Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 184 ... 201 202
Wouter Van hout
Silent Hill
#4575
Het afschaffen van de minnetjes is nu al een succes. Waar mijn bijdrage over Wout zijn Giro op een d...

Sluit ik me helemaal bij aan, Silent. Bijdrages van sommige mensen stonden nog geen 3 seconden gepubliceerd, of er waren al 2 of 3 minnen gegeven. Terwijl je vaak in die tijd nog niet eens de bijdrage zelf kon lezen, enkel wie m gepost had. En volgens mij was dat ook precies wat er gebeurde.

Volgens mij is het duidelijk dat de meeste mensen blij zijn dat de duimpjes naar beneden verdwenen zijn. Het haalt een naargeestig gevoel weg onder de nieuwsberichten. Maar ik weet niet of het ook nog invloed heeft op het aantal clicks op de site. En of er mensen zijn die alleen pagina's openden om te minnen, maar nu een ander tijdverdrijf moeten zoeken (of inhoudelijk moeten reageren, maar dan komt vaak het gebrek aan verstandelijke vermogens naar boven). 

 

Adrianus en Patrick

Romans heeft al 5 duimpjes omhoog in het Red Bull Bora  topic ongekend dit!

Klootje Kriekeljon

RV, paradijsvogel heeft voor mij een positieve connotatie.  Schaar mezelf er ook onder. 

esims2.0
Silent Hill
#4575
Het afschaffen van de minnetjes is nu al een succes. Waar mijn bijdrage over Wout zijn Giro op een d...

Nu staan fanbase gekleurde reacties bovenaan. Je haalt met met het weglaten van de minnetjes wel de negativiteit weg, maar je bevordert niet de kwaliteit van de reacties. En daar was het WF volgens mij om te doen. Ik heb mijn mening meerdere keren gegeven hoe het volgens mij én én kan, maar als WF het negeert, dan is dit ook het laatste wat ik erover gezegd heb.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

De volgende actie is gewoon : volgorde standaard op chronologisch zetten. 

Op te volgen met duimpjes helemaal weg

O ja, daarna de chat vervangen voor een volgtopic. Dat kun je dan, ik noem maar wat, 'volg hier...' noemen of zo.

 

Romāns Vainšteins

Niks mis met Paradijsvogels btw. Ik wilde alleen maar zeggen dat ik er op muziekfora ook tegenkom. Dan zal het bij neuspiercingverzamelaars ook niet anders zijn.

Silent Hill

Sluit ik me helmaal bij aan, Silent.

Inderdaad. Ik heb altijd geweten dat mijn bijdrages sense make'ten en de nagel op de kop sloegen. Enkel dat vervelende geel/zwarte leger bedolven me onder minnetjes in een poging mijn stem te onderdrukken. Het ontmoedigde me vaak om te posten, maar de duimpjes omhoog triggeren me nu om veel vaker te posten, wat alleen maar leidt tot meer plezier voor iedereen.

1 januari 2024 voelt als liberty day op Wielerflits 😊

 

 

Laatst gewijzigd
Alucard

Ah ik vind het jammer dat de minnen weg zijn. Tuurlijk was de balans bij sommige thema's en posters chronisch oneerlijk verdeeld, maar het voelde ook heerlijk om iemand's shitpost een -20 te zien krijgen. Naar beneden scrollen om de mogelijk slechtste post te bewonderen mis ik nu al.

 

 

MaGarin

Het probleem met de minnetjes was dus dat niet alleen de shitposts helemaal kapot gedownvote werden, maar ook doodnormale posts die tegen de 'hivemind' in gingen. Silent Hill geeft al een mooi voorbeeldje aan: posts die ook maar een beetje kritisch op Jumbo waren werden steevast bedolven onder minnetjes. Puur omdat er nou eenmaal heel veel Jumbo fans op deze site zitten. Net zoals dat alle Belgen kritische posts over R.EV standaard minnetjes gaven, alle Nederlanders kritische posts over Matje standaard minnetjes gaven etc, etc. Daarnaast werden bepaalde users ook standaard binnen een paar minuten bedolven onder de minnetjes puur vanwege hun reputatie, ongeacht wat er in hun posts stond.

 

Dat effect is nu helemaal weg. Hele grote blij. 

Romāns Vainšteins

Ja, laten we het er nog even uitgebreid over hebben. Het is namelijk een heel ingewikkelde kwestie.

Alucard
Romāns Vainšteins
#4585
Ja, laten we het er nog even uitgebreid over hebben. Het is namelijk een heel ingewikkelde kwestie.

-1

Laatst gewijzigd
Avatar of
Maxim Horssels
admin
Alucard
#4583
Ah ik vind het jammer dat de minnen weg zijn. Tuurlijk was de balans bij sommige thema's en posters...

Shitposters willen we überhaupt niet en krijgen een permanente ban.

Maillot à Pois
MaGarin
#4584
Het probleem met de minnetjes was dus dat niet alleen de shitposts helemaal kapot gedownvote werden,...

Ik ben ook blij dat de minnetjes weg zijn hoor, voornamelijk wegens compleet irrelevant, maar jongens... "bedolven", "het geel/zwarte leger" (dixit Silent Hill), "àlle Belgen", "àlle Nederlanders", etcetera...

Laten we eens even wel wezen, ik heb maar weinig reacties gezien die de dubbele cijfers haalden, niet wat betreft minnetjes, en zelfs nu niet wat betreft plusjes nu het niet meer om een saldo gaat maar om een absoluut getal. Als je dat afzet tegen het aantal bezoekers van deze site, kan je toch enkel concluderen dat dat totaal verwaarloosbare getallen zijn.

Elke 'min' omwille van de poster in plaats van de inhoud is er eentje te veel, maar ik sta er toch van te kijken, van die hevige emoties omdat er hoop en al 5 onnozelaars op tienduizenden lezers op het duimpje omlaag duwt bij je reacties.

esims2.0

Was er nog nieuws vandaag..

Raul Alcala

Mooi die nunace, Maillot. Een like is een soort van beloning he. In je hersenpan.Het bevestigt dat je goede teksten hebt. Andersom zal dat dan extra negatief uitwerken bij users die dat ook zo vinden van hun werk hier. 

En jij bent trouwens wmb het ultieme voorbeeld van hoe prettig het juist kan zijn om met iemand te discussiëren die het niet (altijd) eens met je is. Lekker op de inhoud. Beetje dollen, dikke prima. Kan me voorstellen dat jij nooit minnetjes uitdeelt. 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
esims2.0
#4589
Was er nog nieuws vandaag..

Nice haha 

Maillot à Pois
Raul Alcala
#4590
Mooi die nunace, Maillot. Een like is een soort van beloning he. In je hersenpan.Het bevestigt dat j...

Oh jawel hoor, ik gaf wel eens een minnetje. Niet heel vaak, en nooit op basis van de naam van de poster.

Bedankt verder, het is me ook een genoegen om het met je oneens te zijn 🤪

Alucard

Ik verwacht dat er veel minder plusjes uitgedeeld zullen worden. De noodzaak om posts actief te supporten is minder groot nu mogelijke opponenten zich niet meer kunnen uiten. 

Dr.Watt
esims2.0
#4589
Was er nog nieuws vandaag..

Hoe is Man Leek dan wel overleden? Graag iets meer info aub.

Il Leopardo della Primavera

De chat is op je smartphone te openen, maar het schrijfvakje valt bij mij weg (chrome en safari op iOS), waardoor je alsnog niet kan reageren.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Waarom moet je in vredesnaam apart inloggen voor nieuwsberichten en 'forum'?

sowieso is wat mij betreft het forum eerder de discussies bij de nieuwberichten en dit meer het huilhoekje haha.

Wheely

Het lijkt me niet meer dan redelijk dat je voor het huilhoekje apart moet inloggen. Een soort van "Weet u het zeker?"

Jean Dumas

Ik mis een poll over de kwestie 'Hoe nu verder zonder Lennard Hofstede?'

Romāns Vainšteins

Wel een verademing om forumgenoten het beeld van een vergeetachtige, roodaangelopen MvdP in Borat-string te kunnen trakteren zonder dat zoiets meteen -18 oplevert.

esims2.0
Romāns Vainšteins
#4599
Wel een verademing om forumgenoten het beeld van een vergeetachtige, roodaangelopen MvdP in Borat-st...

-18

1 2 ... 184 ... 201 202

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.