Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 174 ... 202 203
Marik

Die vuilspuiterij op het forum begint me aardig de keel uit te hangen. Volgens mij zitten we op een topic over verbeterpunten voor Wielerflits en niet in een kleuterklas waar de kindertjes de grootte van hun snottebellen met elkaar kunnen vergelijken. 

Dr.Watt

Bedankt voor je bijdrage, Marik.
Maar ondertussen heb ik mijn oude schermnaam reeds terug in gebruik. Ik heb de aanwijzingen van Truc en Maxim gevolgd. Waarom het niet onmiddellijk veranderde na de aanpassingen in het profiel, weet ik ook niet. Kan zijn dat de server even nodig heeft om dit te verwerken en up te daten.

Alleszins bedankt voor de hulp maar ondertussen is het dus niet meer nodig.

Romāns Vainšteins

Beetje elkaar de maat nemen moet ook in een verbeterpuntentopic gewoon kunnen toch? Het is 2023.

Romāns Vainšteins

'Twee Belgen maken deel uit van nieuwe opleidingsploeg UAE Emirates'

..zegt de ene Belg tegen de andere Belg..

Raul Alcala

moppentopic is om de hoek

Romāns Vainšteins

Waarom zou je als redactie uberhaupt iets voor ons schrijven als die reclames het beeld steeds laten verspringen?: wat een horror joh.

Dr.Watt

Ik lees tegenwoordig enkel nog de reclame.

Wheely

Ik betrap me er op dat ik vooral dit topic lees...

Whyze Katje

Blijkbaar weer een probleem opgelost, ik kan hier weer iets schrijven zonder eerst op een link te moeten klikken om me zogenaamd in te moeten loggen. Thnx! Om maar eens netjes te complimenteren naast het 'klagen'. 

paustovski

Ik moet echt continu opnieuw inloggen ook tijdens het van pagina wisselen op de site. Maar goed, ik zocht eigenlijk een volgtopic voor de wb val di sole. Maar geen ik zie geen chat in het liveblog dinges. Kan je dit nergens live met elkaar bespreken?

kraamvisite
paustovski
#4335
Ik moet echt continu opnieuw inloggen ook tijdens het van pagina wisselen op de site. Maar goed, ik...

je zal op de phone hebben gezeten, inderdaad nog steeds geen chat, en dat na miljoenen verzoeken van flitsers. 

MaGarin

Vraagje: waarom wordt er niet opgetreden tegen bepaalde users die al tijdenlang zeer opzichtig de huisregels breken? Op de man spelen en namen verbasteren is toch gewoon nog steeds verboden?

 

Ik kan de opmerkingen van de redactie dat ze veel tijd en energie steken in het verbeteren van de sfeer op de site maar moeilijk serieus nemen wanneer veelplegers weken(maanden)lang hun gang kunnen gaan..

Sies
MaGarin
#4337
Vraagje: waarom wordt er niet opgetreden tegen bepaalde users die al tijdenlang zeer opzichtig de hu...

Ik heb het idee dat ik naar de herhaling van het SBS 6 programma MaGarin klaagt zit te kijken. Je punt is duidelijk en er wordt blijkbaar niets aan gedaan, accepteer het en stop met dat geklaag of zoek een andere site, dit is echt rete vermoeiend aan het worden!

Avatar of
Maxim Horssels
admin

Welkom Rahim Vlasblom als moderator op het forum!

Met het nieuwe forum komt ook een nieuwe indeling. Rahim gaat voornamelijk helpen met het verplaatsen van topics in de categorië Wielerspellen. 

Ook gaat hij helpen met het verwijderen van spambots. Helaas glippen ze er soms toch nog tussendoor.

Robertje

Welkom moderator Rahim, goede versterking als moderator wat mij betreft!

kraamvisite

Kwam laatst de moeder van Rahim tegen...geintje jongens, mom diss moet kunnen. Zou wel mooi zijn, een moderator die optreedt volgens de huisregels. Want itt tot wat Sies hierboven zei, heeft Magarin groot gelijk, en tot er actie gaat worden ondernomen, kan het wat mij betreft niet vaak genoeg worden gemeldt. Zolang als de doktoren, de romanen, de appels en peren hun op de man speelgedrag mogen voortzetten, mag er wat mij betreft iedere dag een opmerking over worden gemaakt op het forum.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Dan is jouw lelijke -dt fout opmerken zeker ook uit den boze, vanaf nu?

Laatst gewijzigd
Silent Hill

Lekker geel/zwart getinte moderator. Slimme zet. 

Raul Alcala

Ik denk dat ze nog een moderator zoeken inzake reacties die tegen de huisregels ingaan. Rahim zal wel gedacht hebben, prima die spambots killen maar de users modereren, me hoela. En gelijk heeft ie.

Laatst gewijzigd
kraamvisite
Romāns Vainšteins
#4342
Dan is jouw lelijke -dt fout opmerken zeker ook uit den boze, vanaf nu?

Tja, precies het punt dat ik maakte, dank daarvoor!

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois

Wat Raul zegt: zoals ik het begrijp, gaat Rahim enkel op het forum modereren en niet onder de artikels.

Dat hoop ik alvast van harte voor hem 😉

Raul Alcala

Ik was gister getuige van een discussie onder 1 vd nieuwsberichten en daar uitte iemand het verwijt dat er op de man werd gespeeld. Bleek helemaal niet het geval, anderen waren het gewoon niet met hem eens en gaven dat netjes aan.

Als het op de man spelen punt eigenlijk een manier is om anderen monddood te maken, kan ik alleen maar zeggen dat het op dat gebied dikke prima gaat met het modereren.

Marik
Raul Alcala
#4347
Ik was gister getuige van een discussie onder 1 vd nieuwsberichten en daar uitte iemand het verwijt...

En welke waardevolle bijdrage heb je voor dit verbetertopic Raul?

Dr.Watt

Welke waardevolle bijdrage heb jij, Marik? Buiten hier ongevraagd moderatortje te spelen.

Raul Alcala

Ik dacht dat ik wel duidelijk was. Dat het geklaag hier over het niet modereren als er op de man wordt gespeeld eigenlijk helemaal geen verbeterpunt is. Of iig niet in alle gevallen

1 2 ... 174 ... 202 203

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.