Wat zal ik eens doen?
A: 'Wááát, ohòò`h. NEE! JIJ! Jij moet zélf van de site af, niet ik maar jíj moet van de site af WAAAAH!!
of
B: Oh, wat jammer dat je dat zo voelt. Persoonlijk heb ik niet zoveel moeite ermee dat we in deze uithoek elkaar een beetje de maat nemen. Wat mij betreft hoef je echt niet er af hoor, alleen stoor ik me wat aan je bibberende pastoorsvingertje, fixatie op enkele personen (toevállig vaak Belgen) en (vooral) dat tenenkrommende slachtoffergedrag van je. Verder even goede vrienden hoor, we kunnen niet allemaal hetzelfde zijn toch?
Gezellig hier. Ik ga me lekker niet meer in deze vete mengen door even te benoemen dat ik al een paar dagen last heb van videoreclame op deze site die automatisch geluid blijft afspelen terwijl op de video zelfs ook het geluid uit staat. Edit: reclame van G-star, die automatisch afspeelt met geluid.
Een breaking topic met updates, zo hoort het natuurlijk. Maar een ieder weet dat dat een stuk minder knaken oplevert. Dat is de beslissing van WF, daar zult u het mee moeten doen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.