Dat levert op andere websites behoorlijk wat extra traffic, dus ja waarom niet?
Leuker is misschien een soort loden loekie te introduceren (voor de belgen: prijs voor irritantste tv reclame)? Loekies voor irritantste reactie, kan in de vorm van een andere wezen, een geinige trol ofzo. De duim is zooo jaren 2000.
Ik wil dit gewoon nog eens met veel nadruk onderschrijven.
Het is echt belachelijk geworden. De helft of misschien zelfs driekwart klik ik gewoon uit principe niet meer aan, om jullie niet op het foute idee te brengen dat ze renderen voor de clicks.
En als jullie er dan toch in slagen om de clickbait zo extreem of net zo subtiel te houden dat ik er toch op klik blijkt gewoon vaak dat er niets in staat.
Naast voorbeschouwingen op wedstrijden (die voor de duidelijkheid een van de grote redenen zijn om deze website te blijven bezoeken, als het goed is zeggen we het ook), krijgen we nu ook vaak artikels over wedstrijden die er aankomen, die zo onzinnig en inhoudsloos zijn dat ik haast zou denken dat jullie gewoon een reclamebureau voor bepaalde organisatoren geworden zijn.
Benieuwd of we vandaag bij de nieuwsberichten een update krijgen over het weer van zaterdag. Of er weer een reporter is met tijd teveel, die nog een keer naar weeronline belt om te vragen naar de weersverwachting.
Als ik het weer wil weten voor zaterdag, dan hoef ik dat niet per se te lezen op een wielersite. Dan kan ik ook rechtsreeks naar een weersite.
Maar al dit soort artikelen leiden af van de goede artikelen over de koers zelf.
Ik ben het eens met el Tarangu.
Ik heb vanmorgen gereageerd op het artikel van Allaphillipe en Total.
Rond 4 uur moest ik dit artikel op de 2 pagina gaan zoeken om eventuele reacties te checken.
Veel te veel nieuwsartikelen, Quotes uit podcastst die worden opgeknipt in 3 niet nieuwswaardige artikelen.
de goede artikelen lijden onder te slechte (minder goede) artikelen.
Ik begin me steeds meer af te vragen hoe innig de de banden tussen Wielerflits en Visma-LAB nou daadwerkelijk zijn...
Dat praktisch elk artikel op de site van Visma-LAB 1-op-1 wordt gerepost als artikel op Wielerflits is al opvallend(waarom gebeurt dat niet bij een DSM, wat ook gewoon Nederlands is?)
Maar deze stortvloed aan helm-artikelen riekt toch wel heel erg naar een van te voren opgezette, betaalde PR-campagne in samenwerking met de ploeg. Transparantie zou wel fijn zijn.
Het is toch veel leuker om door te hebben zónder transparantie?
En dan nog: ik rij best veel en nagenoeg overal in NL rond per jaar. Ik zie maar zélden zo'n mafklapperhelm voorbij komen en sowieso chronofietsen erg weinig, daar kan toch nooit echt pegels in zitten dit type nichemateriaal? Of rijden die allemaal de toertochten waar ik nooit aan mee doe?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.