Niet alleen staat dat klagen en huilen hem niet, maar de overhemden mogen ook wel in de was zo langzamerhand. Wijsgeer is gewoon een nieuw account, maw een nieuw lid. Helemaal prima wat mij betreft. Verder is het aan WF om een account te waarschuwen of te bannen als de huisregels worden overschreden, niet aan romeinen.
Dit topic lijkt me niet bedoeld om lekker je persoonlijke vetes uit vechten, zoals hierboven ook al wordt aangegeven.
Dat je dan direct iedereen die je daarop aanspreekt 'huisdieren' noemt lijkt me niet helemaal de bedoeling en een fikse overtreding van de huisregels. Maar goed, daar doen we sowieso al niet echt aan lijkt het. Althans, niet consequent..
Dit is gewoon reclame van Sanidirect. Prima dat de site op reclame draait, maar noem het dan ook zo en vermom het niet als nieuws.
- https://www.wielerflits.nl/materiaalzone/zes-schoonmaaktips-om-je-fiets-in-topconditie-te-brengen-voor-de-amstel-gold-race/
- https://www.wielerflits.nl/fietstoerisme/zo-herstel-je-het-beste-na-een-zware-toertocht-zo-snel-mogelijk-douchen-en-niet-te-lang/
Constructief verbeterpunt: zet er advertentie of (het hele nare woord) advertorial voor.
Op mijn phone (Android) is het scherm om te tikken niet of nauwelijks zichtbaar. Dus zet ik de desktop versie vd browser aan, maar dan moet je redelijke uileogen hebben. Ergo: niet gebruiksvriendelijk. Er zullen zeker andere flitsers zijn die hier technische oplossingen voor weten.
Ik denk dat ze bezig zijn met toegankelijke chat op mobiel, gezien de vraag van Maxim laatst ('hoe zou je het graag willen hebben').
Het reactieschermpje kun je volgens mij zelf groter trekken, maar misschien afhankelijk vd browser.
De rapporteerknop op het forum gaat in 'bijzondere' topics ertoe leiden, dat vooral diegenen die daar aan het haat zaaien zijn op de knop gaan drukken, ik neem aan dat WF wel iets beters te doen heeft. Beetje meer moderatie daar kan verder geen kwaad.
Dit is nu ook het geval maar dan met AGR en LBL, gaat dat een wekelijks dingetje worden @redactie?
Bij de vernieuwing van de website vond ik het heel fijn dat er meer in de bovenste balken te vinden was, maar nu wordt het een soort van onbeholpen vergaarbak. Voorbeschouwing en voorbeschouwingen: beetje dubbelop wat alleen maar verwarring brengt.
Kan die schreeuwende "liveblog" banner bovenaan elke pagina alsjeblieft verdwijnen? Mensen die voor live status naar de site komen weten die echt wel te vinden. Ik kijk door werk en andere verplichtingen vaak (deels) later terug en dan gebruik ik de gids en voorbeschouwing om me in te lezen. Ik vermoed dat ik hierin niet de enige ben.
Tussenoplossing: banner niet tonen op pagina's met label voorbeschouwing en tv-gids.
Bedankt!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.