Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 178 ... 201 202
Raul Alcala

Magarin. Ik noemde je tijdje terug Margarine op het Visma forum, waarna jij boos uit je plaat ging.

Really?

Whyze Katje

Als ik de @redactie was, zo ik een aantal pagina's van dit draadje gewoon verwijderen, hoezo verbeterpunten topic? Mijn routine voor wielernieuws is inmiddels als volgt, ik ga eerst naar andere sites, lees daar het nieuws, kom dan naar wielerflits om te zien of er nog andere interessante zaken zijn. Type ergens een comment als het de moeite waard is. En dan vermaak ik me met het lezen van wat comments en dit topic, het heeft een hoge amusementswaarde, waarbij ik mij probeer voor te stellen dat het geen kleuterklas is, maar volwassen mannen(? De meeste toch denk ik... ). Vervolgens verbaas ik me dat dezelfde personen maar door en door gaan (van welk clubje of welke kant dan ook, de 1 geen haar beter dan de ander). Maar het is natuurlijk wel de vraag of dit het doel is van wielerflits? Mijn suggestie: Jongens maak een whatsapp groepje (sorry beladen onderwerp in wielerwereld, maar ach) en ga elkaar daar lekker afkatten zonder dat de rest van de lezers en reageerders hier er last van heeft. En nu ga ik mij weer vermaken, nuf said. Doei!

Laatst gewijzigd
Wouter Van hout
MaGarin
#4423
Er is een héél groot aantal prima gebruikers vertrokken de afgelopen maanden(althans,...

Ook hier zie je inderdaad de geijkte  "opdeman-mannetjes" opduiken om verder te gaan met het gekende patroon. Berichten richting WF redactie (waar het topic voor is bedoeld) wordt binnen de korste keren vervuild door allerlei bagger. Van de dokter, van Vainsteins en ook de Mexicaan. 

En het probleem is dat ze donders goed weten dat ze de sfeer zo zelf verzieken door continu en heel gericht op bepaalde personen te spelen. Maar het wordt blijkbaar inderdaad allemaal toegestaan doro de mods. En het zelf even regelen achter de fietsenstalling bestaat helaas niet in de digitale wereld.

En @Lalsacien: de negatieve sfeer wordt niet bepaald door een negatief (of kritisch) bericht. Als je die stelselmatig negeert, en inhoudelijk discussieert op plekken waar een ander bericht staat, dan komt er geen naar sfeertje maar krijg je gewoon normale discussies. Zoals het ooit was. Het nare sfeertje onstaat vaak doordat iemand een bericht van een ander (of die ander zelf) niet pruimt, dan een sneer geeft ofwel op de man zelf, ofwel de mening neer te zetten als infantiel, fantasie of plak er een naam op. Dit nare antwoord wordt vervolgens voorzien van de nodige plusjes (en eventueel nog een schepje erbovenop door de volgende). Waarna de sneren vervolgens weer met een vergelijkbare sneer worden beantwoord. Want hé, je hebt immers het recht om je te verdedigen als je wordt aangevallen, of niet Raul?

Maar als dit soort op de man spelende boehoe-typjes (en we kennen ze allemaal) hun gang mogen blijven gaan, dan gaat inderdaad de hele sfeer kapot. En intussen zijn ze maar wat blij dat ze dit voor elkaar krijgen, en bedanken ze nota bene letterlijk de moderatoren om dit te laten voortbestaan.

Nee, echt lekker bezig jongens!!

Raul Alcala

Welke bagger produceer ik hier in dit topic dan Wouter? Gooi je alter ego eens overboord man, aandachtsjunk

Romāns Vainšteins

Maar het is dus dus géén aanstellerij?

Marik
Raul Alcala
#4425
Het wordt een beetje sneu nu, het continue zoeken naar aandacht ivm vermeende overtredingen huisrege...

Ik dacht dat het jou allemaal aan je reet zou roesten. Toch niet blijkbaar.

Dr.Watt

"op de man spelende boe-hoe typetjes"
Is dit een grap?

Dr.Watt

Weet je wat, vies ventje? Ik wil het gerust achter de fietsstalling regelen zoals vroeger als dat je wens is.
Eerts muilperen en dan achter de fietsenstalling of wat? Wie denk jij eigenlijk wel dat je bent?

Send location bro - Khabib Nurmagomedov

Marik
Dr.Watt
#4433
Weet je wat, vies ventje? Ik wil het gerust achter de fietsstalling regelen zoals vroeger als dat je...

Hahaha er neemt hier iemand zichzelf veel te serieus. #doktertjedoktertjetoch

Marik
Raul Alcala
#4429
Welke bagger produceer ik hier in dit topic dan Wouter? Gooi je alter ego eens overboord man, aandac...

Oei oei oei, wat een emoties weer. Rustig aan, rustig aan, bereid jezelf voor op je nieuwe baan.

MaGarin

@redactie Kan het nog duidelijker of moet ik jullie een lijstje geven van de namen die jullie moeten bannen? Nota bene in het fucking verbeterpunten topic gaat de harde kern weer los met een haast eindeloze stroom aan bagger en persoonlijke aanvallen, dat zegt genoeg over het lef dat ze hebben en hoe onschendbaar ze zich voelen.

Het zijn er ook maar een stuk of 4 á 5 die al wekenmaandenlang elke discussie op negatieve wijze beïnvloeden en domineren. Ze hebben allemaal een heel boekwerk aan posts die volledig in overtreding van de huisregels zijn. Dus kom op zeg, donder ze eens van de site af.  Ik blijf hier net zo lang zeuren tot of zij weg zijn, of ik weg ben. Aan jullie de keuze.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Maar even zonder enkele vorm van dollen: je mag het dus níet vinden dat het op de man spelen enorm meevalt en dat thema hier enorm overtrokken wordt? Dan moet je geband worden?

Da's toch een beetje my way or the highway. Ik vind dat niet passen bij een discussieforum.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Maxim Horssels
admin

Zullen we gewoon even een streep onder deze discussie zetten? Zo te lezen gaan jullie het toch niet eens worden.

Marik
Maxim Horssels
#4438
Zullen we gewoon even een streep onder deze discussie zetten? Zo te lezen gaan jullie het toch niet...

Goed initiatief Maxim. Ik zal hierbij het goede voorbeeld geven en niet meer op enige vete in dit forumtopic reageren. 

Marik

Dan even wat anders, wanneer komt de chat op android telefoons?

MaGarin

@Maxim Ah goed om je weer eens te zien hier. Zou je misschien ook nog eens in willen gaan op alle kritiek, of blijft het bij deze reactie? Het gaat niet eens over het welles nietes van wie er gelijk heeft, maar gewoon het simpel en consequent handhaven van de huisregels.

Ik vraag me namelijk oprecht af hoe je in godsnaam de afgelopen pagina's aan reacties kan lezen en dan géén bans kan uitdelen terwijl vele reacties overduidelijk en objectief in strijd zijn met de huisregels. (De link naar de huisregels is trouwens nog steeds dood, even https://forum.wielerflits.nl/huisregels/ vervangen door https://www.wielerflits.nl/huisregels/ onderaan de site..)

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Zijn er officieel nog wel huisregels wanneer die link niet werkt?

Hoe dan ook lijken die me net iest meer op het hoofdforum van toepassing, en plein publique, dan hier achter de schermen waar we wat aan het dimdammen zijn over wat nou wel of niet kan, per individu.

Laatst gewijzigd
theking

Nadat ik dit al erg vaak gevraagd heb en ik zie dat het hierboven ook weer gevraagd is. Wanneer gaat de chat het een x doen op een telefoon? Is al van de nieuwe vormgeving dat dit niet werkt bij mij. Erg jammer namelijk. Ook het feit dar er niets mee gebeurd of iig geen info over volgt. Dus wanneer?????

Als jullie niet bereid zijn dit voor de telefoon te laten werken. Geef dat dan ook gewoon eerlijk aan a.u.b.

Whyze Katje
Maxim Horssels
#4438
Zullen we gewoon even een streep onder deze discussie zetten? Zo te lezen gaan jullie het toch niet...

Thnx!

kraamvisite

Ik zie eigenlijk helemaal geen discussie. Er zijn een aantal trollen, en ik noem er maar even een paar: dokter, appel, romein. Haal je die eruit, dan haal je de onzin eruit, de gasten die likkebaardend maar door blijven gaan met andere flitsers dissen (hoe dom ze ook zijn in hun opmerkingen). En dan zijn er een aantal meelopers, die minnen, die rapporteren. Maar die zijn nog wel voor rede vatbaar, als de rot weggehaald is.

Kortom, er is geen discussie. 

Edit: je zou toch denken, van een beetje forum beheer, dat als er iemand openlijk anderen loopt te bedreigen, op het forum, in de chat, screenshots plaatst van chatgedeelten, loopt te schelden, in de reacties, op het forum, in de chat, dat zo iemand toch richting een ban zou moeten gaan? Dat zou je toch denken. De werkelijkheid is hier anders. Mijn vraag aan beheer: waarom is het hier anders?

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Het is waarschijnlijk 'anders' omdat het simpelweg anders is dan wat je stelt: je ziet ze vliegen. 

ik heb geen enkele bedreiging geuit, iemand uitgescholden, screenshot geplaatst (zelfs geen idee hoe je dat doet). Ook nooit ontvangen of elders gezien.

Stuur anders eens bruikbare voorbeelden naar de redactie, met screenshots misschien zelfs. Dat gezwam hier van 'o, o, o, wat is het allemaal erg!' begint steeds hallucinanter te worden.

Whyze Katje
Maxim Horssels
#4438
Zullen we gewoon even een streep onder deze discussie zetten? Zo te lezen gaan jullie het toch niet...

Ik vrees dat de 'thnx' van mijn kant iets te vroeg was. Het kleuterklasje ruziet gerust verder.......................

kraamvisite
Romāns Vainšteins
#4446
Het is waarschijnlijk 'anders' omdat het simpelweg anders is dan wat je stelt: je ziet ze vliegen.&n...

ging niet over jou, romans. Lees even terug in dit topic, dan weet je wie de bedreigingen uit.

Silent Hill

Kan het nog duidelijker of moet ik jullie een lijstje geven van de namen die jullie moeten bannen?

 

Bij deze zou ik graag Wout Van hout / Magarin, Marik en kraamvisite nomineren. Neem deze leden weg en WF is op slag een stuk rustiger en gezelliger.

 

 

Laatst gewijzigd
MaGarin
Silent Hill
#4449
[quote]Kan het nog duidelijker of moet ik jullie een lijstje geven van de namen die jullie moeten ba...

Geinig dat je nou net een heel lijstje prima users opnoemt. Geeft meteen wel duidelijk aan welke kant jij staat. En ook leuk dat je er als uitsmijter weer een subtiele valse beschuldiging van dubbelaccounts uit gooit. 

Blijft toch absurd hoeveel objectief banwaardige posts er in dit topic staan die gewoon vrolijk mogen blijven staan terwijl de redactie(of iig Maxim) blijkbaar wel gewoon meeleest. Ongekend. 

1 2 ... 178 ... 201 202

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.