Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 191 ... 201 202
kraamverlof
Klootje Kriekeljon
#4746
Ik zou het inmiddels volledig begrijpen als WF er voor kiest om Wouter van zijn site te verwijderen....

Wat een volstrekte kolder schrijf je hier op. Samen kasteel bouwen? Haha, die was dan wel hilarisch. Trollen bouwen niet, die kruipen onder een steen. Laat Wouter gewoon lekker zijn ding doen, niets mis mee, waar wel iets mis mee is, is die onophoudelijke stroom op de man spelen. Waarom? Ik weet wel waarom: niet bij machte om de discussie aan te gaan!

kraamverlof
MaGarin
#4750
Misschien handig om te beseffen voor de mensen die zich zo ergeren aan Wouter, mij, Alfred, etc:&nbs...

Het is inderdaad maar een klein groepje schreeuwers, die ik nog nooit heb kunnen betrappen op ook maar één zinnige bijdrage op forum of comments, en regelmatig de huisregels overtreden. Die regels kunnen we inmiddels wel loslaten denk ik.

Verder is het gewoon tijd voor rokjesdag, dat zou al schelen denk ik.

FDJ
Wouter Van hout
#4743
@FDJ, Als een vrouw een kort rokje aan doet, wil ze dan verkracht worden? Want dat is eigenlijk wat...

Cruijf zei ooit: 'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'

Ik zal hem in deze even kort voor je inzichtelijk maken want er is al weer meer dan één pagina in dit topic aan je compleet zinloze slachtofferrolletje verloren gegaan.

Dat de moderators zeggen dat het beter is dat je vertrekt hier is volkomen logisch. Je hebt enkel kritiek, kunt niet incasseren en kruipt vervolgens in een slachtofferrol. Als het allemaal zo erg is, snap ik de meerwaarde voor jou ook niet om hier te reageren. Iedereen is toch tegen je? Niemand doet het goed behalve jij en een paar kompanen en als iemand er wat van zegt is het grootste topic nog te klein. Als het zo erg is, wil je er zelf toch niet meer bijhoren? Kijk dan lekker koers en ventileer je mening ergens waar je voor je gevoel wel gewaardeerd wordt en waar de berichtgeving wel naar je zin is.

Raul Alcala

Magarin is de allerergste. Die slaat alleen maar wild om zich heen. En ik hoop echt niet wat nog steeds latent in m'n achterhoofd speelt. Voor de rest zijn er wat mij betreft eigenlijk alweer teveel woorden aan vuil gemaakt. Ik prijs me gelukkig met deze geweldige website.

Het belooft een heerlijke dag te worden. Geniet ervan.

Laatst gewijzigd
kraamverlof
Raul Alcala
#4754
Magarin is de allerergste. Die slaat alleen maar wild om zich heen. En ik hoop echt niet wat nog ste...

Het zou je sieren Raul als je je persoonlijke vete met Magarin en Van Hout eens achterwege laat. Draagt niets bij aan de 'discussie'. Verder eens: een prachtige dag te gaan!

Raul Alcala

Waar heb je het over Kraam? Ik geef notabene aan dat ik het beste met Wouter voor heb. En volgens mij wijst de witte chat uit dat we goed met elkaar overweg kunnen en geen enkele vete hebben. Dat neemt niet weg dat ik iets van zijn manier van reageren mag vinden.

Magarin is wmb gewoon totaal doorgeslagen in nagenoeg al zijn reacties, inclusief recent op de chat 

Laatst gewijzigd
kraamverlof
Raul Alcala
#4756
Waar heb je het over Kraam? Ik geef notabene aan dat ik het beste met Wouter voor heb. En volgens mi...

Oké, zo kwam het op mij over. Ik ben zelf geirriteerd door dat op de man spelen ohne ende van een klein groepje. En wat je gister zei klopt, het is een lekkere hangplek op WF, zonder dat gedeelte van mekaar de hersenen inslaan. 

Raul Alcala

Ik gaf ook aan dat ze beter deels zijn reactie hadden kunnen verwijderen, ipv alles. Omdat de rest vd discussie bleef staan, inclusief vervelende opmerkingen naar Wouter. Dat is ook niet fair, daarin geef ik Wouter gelijk. Maar dat ontslaat je niet vd 'plicht' ook je eigen gedrag onder de loep te nemen. Ik denk dat wf redactie 'the boy who cried wolf' gevoel bij hem hebben onderhand. Dat krijg je niet zomaar weer weg.

Wat hiphop Klootje volgens mij eerder eens aangaf, geldt ook voor mij. Ik heb ook een periode gehad op wf dat ik veel reageerde en bewust onbewust vervelende reacties uitlokte met de mijne. Regelmatig provocerend en altijd vol doorgaan in de discussie met een ieder die wat van mijn reacties vond. De enige die me echt kon handelen was Maillot.

Dat heb ik nu nog niet of nauwelijks, al blijft er altijd een schobbejakje in me zitten. En ik zit met veel meer plezier hier sindsdien. Dat gun ik Wouter ook, beste Kraam.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Verwijderen lijkt me wat gortig, het is vooral dat zelfbevlekkende slachtoffergejank achteraf dat niet te harden is. 0,0 incasseringsvermogen. Past niet bij zo'n grote bek. 

Poeksel

Het trucje van Magarin is dat hij vaak iets post wat een kern van waarheid heeft, maar door het erg te overdrijven wordt het onzin. Voorbeeld:  stel dat Van Aert DDV wint, maar in zijn grote doelen, RVV en PR, tweede eindigt. Een typische reactie voor Magarin zou dan zijn dat Van Aert een totaal mislukt voorjaar heeft. Daar gaan dan natuurlijk allemaal mensen op reageren. Doel bereikt, hij heeft weer aandacht.

Ik denk echter niet dat deze manier van posten zijn kwaliteit van leven helpt.

Laatst gewijzigd
Wouter Van hout
Romāns Vainšteins
#4759
Verwijderen lijkt me wat gortig, het is vooral dat zelfbevlekkende slachtoffergejank achteraf dat ni...

Speciaal voor dit soort "bijdrages" op een dergelijke toon heb ik een forumtopic geopend, Romans:

https://forum.wielerflits.nl/t/1666-het-grote-wvh-afzeik-topic/p/445846

Want hier voegt het weinig toe: niet inhoudelijk, en ook niet qua sfeer en stemming.

Gibo
Wouter Van hout
#4761
Speciaal voor dit soort "bijdrages" op een dergelijke toon heb ik een forumtopic geopend, Romans: h...

Kan je dan ook zo een topic maken "herhaal hier tot in den treure uw kritiek op SQS-Evenepoel-Lefevere" voor jou? 

Klootje Kriekeljon

Groepje dat Wouter wil wegpesten. Als het niet zo treurig infantiel was kon je er misschien nog om lachen.

 

'...Dat gun ik Wouter ook, beste Kraam.' 

Voila, de essentie. Maar iemand moet wel enigszins bij zichzelf te rade kunnen gaan om tot inkeer te komen. Misschien nog even de tijd gunnen.

 

Laatst gewijzigd
Oude Indianentruc

groepsknuffel jongens en klaar

Romāns Vainšteins

Net alsof ik een apart topic nodig heb om bij jou hors categorie aanstelleritus van de boven het huis zwevende plank vast te stellen. Je actie is daar een symptoom van trouwens.

misschien een polemiek met jezelf daaro? Ik opper maar wat.

kraamverlof
Romāns Vainšteins
#4765
Net alsof ik een apart topic nodig heb om bij jou hors categorie aanstelleritus van de boven het hui...

Over wie heb je het?

Whyze Katje

Oef 2 pagina's geruzie en gehakketak.......... Ik dacht dat dit een website over wielrennen was, maar ik heb toch lichtjes het idee verdwaald te zijn op een schoolplein vol ruzieënde kinderen. Ik zou zeggen netjes allemaal terug in jullie mandjes en vanaf nu braaf met elkaar spelen. En als je geen zin hebt om te spelen met bepaalde kindjes dan laat je ze met rust, keertje ademhalen en vooral gewoon niet reageren. 'T is maar een site met nieuws over wielrennen er zijn heel veel dingen in het leven die heel veel belangrijker zijn. 

Romāns Vainšteins

Ja, daar is de obligate vredesoproep vanuit een 'ik sta boven de partijen-flow'. Niet zelden legt dat even de boel plat totdat zijn volgende huilbui aan de horizon verschijnt.

Raul Alcala
Whyze Katje
#4767
Oef 2 pagina's geruzie en gehakketak.......... Ik dacht dat dit een website over wielrennen was, maa...

Ja juf

Romāns Vainšteins

Het is een beetje zoals Stephen King's IT, maar dan met betrekkelijk kortere tussenpozen dan pakweg 27 jaar.

Raul Alcala

You'll float too!

kraamverlof
Romāns Vainšteins
#4770
Het is een beetje zoals Stephen King's IT, maar dan met betrekkelijk kortere tussenpozen dan pakweg...

Wat?

Wouter Van hout
Romāns Vainšteins
#4768
Ja, daar is de obligate vredesoproep vanuit een 'ik sta boven de partijen-flow'. Niet zelden legt da...

Vainsteins,

Wat brengt dit? Vuurtje weer proberen op te stoken, treiterpartij voortzetten? Is dat nou echt zo lollig?? Wel, ik lach me kapot.... sneue gast!

Ik ben tegen de muilkorf, maar een maandje of 2 geen Vainsteins op WF zou heerlijk zijn. Met je continue stemmingmakerij. Het lijkt alleen of jij een bepaald soort bescherming geniet hier, omdat zonder jou het aantal berichten halveert.

kraamverlof
Wouter Van hout
#4773
Vainsteins, Wat brengt dit? Vuurtje weer proberen op te stoken, treiterpartij voortzetten? Is dat n...

Tja Wouter, we kennen het van de romein. Heel slinks met zijn geniepigheid en gebrabbel op het randje gaan zitten, maar waarom wf hier nooit iets aan doet is me echt een raadsel. Misschien tijd voor wf om het geweer van schouder te wisselen?

Gibo
Wouter Van hout
#4773
Vainsteins, Wat brengt dit? Vuurtje weer proberen op te stoken, treiterpartij voortzetten? Is dat n...

"Twee dingen, Klootje.

1: Oproepen aan de redactie om leden te verwijderen zijn min en laag. Misschien moet je je voornaam een paar letters veranderen, om je naam en je gedrag te laten matchen. Welke letters dat zijn, laat ik omwille van de huisregels maar even in het midden."

 

Amper 24 u noem je het min en laag om op te roepen om leden te verwijderen en nu doe je het zelf ivm RV...

1 2 ... 191 ... 201 202

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.