Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 196 197 198 199
Raul Alcala
kraamverlof
#4923
Welke grappen?

De grap die ook in het moppen topic staat en daar nooit tot beroering leidde Kraam 

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#4926
De grap die ook in het moppen topic staat en daar nooit tot beroering leidde Kraam 

mogen jodengrappen in het moppentopic?

kraamverlof
Raul Alcala
#4926
De grap die ook in het moppen topic staat en daar nooit tot beroering leidde Kraam 

Moppen over bevolkingsgroepen zijn vaak een zaadje voor haat, dus zou geen plek mogen hebben op een forum. Behalve bij de ingezonden brieven in de Tina.

Whyze Katje
Il Leopardo della Primavera
#4924
Queers bedoelde ik, doet niks af aan mijn opmerking overigens.

Gadverdamme, ik word hier fysiek onpasselijk van. Dit soort drek zou onmiddellijk verwijderd moeten worden. Dit soort "grappen" over welke bevolkingsgroep dan ook (queers, joden, palestijnen, .... ) zijn er echt ver over. Dit kan echt niet op een publieke site. @redactie, handelen graag. 

Raul Alcala
Whyze Katje
#4929
Gadverdamme, ik word hier fysiek onpasselijk van. Dit soort drek zou onmiddellijk verwijderd moeten...

Wat heb ik nu weer aan m'n fiets hangen. Blijkbaar ontgaat je de ironie en komt je cancel karakter naar boven

Humor politie, het niet niet gekker worden 

Ik raad je m'n uncut van vandaag ten zeerste af

Laatst gewijzigd
kraamverlof

Nog maar even mijn reactie van vanochtend, het raakt wat ondergesneeuwd:

@BEHEER: IK SCHRIJF DIT MAAR EVEN MET HOOFDLETTERS, ZIJN JULLIE OP VAKANTIE????? ER WORDEN INMIDDELS OOK AL GRAPPEN GEMAAKT OVER JODENSTERREN IN HET TOPIC OVER ISRAEL-PALESTINA. GRAAG EEN REACTIE VAN JULLIE OF DIT ALLEMAAL OKÉ IS, DAN WEET IK DAT!

Il Leopardo della Primavera
kraamverlof
#4931
Nog maar even mijn reactie van vanochtend, het raakt wat ondergesneeuwd: @BEHEER: IK SCHRIJF DIT MA...

ach, grappen over queers mogen ook dus dit zal vast ook wel mogen dan.

kraamverlof
Il Leopardo della Primavera
#4932
ach, grappen over queers mogen ook dus dit zal vast ook wel mogen dan.

Gaan we nu ook al lopen bruinhemden leo? Ik dacht dat het verdedigen van antisemitisme voldoende voor je was?

Romāns Vainšteins

Qua aanstellerij en hypocrisie snelt Kraamverlof met rasse schreden richting de absolute top.

wel samkelijk lachen dat er geen dragqueens te pletter getyft kunnen worden omdat de allahlovers alle flats kwijt zijn maar wel de huilversneller inzetten als iemand iets over een sterretje zegt.

een reden temeer om hier eens even haarfijn te stellen dat een dergelijk topic op de site pure houtrot is waar je om ethische redenen zsm van af moet. Als het al geen strontvliegen aantrekt doet het reguliere vliegen in de strontvariant veranderen en daar zit je dan met je 'wieler'-discussiesite.

SprintMaster

Het is nu i.i.g. overduidelijk dat Kraamverlof een sidekick is van het ene kamp. Hij vind het nodig om echt overal op te moeten reageren en voegt zelf 0.0 toe aan de discussie in het betreffende topic. Maar ondertussen wel roepen dat anderen zich in de zaak moeten verdiepen. 

Wat mij betreft denkt de redactie goed na over het een en ander, kiest daarin een duidelijke lijn en lost zaken structureel op. 

 Het is me nu nogmaals duidelijk dat een diepgaande discussie op het forum onmogelijk is. Erg jammer, maar zo is de site nu eenmaal ingericht. 

esims2.0

Ik sluit me aan bij bovenstaande mening, maar dat had ik 4 dagen geleden al gedaan. Kraamverlof is echt nul inhoudelijk bezig. En als je maar voortdurend en hard genoeg moord en brand schreeuwt over antisemitisme, dan krijg je uiteindelijk wel je zin. Of niet kraamverlof?

MaGarin

Als er dan toch één ding is waarover iedereen het eens is, dan moet het toch wel zijn dat het absurd is dat er, voor zo ver ik kan zien, al een week lang he-le-maal geen enkele actie is vanuit de redactie. Niet één post, niet één verwijderde reactie . Niks-nada-noppes. Dat kan toch eigenlijk niet man...

 

En aangezien we in het ´Verbeterpunten Wielerflits´ topic zitten mag het duidelijk zijn wat misschien wel het grootste verbeterpunt voor deze site is. Strengere en actievere moderatie. Maar dat wordt ook al maandenlang door de ene na de andere persoon geroepen.. 

kraamverlof
SprintMaster
#4935
Het is nu i.i.g. overduidelijk dat Kraamverlof een sidekick is van het ene kamp. Hij vind het nodig...

Duidelijke lijn van beheer roep ik al een tijdje om, Sprintmaster. Wat ik zelf doe is zoveel mogelijk tegen de haat en het antisemitisme ingaan, op dit forum, maar ook daarbuiten, en zelfs als het een verloren strijd is, dan is het tenminste een eervolle. 

esims2.0

Aldus kraamverlof aka kruisridder.

Wijsgeer
kraamverlof
#4938
Duidelijke lijn van beheer roep ik al een tijdje om, Sprintmaster. Wat ik zelf doe is zoveel mogelij...

Mag ik je dan als wijsgeer een tip mee geven, Kraam? Ik geloof namelijk niet dat de strijd op jouw manier de haat en het antisemitisme tegengaat, maar juist oproept. Jij noemt het eervol, ik noem het respectloos naar anderen en los van elke vorm van zelfreflectie. En op die manier ga je je strijd verliezen, maar ook je goodwill bij iedereen. Of toch in ieder geval bij mij.

kraamverlof
Romāns Vainšteins
#4934
Qua aanstellerij en hypocrisie snelt Kraamverlof met rasse schreden richting de absolute top. wel s...

Geen fake news verspreiden, romein. Waar precies lach ik om die flatgebouwengrap? Ik ben TEGEN iedere vorm van moppen over bevolkingsgroepen. En dat weet je best.

Il Leopardo della Primavera
kraamverlof
#4933
Gaan we nu ook al lopen bruinhemden leo? Ik dacht dat het verdedigen van antisemitisme voldoende voo...

Geen fake news verspreiden, kraam. Waar precies verdedig ik antisemitisme? Ik ben TEGEN iedere vorm racisme of antisemitisme. En dat weet je best.

kraamverlof
Il Leopardo della Primavera
#4942
Geen fake news verspreiden, kraam. Waar precies verdedig ik antisemitisme? Ik ben TEGEN iedere vorm...

Mooi Leo, dan zijn we het volstrekt eens mbt je voorlaatste zin. Iemand anders hier ook tegen racisme en antisemitisme? Want dan komen we er wel uit!

Raul Alcala

Bij mij relativeert en ontspant humor. Bij anderen blijkbaar niet, integendeel. Humor is ook een manier om verschrikkelijke gebeurtenissen te verwerken. Mensen gebruiken humor om bedreigende gebeurtenissen te relativeren zodat ze met hun eigen leven verder kunnen gaan. Ik sta erg dichtbij Israël en de Joodse gemeenschap omdat mijn ex vrouw Joods was. Als je kan lachen om wat je overkomt, dan kan je er ook afstand van nemen. Dan wordt dat minder bedreigend, meer draaglijk. Humor staat in zo'n geval gelijk met relativering, optimisme, hoop, verwerking.

En hoop doet leven. Gooi dus niet alles op één hoop.

Romāns Vainšteins

Dat 'dichtbij staan' is 9 vd 10 x de perfecte aanleiding om die bijdragen ongelezen over te slaan. Of je moet van omgekeerd redeneren houden.

Raul Alcala

Het genoegen is geheel wederzijds, zuurpruim

Romāns Vainšteins

Laat ik het zo zeggen: op een discussieforum mag je je eerlijke mening delen.

zo kan ik ook zeggen dat ik je in overkoepelende zin een best sympathiek figuur vind maar je op politiek gebied ernstig te vermijden bent, werkelijk waar niet te harden. Ergens vast in een fuik.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Heb je het nu over m'n standpunten mbt de oorlog (non politiek), of over m'n politieke standpunten?

Ik ben wat ouder, dus verstandiger, dus wat rechtser geworden. Maar sociaal economisch nog steeds links van het midden. 

Dat jij GroenLinks PvdA of anders links stemt, prima. Ik vind het wat naïef. Opvallender vind ik de afkeer en het neerkijken van veel linkse mensen op alles wat rechtser is.

Ik vind jou een beetje een zuurpruim, taalvirtuoos, liefde voor koers en natuur, en schijt hebben hoe anderen over je denken (top eigenschap)

Romāns Vainšteins

Eigenlijk allebei haha. Zie mezelf eerder als sarcast dan cynist maar zo nu en dan bijt het wel eens ja.

esims2.0

"dus verstandiger, dus wat rechtser" 🤡

1 2 ... 196 197 198 199

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.