een idee om dit anders in te voeren? Die kunnen helpen om de spam berichten of spam topics te verwijderen? 

En de forum threads onder de juiste forum categorieën te hangen?

Wheely

Ik kan nog steeds niet chatten vanaf mijn mobieltje.

 

 

Wheely

Wheely

Wheely

AWestie

Ik moet op mijn mobiel continu opnieuw inloggen als ik naar het forum ga

Raul Alcala
Wheely
#4290

Huilon

Robertje

Oude Indianentruc

Sjontoch

Romāns Vainšteins

Wordt het ooit nog wat?

 

Wheely

!

Robertje

Dag 137 zonder chat op telefoon

Sjontoch

1 2 ... 172 ... 202 203

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.