Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 177 ... 202 203
kraamvisite
Raul Alcala
#4399
Dikke Vrouw zei iets kort en bondigs,uit emotie over pro Palestina demonstranten. Niet heel positief...

fijne kerst, ouwe mexicaan!

Romāns Vainšteins

Die laatste optie kun je trouwens ook lichten zonder periodieke jammerverhalen richting redactie hiero. Komt op mij over als een kruising tussen Kanye West en Don Quichotte. Ook het verheven ondertoontje dat je zelf 'beter' bent dan sommige criticasters pruim ik niet zo. Het grootste verschil is erover zeuren tegen derden.

Laatst gewijzigd
Wheely

Hohoho RV, dit topic is bedoeld om de redactie af te zeiken, niet elkaar. 😉

Merry Xmas!

Marik

Op 1e kerstdag viert de ironie hier hoogtij. Ik lees dat RV het heeft over een verheven toontje en hij heeft het daarbij niet over zichzelf. Dat vind ik echt hilarisch 🤣

Raul Alcala

Jij ook Kraam

Wouter Van hout

RV onderschrijft en bewijst eigenlijk precies mijn punt. Namelijk dat wanneer een fatsoenlijke post OT gevolgd wordt door een sneer op de man, de sfeer vaak meteen vervalt in jij-bakken en sneren terug. Waarbij het ook mij gewoon moeite kost om daar niet in mee te gaan als je op die manier aangevallen wordt.

Deze sfeer maken we dus (bewust???) zelf. En ik sluit me helemaal aan bij de wijze woorden van Wheely: Merry Xmas!!

Romāns Vainšteins

Nou, je zegt wel dat het je moeite kost. Echter gaat het je goed af! Heel mooi, dat heeft de kerst dan toch mooi voor elkaar gekregen.

kraamvisite
Marik
#4404
Op 1e kerstdag viert de ironie hier hoogtij. Ik lees dat RV het heeft over een verheven toontje en h...

good call, malik. 

Raul Alcala

Het is wel veel herhaling van zetten verpakt in net weer wat andere woorden hoor, Wouter. Je hebt een grote woorden schat, zeg maar. Aan de andere kant ga ik dan wel denken dat er onderhand doodsbedreigingen, op de man, plaatsvinden onder de reacties. Ze moeten gewoon die enkelband van je afdoen. Dan zul je zien dat alles als vanzelf in het pulletje valt.

Zou een mail naar de wf redactie sturen als ik jou was, ff verzoenen. Kerstgroet erbij.

Laatst gewijzigd
kraamvisite
Raul Alcala
#4409
Het is wel veel herhaling van zetten verpakt in net weer wat andere woorden hoor, Wouter. Je hebt ee...

Andersom zou ook eens mooi zijn, een mail van wf, want volgens mij heeft Wouter zich al gek gemaild. Die enkelband is een auto geloof ik, een x aantal rapportages van de appels & friends, en je krijgt er één om. Betere oplossing:  De appels & friends een enkelband, voor onbepaalde tijd.

Romāns Vainšteins

Van het type waarmee jij jezelf steeds aan Michaella vastketent?

Raul Alcala

Ach, het zal me verder aan mn reet roesten 

josemanuelfuente

Een van mijn wensen voor 2024, graag weer terug naar WF van voor de grote 'update'. Het is gewoon minder leuk geworden. En van al die reclames word ik ook niet vrolijk van, wat een circus op mijn scherm.

Romāns Vainšteins

Reclames zijn redelijk verschrikkelijk, gepush van eigen content nogal kinderachtig, nieuwe 'forum' een onoverzichtelijk chaos.

Wél vind ik dat er grote stappen gezet zijn met niet-onnodig modereren en/of teveel luisteren naar boehoe-op-de-mannetjes! Compliment daarvoor.

Wouter Van hout

@Redactie,

Als jullie dan toch iemand onder curatele plaatsen, doe dan ook de moeite om reacties snel te beoordelen aub. Zodat men ondanks de "unapproved" wel op een normale manier kan deelnemen aan de discussies. En als dat niet lukt, haal dan svp die blauwe/doorzichtige balk weg als iemand gewoon normale bijdrages post.

Alvast bedankt, en fijne feestdagen.

kraamvisite
Romāns Vainšteins
#4414
Reclames zijn redelijk verschrikkelijk, gepush van eigen content nogal kinderachtig, nieuwe 'forum'...

eerste gedeelte: groot gelijk!

tweede gedeelte: ik snap dat je dat zegt, bezigde je voorheen nog vooral onbegrijpelijke taal, nu is het én onbegrijpelijk én op de man. Zou er gemodereerd worden, dan wordt het stil in de rome hoek.

Dr.Watt

There is a condition worse than blindness itself, it is seeing something that's not there- Thomas Hardy

Wouter Van hout

Wie zelf niks zinnigs kan bedenken, schrijft quotes van anderen op- Wouter van Hout

Dr.Watt

Wie via zijn eigen account niks zinnigs kan bedenken, gebruikt die van zijn vrouw- Michelangelo

kraamvisite
Dr.Watt
#4419
Wie via zijn eigen account niks zinnigs kan bedenken, gebruikt die van zijn vrouw- Michelangelo

Het is VERBETERtopic dokter, VERBETER! Dat zou je als dokter toch moeten weten.

Dr.Watt
kraamvisite
#4420
Het is VERBETERtopic dokter, VERBETER! Dat zou je als dokter toch moeten weten.

Who da fook is that guy?- Connor McGregor

Romāns Vainšteins

Zijn er dan eigenlijk ánderen die ook vinden dat het 'op de man spelen' op deze site vólkómen álle spuigaten uitloopt? Naast Michael en zijn loodsmannetjes? Ik stel de vraag in het verlengde van Tom Hardy's bijdrage, gewoon om te deduceren.

MaGarin

Er is een héél groot aantal prima gebruikers vertrokken de afgelopen maanden(althans, ik zie hun reacties niet meer voorbij komen, misschien lezen ze nog wel mee). Ongetwijfeld voor een groot deel vanwege de nare sfeer. Dus veel reacties zal je hier niet gaan krijgen. Sowieso is de hele reactiesectie zo dood als wat, en wat er nog wel is is voor een groot deel getroll, naar nationalisme en op de man spelen.

En nu ga ik zelf even een beetje op de man spelen, maar inmiddels weten we allemaal wel dat jij simpelweg niet snapt wat op de man spelen is en hoe dodelijk het is voor de sfeer, Romans. Terwijl je zelf één van de grootste exponenten van het op de man spelen bent. Tsja..

En dat uitgerekent het verbeterpunten topic weer afdaalt naar triest inhoudsloos getroll door de bekende namen, én dat de redactie er niks mee doet en waarschijnlijk sowieso al tijden dit topic niet heeft aangeklikt, vind ik ook wel veelzeggend.

Laatst gewijzigd
Lalsacien

@MaGarin Negatieve sfeer wordt mede bepaald door negatieve berichten, kritische berichten plaatsen is iets heel anders. 

Raul Alcala

Het wordt een beetje sneu nu, het continue zoeken naar aandacht ivm vermeende overtredingen huisregels. Niemand interesseert het nog 

1 2 ... 177 ... 202 203

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.