Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 189 ... 199 200
Raul Alcala

Ik voel me onthand nu er geen liveblog van de gp Dedain is

Gibo

als ik de reacties open klik op een willekeurig artikel lijkt het alsof ik ALLE reacties van wielerflits te zien krijg waarbij de reactie met het meeste duimpjes bovenaan staat.

Als eerste reactie krijg ik deze van ozziepix over wout van aert die de vroege vlucht haalt richting de bevallende Sarah.

 

edit: probleem inmiddels terug verdwenen

Laatst gewijzigd
SprintMaster

Wat is onderhand de nieuws waarde om steeds weer te verwijzen naar een oude sport van een bepaalde wielrenner? Jullie lijken Herbert Dijkstra wel!

esims2.0

Polder Engels..

Raul Alcala

Tering Jantje. Alles in het Nederlands op de site en dan alleen de sorteer opties in het Engels of een halfbakken versie daarvan. Praat Nederlands met me

N please 

SprintMaster

De livechat van MSR gaat verder waar 2023 is gebleven. Lekker rommelig allemaal. 

Wim Kruithof

Is weer beschikbaar. Klik op de avatar en zie hoeveel topics iemand heeft geopend en het aantal forumposts.

Beschikbaar voor het forum - waarvoor dank - maar niet op de website. Die posts (die ik persoonlijk veel interessanter vind) zie je niet meer. Op iemands profiel zie je überhaupt niets meer, dan enkel de naam.

Overigens, ik zie heel regelmatig dat ik niet op het forum kan reageren, er verschijnt dan dat ik ingelogd moet zijn. Maar kijk ik bij mijn profiel, dan blijk ik al ingelogd.

Laatst gewijzigd
Bert Van den oosten

Zo vervelend dat je maar 2 man kan wisselen. CAVENDISH en Stuyven zouden meedoen met classic de Panne, maar waarom ze er nu niet opstaan is mij een raadsel. 

Newschooler

Is t een idee om die tags van content type op de tweede regel bij de datum en comment aantal te zetten?

op mobiel kan je meestal maar twee of 3 woorden zien van een titel.

Whyze Katje

Ik weet niet of er ergens aan de site gewerkt wordt maar ik kan opnieuw inloggen en de site verversen tot ik een ons weeg, maar ik raak niet ingelogd. Behalve hier op het forum blijkbaar. Ik heb van dit probleem eigenlijk nooit veel last gehad, hooguit een keer extra inloggen en een keer verversen. Via ipad met meest recente IOS via de webpagina met safari.

Aanvulling nu ik hier iets gepost heb en terug ga naar de site ben ik wel ingelogd. Tijdsvertraging of zet de forum software iets goed wat de site niet doet?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ouwe zemelaar

unionwagtmans

Bedankt voor 'default enable' van 'remember me'  (Pardon my english)

Klootje Kriekeljon

https://www.wielerflits.nl/nieuws/mathieu-van-der-poel-oppermachtig-in-e3-saxo-classic-wout-van-aert-valt-op-paterberg/comment-page-2/#comments

Als ik van pagina 1 reacties naar pagina 2 reacties blader wordt dit bij mij een overzicht met reacties op de nieuwe site uit 2015? Volgens mij toont het vervolgens alle reacties ooit op WF. Meer dan 33.000 paginas met reacties!

Laatst gewijzigd
josemanuelfuente

Misschien de hulp inroepen van John Williams (Help, mijn man is een klusser) om de hele site weer in orde te brengen :)

Wouter Van hout

Toch maar weer een keer over de moderatie:

Als je als wielerflits zelf een controversieel topic start (met "Lefevere is fantastisch") dan moet je niet raar op kijken als niet iedereen het eens is met die stelling. Maar om vervolgens scherpe onderbouwde tegenmeningen compleet weg te modereren omdat de juichposse dat niet trekt, is niet zoals het zou moeten in mijn ogen.

Lalsacien

Ik kan geen bericht vinden van de wedstrijd la roue Tourangelle die gisteren gereden werd. Of kijk ik niet goed?

kraamverlof
Wouter Van hout
#4715
Toch maar weer een keer over de moderatie: Als je als wielerflits zelf een controversieel topic sta...

Het is natuurlijk niet voor het eerst dat het 'mis' gaat bij die opiniestukjes van Raymond. Kritiek daarop wordt genadeloos weggehaald, kritiek op de kritiekgevers blijft staan. Beter misschien maar die stukjes de stukjes te laten, en de commentsectie niet open te zetten. Ja, dat kost trafficknaken, maar beter dan dat ja-nee geneuzel. 

Misschien kan Raymond eens zelf reageren, bv in dit verbeterpunten topic. Want dat er iets valt te verbeteren, lijkt me duidelijk.

Edit: dat van die bruine arm was natuurlijk over de top, dat wist je natuurlijk zelf ook wel, je hebt een scherpe pen, de boodschap kan in andere kleuren verpakt worden. De wereld zit vol met N.rcisten, toch zeker in de sport, en er zijn ook een paar welbekende flitsers die daar niet vies van zijn. Probleem? Ach, ieder heeft een moeder, en een playstation.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Maxim Horssels
admin
Lalsacien
#4716
Ik kan geen bericht vinden van de wedstrijd la roue Tourangelle die gisteren gereden werd. Of kijk i...

In het kader van niet te veel berichten hebben we deze vanochtend online gezet.

https://www.wielerflits.nl/nieuws/gerben-thijssen-en-jenthe-biermans-geklopt-door-jason-tesson-in-franse-eendagskoers/

Avatar of
Maxim Horssels
admin
Wouter Van hout
#4715
Toch maar weer een keer over de moderatie: Als je als wielerflits zelf een controversieel topic sta...

Dit wordt een herhaling van zetten, Wouter. Jullie kunnen je ook gewoon gedragen. Inhoudelijk mag je het totaal oneens met ons zijn, maar we laten ons niet uitschelden of beledigen. Die reacties halen we weg.

Avatar of
Maxim Horssels
admin
kraamverlof
#4717
Het is natuurlijk niet voor het eerst dat het 'mis' gaat bij die opiniestukjes van Raymond. Kritiek...

Je kunt zijn artikelen ook gewoon overslaan.

Raul Alcala

Wouter, kies was andere en mildere bewoordingen, dan zal het wel loslopen. En zal je reactie ook sterker voor de dag komen. En anders een uncut, dan heb je veel meer vrijheid. 

Maxim, terecht dat jullie je niet laten uitschelden. Maar waarom dan de gehele reactie verwijderen?

Maar mag het lijdend voorwerp, Lefèvre, dan wel op de man bespeeld worden? Lijkt er wel op.

Voor de rest alleen maar complimenten, een heerlijke hangplek hier.

 

Laatst gewijzigd
kraamverlof
Maxim Horssels
#4720
Je kunt zijn artikelen ook gewoon overslaan.

@Maxim: ik lees met plezier de stukjes van Raymond, ze zijn gekleurd, smakelijk, en vol met controverse. Ik geloof echter niet dat ik het ooit met een stukje van hem eens ben geweest. Ik hoef geen artikelen te lezen waarmee ik het 100% eens ben, die kan ik zelf schrijven.

Maar het gaat hier om de moderatie geloof ik. Ja, beledigingen aan het adres van Raymond mogen weg, maar toch ook zeker beledigingen aan het adres van de kritikasters (in dit geval Wouter, als we hem bij zijn voornaam mogen noemen)? Het is inderdaad een herhaling van zetten. Dat weet je natuurlijk als er een lofzang komt op patje.

Wouter Van hout
Maxim Horssels
#4719
Dit wordt een herhaling van zetten, Wouter. Jullie kunnen je ook gewoon gedragen. Inhoudelijk mag je...

Wat is beledigen en uitschelden? 

Ik heb soms het idee dat Raymond (en misschien jullie allemaal) zich wel heel snel beledigd voelt. Bijvoorbeeld als iemand kritiek heeft op de kwaliteit van zijn werk. En dan een reactie weg haalt. Ok, fine.

Maar dan zou ik het fijn vinden als jullie met dezelfde blik gaan modereren als ik weer eens de zoveelste op-de-man-gespeelde reactie terug krijg. Want de kritiek op Raymond en de bewoordingen die gebruik worden zijn nog mild vergeleken bij de bagger die ik soms over me heen krijg. En zelfs als ik dingen meld omdat ze huisregels overtreden, dan blijven ze uren, dagen of soms zelfs gewoon voor eeuwig staan. Terwijl een woordje van kritiek onder artikel van Raymond vaak binnen een kwartier vakkundig wordt weggepoetst met een cursieve "niet doen", "on topic" of wat anders.

Maar soms lijkt het alsof het makkelijker is om de daders van de op-de-man-gespeelde opmerkingen hun gang te laten gaan, en het lijdend voorwerp te muilkorven. De omgekeerde wereld als je het mij vraagt.

EDIT:

Ter illustratie nog wat voorbeelden:

QUOTE: "Ik vraag me trouwens af wat er achter die gespeelde naïviteit van jou zit. Je beseft zelf toch ook goed dat achter die zogenaamde objectiviteit van jou iemand zit die er hier steeds maar weer op kickt om zich over bepaalde figuren of ploegen spottend uit te laten. Dat verongelijkte dat je op de man wordt gespeeld en jouw stukjes worden ge-edit, kan ik toch niet helemaal plaatsen. Waar is het je toch steeds weer om te doen, de aandacht? Wat in jouw verwijderde reactie stond over Lefevere ('Wie is hij nog zonder de koers als hij niet meer de ploegbaas is die overal wordt uitgenodigd?' ), geldt dat ook voor jou? Wat blijft er nog over in het leven als je hier niet steeds weer dezelfde mensen door het slijk kan halen? Voer voor experten, vermoed ik." UNQUOTE

QUOTE: "Je verwijt een ander juichpony te zijn, maar eigenlijk ben je zelf degene die nuance mist. Geen juichpony maar een rancuneteefje, zo je wil."UNQUOTE

QUOTE: "@Wouter Van hout ...je spreekt over "op de man spelen" als iemand op jouw post reageert. Misschien wat zelfreflectie is op zijn plaats denk ik. Patlef en Remco - in die volgorde - kregen van jou de laatste jaren nogal wat kniehoge, zwevende tackles te verduren. Geen idee waar die afkeer vandaan komt, lijkt me iets wat voortspruit uit een traumatische ervaring."UNQUOTE

 

Laatst gewijzigd
Gibo

Enkel de niet aanvaardbare passages van wvh zijn post verwijderen had best gekund maar vraagt meer tijd en energie dan de reactie weghalen.

Misschien dat de moderatoren het eeuwige spelletje waarbij de randjes worden opgezocht (en overschreden) om nadien te klagen (iedereen is tegen mij) onderhand wel beu zijn en er wat driester met omgaan.

Wouter weet goed genoeg wat kan en wat niet kan maar kiest er bewust voor om met twee benen vooruit te tackelen ipv nuance aan te brengen. Dan moet je niet klagen als er al eens een gele of rode kaart valt.

 

Romāns Vainšteins

'In het kader van niet te veel berichten'

Ah, niet in het kader van glad vergeten dus, check.

1 2 ... 189 ... 199 200

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.