Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 192 ... 198 199
Raul Alcala

The saga continues 

kraamverlof
Gibo
#4775
"Twee dingen, Klootje. 1: Oproepen aan de redactie om leden te verwijderen zijn min en laag. Missch...

Welke letters zijn dat? Help ons simpele zielen even aub. Bouterse? 

Romāns Vainšteins

Wat zal ik eens doen?

A: 'Wááát, ohòò`h. NEE! JIJ! Jij moet zélf van de site af, niet ik maar jíj moet van de site af WAAAAH!!

of

B: Oh, wat jammer dat je dat zo voelt. Persoonlijk heb ik niet zoveel moeite ermee dat we in deze uithoek elkaar een beetje de maat nemen. Wat mij betreft hoef je echt niet er af hoor, alleen stoor ik me wat aan je bibberende pastoorsvingertje, fixatie op enkele personen (toevállig vaak Belgen) en (vooral) dat tenenkrommende slachtoffergedrag van je. Verder even goede vrienden hoor, we kunnen niet allemaal hetzelfde zijn toch?

Raul Alcala
kraamverlof
#4777
Welke letters zijn dat? Help ons simpele zielen even aub. Bouterse? 

Dat is een vraag die Wouter zal moeten beantwoorden, maar wat ik al eerder zei, don't fuck with die Klootje.

Of je laat het lekker gaan, ik geloof niet dat veel behoefte hebben aan een deja deja vu

kraamverlof
Raul Alcala
#4779
Dat is een vraag die Wouter zal moeten beantwoorden, maar wat ik al eerder zei, don't fuck with die...

Nu begin ik toch wel heel nieuwsgierig te worden naar die letters. Weet jij meer dan ik?

Raul Alcala

Ik weet dat ik niets weet, zelfs niet eens deel. Ik weet dat ik niets weet, en dat is al veel. 

Tja tja haha ha

AWestie

Gezellig hier. Ik ga me lekker niet meer in deze vete mengen door even te benoemen dat ik al een paar dagen last heb van videoreclame op deze site die automatisch geluid blijft afspelen terwijl op de video zelfs ook het geluid uit staat. Edit: reclame van G-star, die automatisch afspeelt met geluid.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

popcorn - Google zoeken | Smiley, Smiley emoji, Kid movies

Wouter Van hout
Romāns Vainšteins
#4778
Wat zal ik eens doen? A: 'Wááát, ohòò`h. NEE! JIJ! Jij moet z&ea...

Doe eens C: gewoon zwijgen, en een keer je semi-grappige posts op de man laten voor wat ze zijn.

Romāns Vainšteins

Als jij stopt met je aanstellerij, deal? 

kraamverlof
Ab Normaal
#4783

Is dat die printscreen?

Il Leopardo della Primavera

Ligt het aan mij of is de chat in het liveblog weg?

josemanuelfuente

Hier ook weg

NCK17

Bij mij is de chat ook weg.

Robertje

Ook op .be geen spoor van een chat

kraamverlof

gek, bij mij doet ie het gewoon, zal aan de kleur liggen.

Raul Alcala

Test

Wouter Van hout
Raul Alcala
#4792
Test

Bij mij is mijn account ineens geblokkeerd. Reden?

 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ohoh, redactie. Na een dag als dit: dan wil je toch 1 topic voor crashgate hebben en niet 18 zo meteen? Ik overdrijf dan niet eens.

Deze manier van een discussieforum runnen kan echt niet.

Il Leopardo della Primavera

helemaal eens met je RV.

kraamverlof
Romāns Vainšteins
#4794
Ohoh, redactie. Na een dag als dit: dan wil je toch 1 topic voor crashgate hebben en niet 18 zo mete...

Een breaking topic met updates, zo hoort het natuurlijk. Maar een ieder weet dat dat een stuk minder knaken oplevert. Dat is de beslissing van WF, daar zult u het mee moeten doen. 

Binda

Ik kwam hier dus ook om mijn beklag te doen over de overmaat aan artikelen over de crash.  Gelukkig zie ik dat er meerdere mensen zijn die zich hier ook aan ergeren.  Bij de eerste 50 berichten dan ook helemaal niets over de overwinning van Jorgenson of een verslag van de wedstrijd. 

Binda

Ik kwam hier dus ook om mijn beklag te doen over de overmaat aan artikelen over de crash.  Gelukkig zie ik dat er meerdere mensen zijn die zich hier ook aan ergeren.  Bij de eerste 50 berichten dan ook helemaal niets over de overwinning van Jorgenson of een verslag van de wedstrijd. 

Wheely

Eens met de kritiek. Waar is bv het wedstrijdverslag van Parijs Camembert? 

Misschien een idee om wedstrijdverslagen een apart kopje te geven op de site. Zodat ze in ieder geval op de frontpage blijven staan.

 

 

Poeksel
Wheely
#4799
Eens met de kritiek. Waar is bv het wedstrijdverslag van Parijs Camembert?  Misschien een idee...

Dat verslag is te vinden door in het menu naar wedstrijdverslagen te gaan. Dan kom je uit op https://www.wielerflits.nl/nieuws/category/wedstrijdverslag/

1 2 ... 192 ... 198 199

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.