Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 185 ... 200 201
AWestie

Mobiele weergave op het forum gaat mis: regels worden niet automatisch afgebroken.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Maxim Horssels
admin
AWestie
#4601
Mobiele weergave op het forum gaat mis: regels worden niet automatisch afgebroken.

Dank voor het melden. Ga ik doorgeven aan development.

unionwagtmans

Feature request :

 - bij inloggen default enable "remember me"

Merci

Marik

De chat is nu wel te lezen op mijn Android telefoon, maar ik heb geen typbalk en kan daardoor niks posten in de chat.

Dr.Watt

Geen probleem, Marik. Hopelijk lukt het volgende keer.

Wheely

Op mijn Android lukt het wel Marik 

Romāns Vainšteins

Voor het geval dit nog steeds een aandachtspunt is: het inlogprobleem is er nog steeds en meer frequent ook nog.

Raul Alcala

Ja heel erg. Specifiek kan ik niet reageren op artikelen waarbij de meest populaire reacties als eerste worden getoond, terwijl ik die niet zo standaard heb ingesteld 

Leukefans

Nu het seizoen zich langzamaan weer op gang trekt kijk ik uit naar de ploegvoorstellingen, de bekendmaking van de programmas en ander nieuws dat ons op al dat lekkers voorbereidt. 

Er is hier al vaker (terechte) commentaar geweest op de keuze voor kwantiteit boven kwaliteit, maar daarnaast moet ik voor al dat lekkers hierboven ook nog door heel wat veldritnieuws scrollen dat mij persoonlijk matig of niet interesseert. 
Uiteraard heeft het hier zijn plek, maar met een klik op de knop uitsluitend het nieuws over het wegwielrennen kunnen zien, dat zou voor mij echt een verbetering kunnen zijn. 
 

Laatst gewijzigd
SvenVDB
Leukefans
#4609
Nu het seizoen zich langzamaan weer op gang trekt kijk ik uit naar de ploegvoorstellingen, de bekend...

+1

Riestevlaoi
Leukefans
#4609
Nu het seizoen zich langzamaan weer op gang trekt kijk ik uit naar de ploegvoorstellingen, de bekend...

Inderdaad, dat zou een goede toevoeging zijn! Prima dat er meer nieuwsartikelen geschreven worden, maar dan zou het fijn zijn als er een mogelijkheid is om meer te filteren zoals op wegwielrennen specifiek. Misschien ook de mogelijkheid om te filteren op nieuws per ploeg, en misschien zelfs op nieuws per renner (populaire/toprenners zoals Roglic, Vingegaard etc.).
Ik gebruik deze "functie" best vaak ivm de kalender om zo de artikelen per koers te vinden. 
Nu, als ik soms een dag niet heb gekeken, dan is het voor mijn gevoel flink zoeken en scrollen naar artikelen die ik interessant vind. En ik heb het gevoel dat ik soms artikelen mis, zoals het geval was met het artikel over dat Lennard Hofstede stopt. Dat heb ik later via andere kanalen vernomen alvorens ik het las op Wielerflits omdat ik er toen specifiek naar gezocht had. 

Poeksel

Het rare is: die filterfunctie was er bij de vorige versie van de website (onder de knop nieuws) maar  is daar verdwenen. Dat is geen verbetering inderdaad.

Laatst gewijzigd
kraamvisite

Al talrijke malen hier aangekaart: hoe verwijder je pb's??? Het geeft een foutmelding!!

Maillot à Pois
kraamvisite
#4613
Al talrijke malen hier aangekaart: hoe verwijder je pb's??? Het geeft een foutmelding!!

Berichten aanvinken en op verwijderen klikken geeft inderdaad een foutmelding.
Wat wel werkt is een bericht openen en dan op verwijderen klikken. Dan krijg je een bevestiging dat het bericht is verwijderd. Maar het moet dus 1 voor 1.

esims2.0

Ik zou graag een bladerfunctie toegevoegd zien aan de lijst met actieve topics. Het lijkt erop dat dat nu een vast aantal van 25 topics is. Met name rond de Tour de France tijd ervaar ik toch wat ellenbogenwerk daar en het zou me niet uitmaken of mijn eigen topic op pagina 2 of 3 belandt.

Het heeft een beetje te maken met het feit dat sommige spellen volledig gespeeld worden via dit forum en daardoor altijd bovenaan staan en andere topics eruit drukken.

Laatst gewijzigd
kraamvisite
Maillot à Pois
#4614
Berichten aanvinken en op verwijderen klikken geeft inderdaad een foutmelding.Wat wel werkt is een b...

Dank voor de info Pois, ik ga het gelijk doen. @Beheer: op een beetje website met een inbox kun je berichten tegelijk verwijderen, kan iemand daar, als ie daar tijd voor heeft tussen het overschrijven van artikelen door, even naar kijken?

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ik los dat op met geen pb s verwijderen. Op een gegeven moment ontvang je niks meer vanwege volle inbox, dan heb je niet af en toe ergens een irritant en afleidend 1tje staan. Misschien dat dat helpt?

kraamvisite
Romāns Vainšteins
#4617
Ik los dat op met geen pb s verwijderen. Op een gegeven moment ontvang je niks meer vanwege volle in...

Net een paar handmatig verwijderd, lijken er nog steeds te staan. Ik hou van een lege inbox romein. Maar mooi dat je meedenkt.

John Bidon

Een weerspiegeling gebruik WF. Kom thuis, even wat posts bekijken en wil wat schrijven onder artikel Bora en Van Aert en Evenepoel. Weet al dat ik niet ingelogd ben omdat comments gesorteerd zijn op populair. Ik naar inlog pagina en inloggen. Terug naar artikel, naar beneden scrollen, klikken op comments, zie nog steeds staan gesorteerd op populair. F5, naar beneden scrollen,  klikken comments, zie nog steeds gesorteerd op populair. Verdorie nog niet ingelogd. Nog een keer proberen dan maar. F5 en hele riedeltje maar helaas. Dan maar onder comments klikken je bent niet ingelogd. Weer inloggen, terug naar artikel, naar beneden scrollen, klikken op comments, en verdorie nog steeds gesorteerd op populair en niet ingelogd. Eens proberen bij ander artikel. Terug naar homepage en klikken op artikel van Van Poppel. Naar beneden scrollen, klikken op comments en hoera, gesorteerd op oud. Mooi ben dan toch ingelogd. Weer terug naar artikel van Bora. Naar beneden scrollen, klikken op comments... gesorteerd op populair en niet ingelogd. Ondertussen al vergeten wat ik wilde posten dus WF maar gesloten en wat zinnigs gaan doen. 

Raul Alcala

John. Als de comments in een artikel standaard staan ingesteld op 'populair', je deze zelf aanpast naar 'oudste' of 'nieuwste', (daarna inloggen geloof ik) en dan kan je daarna wel reageren. Ook als je het liefst de populairste  comments als eerste wilt lezen. Dan doe je wijzigen van populair naar oudste of nieuwste en dan weer terug naar populairste.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Als deze work around kan worden aangepast naar work. 🦄👌

Avatar of
Maxim Horssels
admin
John Bidon
#4619
Een weerspiegeling gebruik WF. Kom thuis, even wat posts bekijken en wil wat schrijven onder artikel...

Heel irritant! Het vervelende is dat je wél bent ingelogd, maar nog pagina's getoond krijgt waarop je bent lijkt te zijn ingelogd. Caching is dat. Kan je eens kijken of het helpt als ?purge achter de url plakt. Dit kan mogelijk helpen.

Raul Alcala

Ok ook prima. Negeer mijn werkende  oplossing maar dan.

Laatst gewijzigd
SprintMaster

@John Bidon: misschien werkt <Ctrl><F5> wel. Die zou de cache eruit moeten kieperen.  

F5 vs. Ctrl F5: Difference between F5 and Ctrl F5 (Shift F5) - MiniTool

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Fascinerend 

1 2 ... 185 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.