Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 196 197 198 199
Limal

@Redactie, zijn jullie er nog steeds niet van overtuigd dat het openen van het 'Profwielrennen en het Israëlisch-Palestijnse conflict' topic een foute beslissing was? Onbegrijpelijk dat jullie dit ook blijkbaar totaal niet opvolgen. Òf alle vuilspuiterij tussen de twee kampen goedkeuren...

MaGarin

Dat dat hele topic een grote vergissing was staat vast. Dat de redactie het allemaal op zijn beloop laat inderdaad onbegrijpelijk.

 

Maar die laatste zin waarin je er beide 'kampen' gelijk trekt en doet alsof er evenveel vuilspuiterij van beide kanten komt is ook onacceptabel en totale bullshit..

kraamverlof
Limal
#4901
@Redactie, zijn jullie er nog steeds niet van overtuigd dat het openen van het 'Profwielrennen en he...

Ik denk dat het een goede beslissing was een dergelijk topic te openen, maar alles valt of staat met moderatie. Er is geen vuilspuierij tussen twee kampen, iedere normale reactie in dat topic wordt overspoeld met haat, onwetendheid betreffende de zaak, en persoonlijke aanvallen. Haal je die weg, dan kunnen we weer over tot de orde van de dag. Want helaas is het overkoepelende conflict de orde van de dag.

Wijsgeer
MaGarin
#4902
Dat dat hele topic een grote vergissing was staat vast. Dat de redactie het allemaal op zijn beloop...

Ik vond het prima om het topic te open, en absoluut geen vergissing. Er is namelijk heel veel te vertellen over wat de oorlog (door sommigen liefkozend "de zaak" genoemd) doet met het wielrennen.

Maar het topic is gewoon volledig ontspoord. Met op de man gespeelde aanvallen, valse beschuldigingen, sneren, etc. Waarbij het ook niet meer gaat over wielrennen, maar vooral over het conflict ("de zaak") zelf, en het proberen anderen de maat te nemen. En ik sluit me aan bij de woorden van MaGarin; ik vind ook niet dat de vuilspuiterij van twee kanten komt, in ieder geval zeker niet in dezelfde mate. Een keer zorgvuldig het hele draadje doorlezen volstaat om een goed beeld te krijgen.

Ofwel laat je het topic open met fatsoenlijke moderatie erop zodat het wielren-gerelateerd en binnen de huisrgels blijft; ofwel gooi dat afvoerputje dicht omdat het niks meer te maken heeft met koers of huisregels.

Marik

Even m.b.t. het topic over het Conflict in het Midde Oosten. Ik vind het prima dat Wielerflits dit topic heeft geopend, want daarvoor kwam al dat gezeur onder allerlei artikelen te staan en werd er in de liveblog over niets anders gesproken. Er zijn blijkbaar lieden die vinden dat ze er iedere dag iets over moeten zeggen op een Wielerwebsite. Nou, dan maar beter reguleren, heeft Wielerflits bedacht. Ik geef ze groot gelijk.

Ik zie 2 soorten mensen zeuren in dit verbetertopic: de mensen die zelf bijdragen aan allerlei vuilspuiterij, zich zeer inhoudelijk roeren met allerlei termen en emoties en dan hier komen klagen over diezelfde vuilspuiterij. Dan heb je een dikke klont boter op je hoofd hoor.
De 2e groep die hier komt klagen doet geen inhoudelijke bijdrage in dit topic, maar komt wel klagen en zeuren of dit topic alsjeblieft gesloten mag worden. Voor die groep heb ik het advies: je hoeft dit topic niet te bezoeken, hoef je je er ook niet over te ergeren.

Laatst gewijzigd
Leukefans

@Redactie: 
Ach, het zijn dezelfde vijf of zes leden die we ook hierboven regelmatig bekvechtend over de grond rollend tegenkomen, terwijl de rest van ons er meewarig hoofdschuddend op staat te kijken. 
Aangezien het een onderwerp is dat mij, net als zovelen, wel na aan het hart ligt, ging ik er de voorbije dagen af en toe wel eens een kijkje nemen, maar het is overduidelijk dat er geen discussie ontstaat die de speelplaats overstijgt. 
Doe er wat mij betreft dan mee wat je wil redactie, sluit het om die reden af, of laat open zodat we weten waar de usual suspects te vinden zijn en we elders wat meer ademruimte hebben. 

Ik vrees alleen dat het hele conflict niet hier op het forum opgelost zal worden, of dat er uberhaupt iemand iets zal bijleren.

kraamverlof
Leukefans
#4906
@Redactie: Ach, het zijn dezelfde vijf of zes leden die we ook hierboven regelmatig bekvechtend...

Het lijkt net of het topic over het conflict gaat. En ja dan komen de haters vanuit alle spelonken tevoorschijn. Maar het topic heeft bestaansrecht, omdat het ook raakt aan de wielersport. We lezen alleen het topje vd ijsberg ivm de bedreigingen en haat richting IPT.

Vandaar dat iedereen met hart voor Israel en de wielersport net even iets harder juicht, als de ploeg een koers wint. Een kleine glimlach in een wereld vol haat, helaas ook op deze site in toenemende mate te vinden.

Whyze Katje

Laat maar lekker staan dat topic, het is heel makkelijk te negeren. Eén keer een korte blik geworpen het zijn de usual suspects die elkaar in de haren vliegen op de gebruikelijke manier. Als ze zich daar vermaken doen ze het ergens anders niet. Het onderwerp zelf gaat mij zeer aan het hart, veel te veel om het op sociale media te bespreken. Of het wielerfans trekt....... tja

Klootje Kriekeljon

Leukefans, exact! +10

esims2.0

Ah hier zitten de echt salonfähige mensen dus, en in het Israël-Palestijnse conflict topic alleen maar kleuters in een zandbak.

Limal

Tja kijk, dan ben ik blijkbaar fout om te wensen dat dit soort (99% off-topic) geroep beter geen platform zou krijgen op een wielerforum. Het blijft mij een doorn in het oog dat de redactie die ontspoorde vorm van "discussie" toestaat, zelfs in dat ene kleine hoekje. Ik hoop dat mijn geklaag je niet geërgerd heeft, oh zo wijze Marik ;-p

Raul Alcala
Leukefans
#4906
@Redactie: Ach, het zijn dezelfde vijf of zes leden die we ook hierboven regelmatig bekvechtend...

Ik doe m'n best maar denk niet dat eea beklijft bij Wouter. 

Maar idd, druktemakers over druktemakers. Maak je niet druk, morgen weer een dag. Vandaag ook trouwens.

kraamverlof
esims2.0
#4910
Ah hier zitten de echt salonfähige mensen dus, en in het Israël-Palestijnse conflict topic...

Wie zijn dat, 'salonfähige mensen'?

SprintMaster
kraamverlof
#4913
Wie zijn dat, 'salonfähige mensen'?

Mensen die niet constant lopen te memmen. 😀

kraamverlof
SprintMaster
#4914
Mensen die niet constant lopen te memmen. 😀

Dank voor het verbreiden van het prachtige oudhollandse (en friesche) woord memmen!:)

Whyze Katje
Limal
#4911
Tja kijk, dan ben ik blijkbaar fout om te wensen dat dit soort (99% off-topic) geroep beter geen pla...

@Limal, je hebt natuurlijk 100% gelijk dat dat topic helemaal niets oplost of verandert. We zitten hier nu eenmaal met een dozijn mensen die het leuk vindt om te trollen en te zieken en vooral elkaar te trollen en te zieken. Een oneindige cirkel van geruzie op kleuterniveau met veel geroep en getier en weinig inhoud. Er wordt voor gekozen door de redactie om daar niets aan te doen. Persoonlijk zou ik mijn website niet op die manier laten vervuilen, maar de redactie vindt het blijkbaar best.  Gezien die keuze is het een stuk plezieriger dat het hier ergens in een forum topic gebeurt waar verder niemand het ziet dan dat het voortdurend in elke comment sectie terug komt. 

Laatst gewijzigd
esims2.0

Nog zo'n parodie met "100%" (1.06) en "zandbak" (1.02).

De Partizanen - Ik kende Stephen Hawking

https://www.youtube.com/watch?v=BlMiOC9zKKQ

Laatst gewijzigd
MaGarin

Het is al tig keer gevraagd hier maar altijd onbeantwoord gebleven. En toch blijf ik het vragen: Hoe kijkt de redactie naar valse beschuldigingen van dubbele accounts? Ik heb inmiddels al zo veel pseudoniemen gekregen hier dat ze niet meer op één hand te tellen zijn. 

 

Hoe moeilijk kan het zijn om even wat IP's na te trekken en op te treden tegen valse beschuldigingen? Wat moet ik in godsnaam doen om te bewijzen dat dit mijn eerste en enige account ooit is en voor eens en voor altijd af te rekenen met deze bullshit?

Sjonge Jonge
MaGarin
#4918
Het is al tig keer gevraagd hier maar altijd onbeantwoord gebleven. En toch blijf ik het vragen: Hoe...

Ik mis het Jachtluipaard van Numansdorp.

kraamverlof

@BEHEER: IK SCHRIJF DIT MAAR EVEN MET HOOFDLETTERS, ZIJN JULLIE OP VAKANTIE????? ER WORDEN INMIDDELS OOK AL GRAPPEN GEMAAKT OVER JODENSTERREN IN HET TOPIC OVER ISRAEL-PALESTINA. GRAAG EEN REACTIE VAN JULLIE OF DIT ALLEMAAL OKÉ IS, DAN WEET IK DAT!

Raul Alcala
Whyze Katje
#4916
@Limal, je hebt natuurlijk 100% gelijk dat dat topic helemaal niets oplost of verandert. We zitten h...

Anderen de maat nemen is je middle naam geworden hier. Word er idd niet leuker op zo

Il Leopardo della Primavera
kraamverlof
#4920
@BEHEER: IK SCHRIJF DIT MAAR EVEN MET HOOFDLETTERS, ZIJN JULLIE OP VAKANTIE????? ER WORDEN INMIDDELS...

ach, grappen over queers mogen ook dus dit zal vast ook wel mogen dan.

*edited

Laatst gewijzigd
kraamverlof
Il Leopardo della Primavera
#4922
ach, grappen over queers mogen ook dus dit zal vast ook wel mogen dan.*edited

Welke grappen?

Il Leopardo della Primavera
kraamverlof
#4923
Welke grappen?

Queers bedoelde ik, doet niks af aan mijn opmerking overigens.

Raul Alcala

Queer is een overkoepelend begrip voor onder andere homoseksuele, biseksuele, panseksuele, transgender, intersekse en non-binaire/genderqueer mensen. De term wordt meestal gebruikt om uit te leggen dat iemand zich niet thuisvoelt binnen de hetero- en gendernormen en zogeheten 'hokjes' in twijfel trekt.[1] Queer kan daarnaast verwijzen naar een politieke beweging die racisme, seksisme, heteronormativiteit en kapitalisme bestrijdt.[

Nou nou, een hele mond vol

1 2 ... 196 197 198 199

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.