Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 186 ... 200 201
kraamvisite

Wat was ook weer die oplossing mexicaan?

Raul Alcala

Iets met stiften en check in de box, Kraam 

John Bidon

De tip van Raul Alcala werkt, dank!

Raul Alcala

De nada, John

esims2.0

E-mailadres van je profiel bijwerken werkt niet. Was me al een tijd geleden opgevallen, maar werkt nog steeds niet.

kraamvisite

@beheer: graag even kijken in het forumtopic nachtcast, waar iemand het over piemels heeft. Met het woord zelf niets mis, gaat over de context van het betreffende bericht. 

Romāns Vainšteins

Aan alleen al de titel van dat topic weet je dat het ongezien weggeflikkerd worden kan. Scheelt weer lezen en uitzoeken voor de drukke redactie: Ventoso heeft tegenwoordig dreads, trouwens.

kraamvisite
Romāns Vainšteins
#4632
Aan alleen al de titel van dat topic weet je dat het ongezien weggeflikkerd worden kan. Scheelt weer...

Weet je dat echt helemaal zeker, romein? Van die dreads bedoel ik.

AWestie

De nieuwsberichten rond het Saudisch investeringsfonds en die van Unzue hebben een te grote titel voor een van de kleinere uitgelichte artikels

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Maak idd eens een advetorial banner voor boeken promoten en sluit dan de reacties. 'Wow, echt een goed boek, ik zou hem kopen' ga je toch niet terugzien.

Avatar of
Maxim Horssels
admin
Romāns Vainšteins
#4635
Maak idd eens een advetorial banner voor boeken promoten en sluit dan de reacties. 'Wow, echt een go...

Reacties dichtzetten omdat jij je weer niet kunt beheersen? Het feit dat je kunt reageren betekent niet dat je altijd moet reageren. Gewoon lekker doorklikken naar het volgende bericht. 👍

Avatar of
Maxim Horssels
admin
AWestie
#4634
De nieuwsberichten rond het Saudisch investeringsfonds en die van Unzue hebben een te grote titel vo...

Moeten we in het design inderdaad nog eens naar kijken. En kortere koppen maken. 😁

AWestie

De nieuwe advertentie banners (schermvullende pop ups) zijn echt heel vervelend. Die wil je niet hebben als WF lijkt me, zulke grote advertenties horen bij de rioolwebsites.

Laatst gewijzigd
la1974

In dit artikel: https://www.wielerflits.nl/materiaalzone/q36-5-lanceert-sokachtige-wielerschoen/

wordt consequent woven als voltooide tijd van weven gebruikt. Die moet zijn weefde. Dus een geweefde stof ipv gewoven stof. 

Gewoven is de ironische variant van gewuifd. 

Romāns Vainšteins

Lekker simpel Maxim. Er stonden 9 op rij niet doen!'s dus het simpelweg op mij richten volstaat niet.

Banners er op, reacties uit moet niet omdat ik (zeer terecht dat je dat zegt hé, laat daar geen onsportiviteit over bestaan) me niet in kan houden. Dat moet omdat A het zuiverder is en B reacties bij adverts een kansloze piste is. Levert jullie alleen maar flauwigheid en negatieve aandacht op. Dan is 'wowwow, dit is super! Koop het, koop het!' ZONDER affik optie toch beter voor de ka-ching en het aanzien?

 

AWestie

Blijven deze schermvullende reclames echt?

Poeksel

@maxim Is deze tekst zwart?

Nee dus.

Laatst gewijzigd
Poeksel

@AWestie Is deze tekst zwart?

Ja dus.

Laatst gewijzigd
Poeksel

@maxim horsells En dit is ook zwart. Lijkt me een bug, geen feature?

Ook probeerde ik mijn twee vorige reacties te verwijderen, maar dat lukte niet.

Laatst gewijzigd
esims2.0

Mayday! Mayday! :)

Raul Alcala

rooood 

Poeksel

De AI-spammer https://forum.wielerflits.nl/users/8096 mag wel eens verwijderd worden.

Laatst gewijzigd
Limal
Poeksel
#4647
De AI-spammer https://forum.wielerflits.nl/users/8096 mag wel eens verwijderd worden.

In het algemeen zou het een goed idee zijn om nieuwe leden bij hun eerste post(s) 'onder curatele' te stellen, waarbij hun reacties pas verschijnen na goedkeuren van een redactielid. Dit is een welbekende aanpak om spam accounts zoveel mogelijk in de kiem te smoren.

unionwagtmans

20240220 14:56  ik kan https://www.wielerflits.nl/fietstoerisme/dumoulin-tegen-mogelijk-schrappen-agr-toertocht-in-vaals-dit-heeft-ook-buiten-de-gemeente-enorme-gevolgen/  niet openen (ERR_TOO_MANY_REDIRECTS)

 

FYI

Wim Kruithof

Voorheen kon je bij profielen het aantal berichten zien, jaar van lid worden en wat persoonlijke informatie. Komt dat allemaal niet meer terug?

1 2 ... 186 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.