Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 187 ... 201 202
Avatar of
Maxim Horssels
admin
Wim Kruithof
#4650
Voorheen kon je bij profielen het aantal berichten zien, jaar van lid worden en wat persoonlijke inf...

Staat voorlopig niet op de planning. Welke info en statistieken zou je graag willen zien?

Romāns Vainšteins

Strand-of bosmens (bos!), honden- of kattenliefhebber (katten!) vind ik wel interessant.

esims2.0

Hoe je de koffie drinkt. Of je de afscheurzijde van een toiletrol naar de muur toe hangt, of van de muur af.

Laatst gewijzigd
Wim Kruithof
Maxim Horssels
#4651
Staat voorlopig niet op de planning. Welke info en statistieken zou je graag willen zien?

zeker jaar van aanmelden en aantal berichten. Ben vaak benieuwd naar andere leden... ook om posts te duiden.

Wim Kruithof
Romāns Vainšteins
#4652
Strand-of bosmens (bos!), honden- of kattenliefhebber (katten!) vind ik wel interessant.

Als je zo hard solliciteert naar de rol van clown komt er een moment dat je alleen met rode neus nog wordt herkend.

Il Leopardo della Primavera

Ik zie dat mijn username op de .be site nog mijn oude is. Kan dit veranderd en/of opgelost worden? 

Avatar of
Maxim Horssels
admin
Il Leopardo della Primavera
#4656
Ik zie dat mijn username op de .be site nog mijn oude is. Kan dit veranderd en/of opgelost worden?&n...

Zijn twee gescheiden databases. Je wil dezelfde username als hier op NL?

Robertje

Kom de laatste tijd vaker reacties tegen waar ik het niet mee eens ben, is het misschien een idee om ook duimpjes naar beneden te introduceren of iets dergelijks?

Avatar of
Maxim Horssels
admin
Robertje
#4658
Kom de laatste tijd vaker reacties tegen waar ik het niet mee eens ben, is het misschien een idee om...

Haha! Je hoeft niet heel ver terug te gaan in dit topic om je antwoord te vinden. 😇

kraamverlof
esims2.0
#4653
Hoe je de koffie drinkt. Of je de afscheurzijde van een toiletrol naar de muur toe hangt, of van de...

Ik zou zeggen van de muur af, vanwege hygiene? Koffie zwart, natuurlijk!

kraamverlof
Robertje
#4658
Kom de laatste tijd vaker reacties tegen waar ik het niet mee eens ben, is het misschien een idee om...

Dat levert op andere websites behoorlijk wat extra traffic, dus ja waarom niet?

Leuker is misschien een soort loden loekie te introduceren (voor de belgen: prijs voor irritantste tv reclame)? Loekies voor irritantste reactie, kan in de vorm van een andere wezen, een geinige trol ofzo. De duim is zooo jaren 2000.

Limal

Oei, is er op de zwarte chat een "Make Wielerflits Thumbing-down Again" beweging ontstaan?

josemanuelfuente

Ik geloof in de kracht van herhaling, daarom nogmaals. Veel te veel nieuwsartikelen!!

Leukefans
josemanuelfuente
#4663
Ik geloof in de kracht van herhaling, daarom nogmaals. Veel te veel nieuwsartikelen!!

Ik wil dit gewoon nog eens met veel nadruk onderschrijven. 
Het is echt belachelijk geworden. De helft of misschien zelfs driekwart klik ik gewoon uit principe niet meer aan, om jullie niet op het foute idee te brengen dat ze renderen voor de clicks. 
En als jullie er dan toch in slagen om de clickbait zo extreem of net zo subtiel te houden dat ik er toch op klik blijkt gewoon vaak dat er niets in staat. 
Naast voorbeschouwingen op wedstrijden (die voor de duidelijkheid een van de grote redenen zijn om deze website te blijven bezoeken, als het goed is zeggen we het ook), krijgen we nu ook vaak artikels over wedstrijden die er aankomen, die zo onzinnig en inhoudsloos zijn dat ik haast zou denken dat jullie gewoon een reclamebureau voor bepaalde organisatoren geworden zijn. 

Romāns Vainšteins

Ik stel een label '-gate' (paars is nog niet in gebruik!) voor waarin hete kwesties doorgaand gepusht worden zodat de discussie op één plek blijft.

Fusie-gate

Pest-gate

Flip vs the godfather-gate

Crash-gate

etc-gate

 

 

Wouter Van hout

Benieuwd of we vandaag bij de nieuwsberichten een update krijgen over het weer van zaterdag. Of er weer een reporter is met tijd teveel, die nog een keer naar weeronline belt om te vragen naar de weersverwachting.

Als ik het weer wil weten voor zaterdag, dan hoef ik dat niet per se te lezen op een wielersite. Dan kan ik ook rechtsreeks naar een weersite.

Maar al dit soort artikelen leiden af van de goede artikelen over de koers zelf.

Robertje

Ik vind de onderwerpen "wedstrijdversalgen" en "voorbeschouwingen" in de gele banner wel heel fijn. Daar staat geen overvloed aan artikelen en kan ik makkelijk vinden wat ik zoek.

Il Leopardo della Primavera
Maxim Horssels
#4657
Zijn twee gescheiden databases. Je wil dezelfde username als hier op NL?

Ja, als dat kan. Houdt het wel overzichtelijker mochten er in de toekomst vaker chats alleen op .be staan. Merci!

Adrianus en Patrick
josemanuelfuente
#4663
Ik geloof in de kracht van herhaling, daarom nogmaals. Veel te veel nieuwsartikelen!!

Ik ben het eens met el Tarangu.

Ik heb vanmorgen gereageerd op het artikel van Allaphillipe en Total.
Rond 4 uur moest ik dit artikel op de 2 pagina gaan zoeken om eventuele reacties te checken.

Veel te veel nieuwsartikelen, Quotes uit podcastst die worden opgeknipt in 3 niet nieuwswaardige artikelen.
de goede artikelen lijden onder te slechte (minder goede) artikelen.

Adrianus en Patrick
Limal
#4662
Oei, is er op de zwarte chat een "Make Wielerflits Thumbing-down Again" beweging ontstaan?

De zwarte chat bestaat niet, ik herhaal, de zwarte chat bestaat niet.


Gr A3.

Adrianus en Patrick

M.I. is er te weinig aandacht besteed aan de nieuwe tijdrit helmen in de Tirreno... 
Ik kan slechts 6 nieuwsartikelen terugvinden.

josemanuelfuente

Zal intussen wel 7 zijn ...... 

Romāns Vainšteins

Vandaag met die helmen is wel weer het toppunt van koddigheid. Lijkt er op alsof ze bij de redactie er op de gok 500 van ingeslagen hebben om ze met winst door te verkopen. Tip: biedt ze aan als design-Alienlamp. Op hoofden gaan ze niet meer terechtkomen.

MaGarin

Ik begin me steeds meer af te vragen hoe innig de de banden tussen Wielerflits en Visma-LAB nou daadwerkelijk zijn...

Dat praktisch elk artikel op de site van Visma-LAB 1-op-1 wordt gerepost als artikel op Wielerflits is al opvallend(waarom gebeurt dat niet bij een DSM, wat ook gewoon Nederlands is?)

Maar deze stortvloed aan helm-artikelen riekt toch wel heel erg naar een van te voren opgezette, betaalde PR-campagne in samenwerking met de ploeg. Transparantie zou wel fijn zijn.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Het is toch veel leuker om door te hebben zónder transparantie?

En dan nog: ik rij best veel en nagenoeg overal in NL rond per jaar. Ik zie maar zélden zo'n mafklapperhelm voorbij komen en sowieso chronofietsen erg weinig, daar kan toch nooit echt pegels in zitten dit type nichemateriaal? Of rijden die allemaal de toertochten waar ik nooit aan mee doe?

1 2 ... 187 ... 201 202

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.