Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 183 ... 201 202
Raul Alcala

Ik zie het als een pluspunt dat de minnetjes verdwenen zijn.

Avatar of
Maxim Horssels
admin

De minnetjes hebben we vandaag verborgen en ook de chat is weer beschikbaar op mobiel!

Zullen we het dan nu weer gezellig houden hier. 😉

Laatst gewijzigd
Robertje

Om in het thema te blijven; duimpje voor jou Maxim (en de rest van het beheer)!

Raul Alcala
Maxim Horssels
#4552
De minnetjes hebben we vandaag verborgen en ook de chat is weer beschikbaar op mobiel! Zullen we he...

Nu heb ik niets te klagen verdorie!

Klootje Kriekeljon

Goede beslissing jongens. Top, merci.

Romāns Vainšteins

Interessant om te gaan zien wat dit gaat doen: 'minners' worden nu immers uitgedaagd om afschuw in woorden te vatten. Dat kan nog best boeiende draadjes gaan opleveren, misschien.

Laatst gewijzigd
MaGarin

Ere wie ere toekomt, goed werk met de duimpjes en livechat!

Leukefans

Top redactie, met een vliegende start het nieuwe jaar in. 

Felicitaties!

Limal

Dankjulliewel Maxime en co! Hopelijk kan het afschaffen van de minnetjes een niet louter numeriek positief effect hebben op de commentaarsecties.

Wheely

Maxim ik hou van je!

Whyze Katje

👍👍👍 @Maxim en de rest van de redactie! Een goed begin van 't nieuwe jaar! 

Il Leopardo della Primavera

Credit where credit's due! Top zo.

Wouter Van hout

Goed werk heeft tijd nodig... mijn duimpje gaat omhoog voor het afschaffen van de duimpjes naar beneden!

Wouter Van hout
Romāns Vainšteins
#4556
Interessant om te gaan zien wat dit gaat doen: 'minners' worden nu immers uitgedaagd om afschuw in w...

Net nog even wat comments doorgelezen, en het verdwijnen van de negatieve duimpjes is nu al gewoon een verademing. De "ik vind je een lul dus je krijgt een minnetje" duimpjes zijn verdwenen. En om dat als comment onder iemands post te zetten is doorgaans geen succes. Deze groep minnaars zal dus een andere bezigheid moeten zoeken. Ik ben net als RV benieuwd welke creatieve vormen we te zien gaan krijgen.

Het heeft lang geduurd voordat WF eindelijk tot deze stap is overgegaan. Maar beter laat dan nooit, om het maar positief te houden ;-)

unionwagtmans

Bij deze ook een groot merci voor het verdwijnen van de minnetjes. 

En een mooi wielerjaar gewenst, en vooral geluk en goede gezondheid voor een ieder hier.

esims2.0

Ik kom hier sinds enige tijd weer eens kijken en zag dat Rahim gepromoveerd is tot moderator. Iets wat me niet geheel verbaast, maar dat werpt wel een ander licht op mijn vorige account dat geblokkeerd is. Enkel en alleen door een verkeerd gelezen/begrepen bericht denk ik nu. Terwijl ik excuses zou moeten maken. Sorry seems to be the hardest word voor sommigen.

Marik
esims2.0
#4566
Ik kom hier sinds enige tijd weer eens kijken en zag dat Rahim gepromoveerd is tot moderator. Iets w...

Help me hier even bij Eddy, deze snap ik niet.

esims2.0
Maxim Horssels
#4539
Het is te overwegen om alleen plussen te doen, maar hoe verdrijf je dan shitposts? Als wij ze gaan v...

Dan heb je een paar keer voorgesteld om het op de YouTube-manier te doen, maar het lijkt alsof je tegen een muur praat. Het is nu wel beter dan dat het was, maar sorteren op 'meest populair', waarbij het nu dus gaat om de meeste plusjes, is ook geen garantie voor kwaliteit bovenaan. Had op zijn minst een reden gegeven waarom je het niet doet zoals hieronder (de YouTube-manier dus).

Laatst gewijzigd
esims2.0
Marik
#4567
Help me hier even bij Eddy, deze snap ik niet.

Rahim had een reactie aan jou gericht verkeerd begrepen en maakte daar enorm misbaar over. En dat was op het moment dat ik geband werd. Ik tast nog steeds in het duister over de precieze reden, maar dat dit de achterliggende reden is, lijkt me nu het meest waarschijnlijk.

Overigens ging dat over zogenaamd persoonlijke informatie over jou delen op dit forum, wat beslist niet aan de orde was. Nu wordt trouwens ook zomaar mijn voornaam genoemd (die trouwens met 'ie' is). Ik stel dit keer ook een instant ban voor :)

Raul Alcala

Net nu het weer zo goed ging, gaat Marik weer op zn oude voet verder.

Marik

Ah helder, dank voor de duiding. Overigens heb je zelf je twitteraccount (met voor- en achternaam) op deze site gedeeld en was je daar ook geheel niet geheimzinnig over, waardoor mijn aanname was dat je daar ok mee bent. Zo niet, dan stop ik daar natuurlijk direct mee.

@Raul, dank voor je ongevraagde inmenging in een gesprek dat jou niet betreft.

Klootje Kriekeljon

Wielerflits, voor uw lading paradijsvogels.

Romāns Vainšteins

Net alsof je eenzelfde type lading niet oogsten kan op willekeurig welk ander nicheforum. Paradijsvogel is de standaard, normale mensen bestaan niet.

Raul Alcala

Beter weet je goed. Omdat dingen pas normaal zijn wanneer iedereen het doet.

Silent Hill

Het afschaffen van de minnetjes is nu al een succes. Waar mijn bijdrage over Wout zijn Giro op een doordeweekse woensdag nu al diep in de min zou staan - dankzij alles en iedereen wat geel/zwart getint is - sta ik zowaar mooi in de plus. Het toont ineens aan waar het probleen van de minnetjes vandaan kwam.

Goed gedaan, Wielerflits !

Iedereen een gelukkig 2024 gewenst !

1 2 ... 183 ... 201 202

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.