Die laatste optie kun je trouwens ook lichten zonder periodieke jammerverhalen richting redactie hiero. Komt op mij over als een kruising tussen Kanye West en Don Quichotte. Ook het verheven ondertoontje dat je zelf 'beter' bent dan sommige criticasters pruim ik niet zo. Het grootste verschil is erover zeuren tegen derden.
RV onderschrijft en bewijst eigenlijk precies mijn punt. Namelijk dat wanneer een fatsoenlijke post OT gevolgd wordt door een sneer op de man, de sfeer vaak meteen vervalt in jij-bakken en sneren terug. Waarbij het ook mij gewoon moeite kost om daar niet in mee te gaan als je op die manier aangevallen wordt.
Deze sfeer maken we dus (bewust???) zelf. En ik sluit me helemaal aan bij de wijze woorden van Wheely: Merry Xmas!!
Het is wel veel herhaling van zetten verpakt in net weer wat andere woorden hoor, Wouter. Je hebt een grote woorden schat, zeg maar. Aan de andere kant ga ik dan wel denken dat er onderhand doodsbedreigingen, op de man, plaatsvinden onder de reacties. Ze moeten gewoon die enkelband van je afdoen. Dan zul je zien dat alles als vanzelf in het pulletje valt.
Zou een mail naar de wf redactie sturen als ik jou was, ff verzoenen. Kerstgroet erbij.
Andersom zou ook eens mooi zijn, een mail van wf, want volgens mij heeft Wouter zich al gek gemaild. Die enkelband is een auto geloof ik, een x aantal rapportages van de appels & friends, en je krijgt er één om. Betere oplossing: De appels & friends een enkelband, voor onbepaalde tijd.
@Redactie,
Als jullie dan toch iemand onder curatele plaatsen, doe dan ook de moeite om reacties snel te beoordelen aub. Zodat men ondanks de "unapproved" wel op een normale manier kan deelnemen aan de discussies. En als dat niet lukt, haal dan svp die blauwe/doorzichtige balk weg als iemand gewoon normale bijdrages post.
Alvast bedankt, en fijne feestdagen.
eerste gedeelte: groot gelijk!
tweede gedeelte: ik snap dat je dat zegt, bezigde je voorheen nog vooral onbegrijpelijke taal, nu is het én onbegrijpelijk én op de man. Zou er gemodereerd worden, dan wordt het stil in de rome hoek.
Er is een héél groot aantal prima gebruikers vertrokken de afgelopen maanden(althans, ik zie hun reacties niet meer voorbij komen, misschien lezen ze nog wel mee). Ongetwijfeld voor een groot deel vanwege de nare sfeer. Dus veel reacties zal je hier niet gaan krijgen. Sowieso is de hele reactiesectie zo dood als wat, en wat er nog wel is is voor een groot deel getroll, naar nationalisme en op de man spelen.
En nu ga ik zelf even een beetje op de man spelen, maar inmiddels weten we allemaal wel dat jij simpelweg niet snapt wat op de man spelen is en hoe dodelijk het is voor de sfeer, Romans. Terwijl je zelf één van de grootste exponenten van het op de man spelen bent. Tsja..
En dat uitgerekent het verbeterpunten topic weer afdaalt naar triest inhoudsloos getroll door de bekende namen, én dat de redactie er niks mee doet en waarschijnlijk sowieso al tijden dit topic niet heeft aangeklikt, vind ik ook wel veelzeggend.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.