Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 188 ... 201 202
Whyze Katje

Het eerste artikel over DE helm, artikel van 12:19 kan niet meer geopend worden omdat "er te vaak is doorverwezen"........ Jullie eigen techniek geeft aan om wellicht iets meer artikelen te bundelen, ipv van voor elke zucht een nieuw artikel te beginnen. Ik doe echt mijn best om positief te blijven, maar jullie maken het soms niet eenvoudig.......... 

Wouter Van hout

@Maxim,

Ik zie je hier regelmatig reageren. Maar ik zie eigenlijk nooit een reactie van WF op de verbetersuggestie om het aantal artikelen wat terug te brengen of te bundelen. Terwijl dit een van de grote verbeterpunten is als je af gaat op de recente reacties hier.

Adrianus en Patrick
Whyze Katje
#4676
Het eerste artikel over DE helm, artikel van 12:19 kan niet meer geopend worden omdat "er te vaak is...

Ik heb dit artikel helaas ook niet kunnen openen om dezelfde reden.

Het moeder artikel had wellicht nog intressant geweest, de andere artikelen heb ik uit nukkigheid niet kunnen openen.

 

Laatst gewijzigd
unionwagtmans
Whyze Katje
#4676
Het eerste artikel over DE helm, artikel van 12:19 kan niet meer geopend worden omdat "er te vaak is...

Idem. En ik had dat ook al gerapporteerd voor een artikel over Dumoulin en Vaals, alsmede iemand hier wiens naam ik vergeten ben over nog een ander artikel.

Lijkt vaker voor te komen (waarschijnlijk in artikel x een ref naar artikel y, in artkel y een ref naar artikel z en in z weer een ref naar x of y.

 

unionwagtmans

Waarom zetten jullie geen userfeedback-site à la bugzilla op? (bugzilla.wielerflits.nl)

Ik herhaal mijn request om 'remember me' default aan te zetten bij inloggen.
Idem voor het probleem van pagina's die ERR_TOO_MANY_REDIRECTS genereren.

Met zo'n bugzilla kan ik volgen 'probleem onderkend/toegewezen/mee-bezig/opgelost' etc.
Uit ervaring heel nuttig.

Wim Kruithof

Maxim waarom is ervoor gekozen om het aantal posts van een lid niet meer te tonen? Uit interesse in de ander, klik ik vaak op een naam. Voorheen zag je een profiel, persoonlijke informatie en het aantal posts. Zeker dat laatste vind ik interessant, omdat het veel kan zeggen. Waarom hebben jullie ervoor gekozen dit weg te halen, daar was toch niets mis mee? En is er een kans dat dit terugkeert?

Avatar of
Maxim Horssels
admin
Wim Kruithof
#4681
[b]Maxim[/b] waarom is ervoor gekozen om het aantal posts van een lid niet meer te tonen? Uit intere...

Ik vermoed dat dit statistiekje verloren is gegaan toen we de overstap hebben gemaakt naar de huidige site. Achter de schermen is toen veel veranderd. Dit is typisch zo'n feature die we waarschijnlijk over het hoofd hebben gezien. Ik ga met development bespreken hoeveel werk het is deze terug te plaatsen. We zijn momenteel met andere zaken bezig die hogere prio hebben.

Avatar of
Maxim Horssels
admin
unionwagtmans
#4680
Waarom zetten jullie geen userfeedback-site à la bugzilla op? (bugzilla.wielerflits.nl) Ik h...

Ken ik niet, maar klinkt interessant. Dank voor de tip!

Romāns Vainšteins

Is er al iets van een evaluatie gemaakt dat het forum op sterven na dood is sinds de nieuwe opzet die wel wat weg heeft van die rare kamer waar ze tijdens Twin Peaks in terecht komen?

Avatar of
Maxim Horssels
admin
Romāns Vainšteins
#4684
Is er al iets van een evaluatie gemaakt dat het forum op sterven na dood is sinds de nieuwe opzet di...

Wij zien juist meer activiteit sinds de introductie van de nieuwe opzet.

Romāns Vainšteins

Dat zal dan in die onnavolgbare puntenspelletjes zitten zeker.

Sies
Romāns Vainšteins
#4686
Dat zal dan in die onnavolgbare puntenspelletjes zitten zeker.

Waar het in zit maakt toch niet zoveel uit? Op het oude forum werden die spelletjes ook al (veel) gespeeld. Ik denk zelfs dat het merendeel van de bezoekers op het forum zit voor de spelletjes. Inhoudelijke discussies worden meer in de comment sectie gevoerd, althans, er wordt een poging gedaan

Raul Alcala

Ieder z'n ding. Visma forum is ook een regelrechte attractie. Om nog maar te zwijgen over de rauwe verhalen van Mo en co. En in de winter gaat de raad de renner uit je blote bolletje als een malle. Het verbeterpunten topic was een periode ook heet. En anders haalt eoa chatbot een topic van 4 jaar geleden wel uit het stof 

Avatar of
Maxim Horssels
admin
Wouter Van hout
#4677
@Maxim, Ik zie je hier regelmatig reageren. Maar ik zie eigenlijk nooit een reactie van WF op de ve...

Het aantal berichten is niet zozeer het probleem. Waar we nu onvoldoende in slagen is het onderscheid tonen tussen welke berichten écht belangrijk zijn om te lezen en welke ietsje minder. Een logische oplossing is een aanpassing van de voorpagina.

Maar door iets heel vaak te herhalen, zoals jij hier ook doet, en onder al die berichten op de site, maken jullie er ineens een heel groot probleem van.

Avatar of
Maxim Horssels
admin
Wim Kruithof
#4681
[b]Maxim[/b] waarom is ervoor gekozen om het aantal posts van een lid niet meer te tonen? Uit intere...

Is weer beschikbaar. Klik op de avatar en zie hoeveel topics iemand heeft geopend en het aantal forumposts.

josemanuelfuente

Met al die overzichten vandaag bij het nieuws raak ik het overzicht kwijt ......

Romāns Vainšteins

'Het aantal berichten is niet zozeer het probleem. Waar we nu onvoldoende in slagen is het onderscheid tonen tussen welke berichten écht belangrijk zijn om te lezen en welke ietsje minder. Een logische oplossing is een aanpassing van de voorpagina'

Waardoor de minder belangrijke berichten een soort van omngelezen bezinksel op onvindbare plek wordt?

Raul Alcala

Een mengvorm van Lifo en Fifo, waardoor minder belangrijke berichten sneller uit het zicht verdwijnen en de belangrijke met een digitale magneet langer blijven hangen 

Maillot à Pois
Maxim Horssels
#4689
Het aantal berichten is niet zozeer het probleem. Waar we nu onvoldoende in slagen is het onderschei...

My 2 cents:

Op zich heb je vier plekken voor belangrijke artikels bovenaan de hoofdpagina.

Als daar op de dag van een belangrijke wedstrijd 's morgens ééntje van gebruikt wordt voor de voorbeschouwing, en na de wedstrijd voor het wedstrijdverslag en minstens één andere voor reacties van de protagonisten, lijkt me dat in de meeste gevallen prima te volstaan.

Wat betreft de andere nieuwsberichten vind ik de hoeveelheid persoonlijk niet heel storend - ik klik op wat me interesseert. Belangrijk of niet is trouwens behoorlijk subjectief. Als ik kijk welke artikels veel reacties genereren vind ik dat meestal niet de belangrijkste, maar anderen dus blijkbaar wel.

Wat er wat mij betreft helemaal uit de reeks nieuwsberichten zou kunnen verdwijnen, zijn de artikels over de deelnemerslijsten van een bepaalde koers, zeker die voor ver in de toekomst. Weinig toegevoegde waarde, en de meeste mensen gebruiken er wellicht andere bronnen voor. En als er toch een publiek voor is, kunnen die eventueel achter een vaste link naast de kalender. 

Zelfde geldt een beetje voor de tv gids - die gebruik ik wel af en toe, maar het is makkelijker om de vaste plek in de navigatie ervoor te gebruiken in plaats van er een artikel te voor gaan zoeken tussen de nieuwsberichten.

 

esims2.0

Geenszins bedoeld om te vitten maar enige tijd geleden zag ik hier voor het eerst 'artikels' als meervoudsvorm van artikel. Dat deed mijn vreemd aan omdat het volgens mij artikelen moest zijn, maar beiden zijn blijkbaar correct. Mijn vermoeden dat artikels vooral in Vlaanderen gebruikt wordt, wordt ook hier gesuggereerd. Een discussie die iemand begon door te zeggen dat 'artikelen' voor haar het enige logische meervoud is. Dat heb ik dus ook.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Is het dan ook testikelen?

esims2.0
Romāns Vainšteins
#4696
Is het dan ook testikelen?

Ja dat voorbeeld werd ook genoemd in het artikel dat ik aanhaalde, en dat meervoud is duidelijk niet correct. Ik zeg ook niet dat artikels fout is, maar het gaat compleet tegen mijn gevoel in. En ik ben blijkbaar niet de enige.

Maillot à Pois
esims2.0
#4697
Ja dat voorbeeld werd ook genoemd in het artikel dat ik aanhaalde, en dat meervoud is duidelijk niet...

Mijn taalgevoel zegt dat weer voluit artikels.
Maar het blijkt inderdaad een België-Nederland dingetje waar ik me niet van bewust was

Taaltip van het genootschap Onze Taal:

Maar nu ik er verder over nadenk: in de betekenis 'product' zeg ik inderdaad wél artikelen.

(een lidwoord noem ik doorgaans gewoon een lidwoord)

Raul Alcala

Artikels is Gronings

und so weiter

Laatst gewijzigd
esims2.0

In dit verband vind ik 'het spits/de spits afbijten' wel een leuk verhaal. Jaren geleden vond ik 'de spits' ook het meest logisch en dat hoorde je volgens mij ook overal. Totdat Wim T. Schippers in zijn rol als Jacques Plafond daarover viel toen Linda de Mol dat een keer gezegd zou hebben op tv. Hij noemde toen het ezelsbruggetje 'het spitse afbijten' en toen was het voor mij wel logisch. En het lijkt wel alsof iedereen dat gehoord heeft, want tegenwoordig zie je overal 'het spits afbijten'. Ook hier is beiden overigens correct.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 188 ... 201 202

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.