Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 173 ... 200 201
Raul Alcala

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Het vriendelijke verzoek om de foto's voortaan achterwege te laten, zodat we dit topic kunnen gebruiken waar het voor bedoeld is.

Maillot à Pois

@martin

Ik zie dat je hetzelfde probleem ondervind als ik: je schermnaam wordt teruggezet naar je oorspronkelijke gebruikersnaam elbosco.

Dat kan je aanpassen, maar een volgende keer dat je inlogt is die aanpassing weer tenietgedaan. Ik moet nog steeds minstens 1x per 2 dagen inloggen, dus da's wel een vervelende.

Leukefans

Wel tekenend dat enkel op de foto's toch eens een reactie vanuit de admins komt natuurlijk, voor de rest blijft het hier toch meestal oorverdovend stil als er goedbedoelde suggesties komen.
Zou kunnen dat er achter de schermen hard gewerkt wordt, maar een beetje erkenning indien er een verbeterpunt aangehaald wordt zou toch ook wel eens mogen. 

Raul Alcala

Ik heb er geen moeite mee wanneer iemand vriendelijk verzoekt ff te stoppen met de foto collage. Komt bij dat ik onderhand gewend ben dat verbeteringen best lang op zich kunnen laten wachten, zoals Maxim volgens mij recent hier al aangaf. Kwestie van de lange adem. Chat via foon staat wel hoog op mijn verlanglijstje lieve Sint.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik zie dat je hetzelfde probleem ondervind als ik: je schermnaam wordt teruggezet naar je oorspronkelijke gebruikersnaam elbosco.

Dat kan je aanpassen, maar een volgende keer dat je inlogt is die aanpassing weer tenietgedaan.

Goede tip, nemen we mee!

Romāns Vainšteins

Ik weet niet of het aan mij ligt maar dat inloggezeik lijkt alleen nog maar erger geworden te zijn. Overal login knoppen die niet tot inloggen leiden.

Avatar of
Maxim Horssels
admin
Romāns Vainšteins
#4307
Ik weet niet of het aan mij ligt maar dat inloggezeik lijkt alleen nog maar erger geworden te zijn....

Alleen op het forum of ook op hoofdsite?

AWestie

Ik heb het alleen als ik naar het forum ga, alsof het nu parallele websites zijn

Whyze Katje

Ik heb ook problemen hier op het forum. In eerste instantie kan ik niet reageren hier er staat onderaan de pagina dat je eerst moet inloggen met een link, als ik daar op klik ga ik gewoon naar de hoofdpagina van het forum en ben ik geheel magisch wel ingelogd, daarna kan ik terug naar wat ik wilde doen, deze reactie typen.

Vanmorgen ook wat problemen met het inloggen op het nieuws gedeelte, het had wat refreshes nodig voordat de commentaar sectie doorhad dat ik ingelogd was. Lijken twee verschillende problemen? 

Hiep, hiep hoeraa voor het aanpassen van de breedte! 🥳

Romāns Vainšteins

Allebei. Met name op de optie te krijgen tot antwoorden vanuit het eerste topic dat ik in ga (hoofdsite). Url refreshen, opnieuw inloggen, nog eens enter, reacties weer open, weer niet, ander topic, terug, enter, dan misschien pas. Gaat vast iets fout met koekjes of zo.

Laatst gewijzigd
Dr.Watt

Ik ben mijn username kwijt.

Romāns Vainšteins

Wie was je dan?

Dr.Watt

Ik ben nog altijd degene die ik was. Dr.Watt

Oude Indianentruc
Dr.Watt
#4314
Ik ben nog altijd degene die ik was. Dr.Watt

In de chat is de oplossing, Dokteur

Avatar of
Maxim Horssels
admin
Dr.Watt
#4312
Ik ben mijn username kwijt.

Kan je hier aanpassen: https://www.wielerflits.nl/account/

Username op het forum en op de site zijn nu altijd hetzelfde.

Dr.Watt

Ik kan als 'schermnaam' enkel kiezen tussen userxxx of mijn voornaam of achternaam of verschillende combianties van beiden.

Mijn 'oude' naam staat dan weer enkel bij bijnaam.

Oude Indianentruc
Dr.Watt
#4317
Ik kan als 'schermnaam' enkel kiezen tussen userxxx of mijn voornaam of achternaam of verschillende...

Je moet je voornaam wijzigen in Dr. Watt, vervolgens wijzigingen doorvoeren, en daarna kun je die naam dus kiezen. Die wijzigingen doorvoeren en vervolgens nog een keer doen volgens mij. Kan wel zijn dat je 'user27120' nu de naam is waar je voortaan mee moet inloggen

 

Dr.Watt

Bedankt!!

Dankzij een ouwe indianentruuk van Oude Indianentruc is het gelukt.

Edit want verwijderen kan niet. Niet gelukt dus.

Laatst gewijzigd
Dr.Watt

In de comments is het nu in orde maar hier dus niet.

Laatst gewijzigd
Oude Indianentruc
Dr.Watt
#4320
In de comments is het nu in orde maar hier dus niet.

Je moet hier (op het forum) ws apart nog van naam wijzigen (@maxim dan zijn ze dus nog niet hetzelfde). Je moet dan op het poppetje hierboven klikken. Dat werkt niet op de startpagina, maar wel op het forum

kraamvisite

Mijn lieve kereltje, kunnen we beheer niet eens een keertje met rust laten? Klagen klagen klagen, beter wat meer tijd besteden aan de honden uitlaten. Dit gezegd hebbende: ik kan nu al garanderen, dat als er weer eens een chat is, en een grote koers, er wederom misbruik gaat worden gemaakt van die namen, ergo: naampjes pikken komt gewoon weer terug. 

Blijkbaar worden resultaten uit het verleden (het onmogelijk maken van dat wisselen) weer teniet gedaan.

Avatar of
Maxim Horssels
admin
kraamvisite
#4322
Mijn lieve kereltje, kunnen we beheer niet eens een keertje met rust laten? Klagen klagen klagen, be...

Iedereen krijgt nu de kans de schermnaam aan te passen en daarna is het klaar, dan gaan we die optie bevriezen.

Daarna gaat je schermnaam wijzigen €5 kosten. Contant af te rekenen bij mij. 🤡

Dr.Watt

When the seagulls follow the trawler, it's because they think sardines will be thrown in the sea.

Dr.Watt

Nu word ik beschuldigd van te klagen. Als een 'lief kereltje' dan nog wel.

Opvallend aangezien jouw account amper een maandje geleden nog geband was wegens te veel negatieve kritiek op WF.

Toch? Eerst werd dakraamflats geband en dan ook kraamvisite.
Dan ben je teruggekeerd als kraamvogel, ondertussen de derde account op WF en dankzij de mogelijkheid tot aanpassen ben je weer terug! Welkom terug, kraamvisite!

Maar je zoekt graag ruzie, toch? En je trollt graag en je beledigt graag? 
Normaal doe ik dat niet maar zoals je ondertussen al weet, maak ik voor jou wel een uitzondering.
Heb je dat "kadotje" al gekocht?

Kraamvogel
14:04:31
Wat is de overeenkomst tussen koers kijken en de moeder van maxim?
Kraamvogel
14:05:31
Je doet het het liefste alleen, maar uiteindelijk ben je 1 van de velen
Kraamvogel
14:19:30
Deze vogel gaat even vliegen, kadotje kopen voor de moeder van maxim

 

 

 

1 2 ... 173 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.