Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 196 197 198 199
Raul Alcala

Het is nooit te laat voor een wiedergutmachungsschnitzel, maat.

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois

Ben je op de website, dan zie je bovenaan links naar artikels over de Gold Race en de deelenemers aldaar.

Ga je naar het forum, dan wijzen de links nog naar Parijs-Roubaix.

 

Romāns Vainšteins

Waarom mag niemand zijn haar hen naam veranderen en komt Wouter van Hout nu met zijn zoveelste naam (wijsgeer) opduiken? Er was toch afgesproken dat het niet meer mocht en slecht was? Heel graag boter bij de vis en terugnoemen.

Marik

Je valt in herhaling RV en zo opzichtig klagen en huilen staat je niet. Stuur een mail naar Maxim als je je punt wilt maken.

kraamverlof
Marik
#4879
Je valt in herhaling RV en zo opzichtig klagen en huilen staat je niet. Stuur een mail naar Maxim al...

Niet alleen staat dat klagen en huilen hem niet, maar de overhemden mogen ook wel in de was zo langzamerhand. Wijsgeer is gewoon een nieuw account, maw een nieuw lid. Helemaal prima wat mij betreft. Verder is het aan WF om een account te waarschuwen of te bannen als de huisregels worden overschreden, niet aan romeinen.

Romāns Vainšteins

EDIT: verwijderd door user vanwege niet aardig, mea culpa.

Laatst gewijzigd
MaGarin

Dit topic lijkt me niet bedoeld om lekker je persoonlijke vetes uit vechten, zoals hierboven ook al wordt aangegeven.

Dat je dan direct iedereen die je daarop aanspreekt 'huisdieren' noemt lijkt me niet helemaal de bedoeling en een fikse overtreding van de huisregels. Maar goed, daar doen we sowieso al niet echt aan lijkt het. Althans, niet consequent..

kraamverlof
MaGarin
#4882
Dit topic lijkt me niet bedoeld om lekker je persoonlijke vetes uit vechten, zoals hierboven ook al...

Er is een onwaarschijnlijke lijst van reacties van de romein die de huisregels overtreedt, kan blijkbaar allemaal. En ik hou van lijstjes, vandaar.

Romāns Vainšteins

Het is niet zozeer een persoonlijke vete maar de redactie heeft simpelweg bevestigd dat naampjewisselen niet meer toegestaan wordt. Mijn niet sjieke opmerking over de handtamme huisdieren heb ik uit coulance verwijderd.

Raul Alcala

Tis een ander account, Romans

Romāns Vainšteins

Dus je mag meerdere accounts als dezelfde persoon hebben?

Romāns Vainšteins

Hou jullie vast, Пётр Угрюмов is binnenkort te bewonderen op deze site en ik verklap je alvast dat hij het geregeld roerend eens met mij zal zijn.

Raul Alcala

Geen idee. Misschien is de ander wel geblokkeerd oid. En wie weet kan je van een geblokkeerde oid account wel of niet de naam overnemen.

kraamverlof

@beheer: het is al vaak genoemd, maar nu er vrijwel dagelijks een liveblog met chat is, misschien toch eens kijken naar chat op de phone? Die is niet echt gebruiksvriendelijk. Jullie zouden vele flitsers een dienst doen als die ook op smartphone goed werkt.

Adrianus en Patrick
kraamverlof
#4889
@beheer: het is al vaak genoemd, maar nu er vrijwel dagelijks een liveblog met chat is, misschien to...

Liever niet dan zit ik de hele dag op de chat !

Arrrhalomynn

Dit is gewoon reclame van Sanidirect. Prima dat de site op reclame draait, maar noem het dan ook zo en vermom het niet als nieuws.

  • https://www.wielerflits.nl/materiaalzone/zes-schoonmaaktips-om-je-fiets-in-topconditie-te-brengen-voor-de-amstel-gold-race/
  • https://www.wielerflits.nl/fietstoerisme/zo-herstel-je-het-beste-na-een-zware-toertocht-zo-snel-mogelijk-douchen-en-niet-te-lang/

Constructief verbeterpunt: zet er advertentie of (het hele nare woord) advertorial voor.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Maxim Horssels
admin
Arrrhalomynn
#4891
Dit is gewoon reclame van Sanidirect. Prima dat de site op reclame draait, maar noem het dan ook zo...

Onderaan het artikel staat een verantwoording. Doen we altijd bij dit soort artikelen.

Avatar of
Maxim Horssels
admin
kraamverlof
#4889
@beheer: het is al vaak genoemd, maar nu er vrijwel dagelijks een liveblog met chat is, misschien to...

Hoe zou je dat willen?

kraamverlof
Maxim Horssels
#4893
Hoe zou je dat willen?

Op mijn phone (Android) is het scherm om te tikken niet of nauwelijks zichtbaar. Dus zet ik de desktop versie vd browser aan, maar dan moet je redelijke uileogen hebben. Ergo: niet gebruiksvriendelijk. Er zullen zeker andere flitsers zijn die hier technische oplossingen voor weten.

Raul Alcala

Hier idem dito. Em dat blauwe vierkantige geval met dat vinkje voor de privacy instellingen overlapt ook nog eens deels, het al kleine tik schermpje. Dat nodigt niet bepaald uit tot antisemitisme 

Il Leopardo della Primavera

-meldknop voor reacties op het forum gaarne


-de tekstbox bij reactie wijzigen groter maken (deze is heel klein)


-de chat toegankelijk maken voor op mobiel

kraamverlof
Il Leopardo della Primavera
#4896
-meldknop voor reacties op het forum gaarne -de tekstbox bij reactie wijzigen groter maken (deze is...

Ik denk dat ze bezig zijn met toegankelijke chat op mobiel, gezien de vraag van Maxim laatst ('hoe zou je het graag willen hebben').

Het reactieschermpje kun je volgens mij zelf groter trekken, maar misschien afhankelijk vd browser.

De rapporteerknop op het forum gaat in 'bijzondere' topics ertoe leiden, dat vooral diegenen die daar aan het haat zaaien zijn op de knop gaan drukken, ik neem aan dat WF wel iets beters te doen heeft. Beetje meer moderatie daar kan verder geen kwaad.

AWestie
Maillot à Pois
#4877
Ben je op de website, dan zie je bovenaan links naar artikels over de Gold Race en de deelenemers al...

Dit is nu ook het geval maar dan met AGR en LBL, gaat dat een wekelijks dingetje worden @redactie?

Bij de vernieuwing van de website vond ik het heel fijn dat er meer in de bovenste balken te vinden was, maar nu wordt het een soort van onbeholpen vergaarbak. Voorbeschouwing en voorbeschouwingen: beetje dubbelop wat alleen maar verwarring brengt.

AWestie

Oh en voeg even een sorteerknop toe bij de zoekfunctie van het forum. Ik vind het al heel gek om eerst bij de alleroudste berichten te komen, maar geef me dan even de optie.

toiletduck

Kan die schreeuwende "liveblog" banner bovenaan elke pagina alsjeblieft verdwijnen? Mensen die voor live status naar de site komen weten die echt wel te vinden. Ik kijk door werk en andere verplichtingen vaak (deels) later terug en dan gebruik ik de gids en voorbeschouwing om me in te lezen. Ik vermoed dat ik hierin niet de enige ben.

Tussenoplossing: banner niet tonen op pagina's met label voorbeschouwing en tv-gids.

Bedankt!

1 2 ... 196 197 198 199

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.