Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 176 ... 200 201
Dr.Watt

A wise man speaks because he has something to say, a fool speaks because he has to say something.

John Bidon

De ironie van je post zal je waarschijnlijk ontgaan Watts

Dr.Watt

At times like this scorching irony is needed, not convincing arguments - Frederick Douglass

Romāns Vainšteins

Misschien moet je nog een keer op enter drukken kraamvisite, dat is met inloggen ook zo.

Wie weet zit er wel een overgemotiveerde, frisse en uiterst gebalanceerde moderator de hele tijd op refresh te drukken maar ziet hij/zij/hen niets. 

Raul Alcala

Hoe je het ook wendt of keert, ik vind de houding van de redactie wel een bijzondere. Want op welke manier zijn ze dan druk met de sfeer bezig? Als tegelijk er, voor zover ik hier hoor, genoeg doorheen glipt. Al zal hier ook wel een soort van Pareto principe gelden. Het idee dat 80% van de gevolgen voortkomt uit 20% van de oorzaken. Vrij vertaald, da 80% van de overtredingen door 20% van alle overtreders wordt begaan. Ofzo.

Of hopen ze van de redactie dat we het zelf oplossen? Of zit er nog iets in ff pijplijn? Worden de soms interpreteerbare regels herschreven? Krijg een beetje een Fat Joe gevoel erbij. We lullen iig lekker langs elkaar heen hier. En om in de lijn van Dr Watt af te sluiten.

"Nothing is worse than being alone on the evening of the day when one's cow has exploded"

 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Of, het is gewoon andersom: er gebeurt nagenoeg niets onoirbaars doch lopen er een paar te schreeuwen van wél.

Raul Alcala

Ja, ik houd het niet bij. Toevallig viel me vorige week wat op, maar normaalgesproken lees ik de reacties onder artikels niet of nauwelijks.

Maar ze zouden toch bij bepaalde artikelen de reacties op het forum laten landen? Met het idee dat het wat gemoedelijker zou gaan. Wat ik wel kan volgen. En dan heb je sws geen plusjes en nonnetjes meer 

Romāns Vainšteins

Op de huidige opzet van 'het forum' landt sowieso vrij weinig wat mij betreft. Ik lul hier af en toe wat, voor de rest kan ik er geen touw aan vastknopen.

Raul Alcala

Daar houd ik wel van 

Dr.Watt

Een forum dat gelijkaardig werkt aan dat van Cyclingnews zou ik wel een serieuze verbetering vinden.

Met topics over alle prominente renners, ploegen en koersen  en verschillende andere koersgerelateerde onderwerpen.
Zit daar ook goed verstopt dat je het enkel kan vinden als er naar op zoek bent.

Dan heb je uiteindelijk niets mer te zoeken in die cesspool onder de artikelen.

Raul Alcala

Ook zo'n site waar je geen touw aan kan vastknopen

https://nobodyhere.com/

Wheely

Ik ben nog steeds teleurgesteld dat ik hier geen fotocollages meer mag plaatsen. Die waren voor de gewone man nog te volgen tenminste. 

kraamvisite
Raul Alcala
#4380
Hoe je het ook wendt of keert, ik vind de houding van de redactie wel een bijzondere. Want op welke...

Ik wil dat lijntje van de dokter ook wel!

Raul Alcala

Kraam. Ik gooi wel een lijntje uit🤠 🐮

Sending out a sos

Laatst gewijzigd
Dr.Watt
kraamvisite
#4388
Ik wil dat lijntje van de dokter ook wel!

If every time I thought of you, a star fell, the sky would be empty 

Romāns Vainšteins

Schaf aub dat 'onder curatele stellen' van leden, zoals WvH lekker af. Onzinnige maatregel die de discussie schaadt. Je moet jezelf wel live kunnen verdedigen en niet met vertraging. Dit is net zo kansloos als de piste: op individueel niveau bepaalde leden niet zichtbaar maken. Wanneer je discussie als product heb hou je je beter aan de grondwet, haha.

Raul Alcala

Ja, eens. Zo'n integrale discussie met enkelband is écht mosterd na de maaltijd. Zeker voor een discussie dier als El Leguano. En ik kan me voorstellen dat het je reacties ook niet altijd ten goede komt. Zit toch wat adrenaline bij, kan ik me voorstellen en heugen.

Win win dus. En het is bijna kerst ook.

 

Laatst gewijzigd
Robertje

Is er al iets gedaan aan de niet werkende chat op telefoons of is dit een bewuste keuze en zal dit op korte termijn dus ook niet gaan veranderen?

Raul Alcala

C

Wouter Van hout

In het kader van verbeterpunten: ik sta inmiddels weer eens onder curatele. Geen idee waarom, en dat is gruwelijk irritant. Waar sommige mensen nog gewoon de "NIET DOEN" krijgen maar gewoon mogen blijven posten, moet bij mij alles weer goedgekeurd worden. En dat gebeurt dan niet meteen, maar een hele tijd later. Het duurt inmiddels al meer dan een week, en het slaat gewoon nergens op.

Ik heb het idee dat jullie:

  • niet handhaven volgens de huisregels
  • een voorkeursbehandeling hebben jegens een aantal personen
  • de pik hebben op enkele anderen, en die dus anders modereren dan de rest

Jullie hebben het altijd over het goed houden van de sfeer. Dat begint in mijn ogen met het consequent handhaven van huisregels door de moderator. Ik heb er echt wel begrip voor om op het strafbankje te moeten zitten als ik dat verdien. Maar daar moet een bepaalde rechtvaardiging achter zitten, en ook een bepaalde eerlijkheid ten opzichte van andere flitsers. En als ik mijn bijdrages vergelijk met die van sommige anderen, dan zijn zowel de rechtvaardiging als de eerlijkheid ver te zoeken. En dat voelt gewoon Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!

Wheely

Zalig kerstfeest iedereen.

🎅

Romāns Vainšteins

Die curatele versie is idd belachelijk: je staat iemand toe om mee te doen of niet. 

niet zoiets halfzachts als dit.

Wouter Van hout
Wheely
#4396
Zalig kerstfeest iedereen. 🎅

Overigens wens ook ik iedereen hier een gelukkig kerstfeest, fijne feestdagen en alvast een goed 2024. 

"Leven en laten leven" zou een mooi motto zijn voor komend jaar als het gaat om de verbeterpunten, en vooral de sfeer op WF. Niet op iedere bijdrage MOETEN reacties komen, en al zeker niet op de man. Laat het duimpje naar beneden eens wat vaker met rust (of WF-redactie: schaf ze eindelijk een keer af!). En laten we samen de community schoon houden, door niet op de man te spelen maar inhoudelijk terug te reageren. Want op actie volgt bijna altijd reactie, die eindigt in een halve scheldpartij (en ja, ook ik doe daar soms aan mee). We hoeven het niet met elkaar eens te zijn of te juichen voor dezelfde renner, maar daarvoor hoeven we elkaar niet af te fakkelen. Of massaal op de meldknop te duwen zodat iemand weer onder curatele komt te staan.

En qua redactie zou ik mij een eerlijke moderatie wensen, die toetst aan de eigen huisregels. Bij de gemelde reacties, maar ook gewoon door zelf even regelmatig door de bijdrages heen gaan. Dan haal je de rotte appels er zo uit, ze zijn niet moeilijk te vinden. Ook zou ik het mooi vinden als er een eind komt aan het meten met twee maten, met name als nette maar kritische reacties een keer over de WF-redacteuren zelf gaan.

En mijn allerliefste wens: dikke vrouw weer terug! Als er iemand altijd positief was over alles en iedereen, dan was het dikke vrouw. Ze is er volgens mij met een boel anderen afgevlogen toen er massaal terechte kritiek kwam op een of ander artikel, en sindsdien is er niets meer van haar vernomen. Net als die anderen, die wat mij betreft ook gewoon weer hun WF leven terug zouden moeten krijgen.

Ja, ik wens mij een Dikke Vrouw voor 2024!

Raul Alcala

Dikke Vrouw zei iets kort en bondigs,uit emotie over pro Palestina demonstranten. Niet heel positief, maar waarom zou ze ook

Laatst gewijzigd
kraamvisite
Wouter Van hout
#4398
Overigens wens ook ik iedereen hier een gelukkig kerstfeest, fijne feestdagen en alvast een goed 202...

Ik denk niet dat er iets gaan veranderen in het beheer Wouter. Er zijn kansen zat geweest de rotte appels en andere doktoren eruit te halen. De rapporteerknop is bij die trollen en minners een stuk gereedschap waar ze mee gaan slapen, en weer mee wakker worden. Ergo: curatele om de zoveel tijd.

Er zijn maar twee opties: WF verlaten, of gewoon doorgaan zoals je doet. Wat mij betreft het laatste. Fijne kerst, en #teamdikkevrouw

1 2 ... 176 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.