Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 196 197 198 199 »
Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#4949
Eigenlijk allebei haha. Zie mezelf eerder als sarcast dan cynist maar zo nu en dan bijt het wel eens...

Cynisme verbittert je 

Laatst gewijzigd
Poeksel

Ik snap niet dat Jos voortdurend discriminerende en/of beledigende opmerking over Belgen mag maken. Is al zeker een jaar aan de gang. 

Romāns Vainšteins

Zo zijn er nog wel een paar, tegenwoordig heb je ook ene Jack van Gelder die alleen maar van dat doet.

AWestie

Onder het artikel van de contractverlenging van Del Toro staan reacties van 20 juli 2023...

Edit: het lijkt telkens bij nét nieuwe artikels te gebeuren dat er een oude commentsectie onder komt te staan. heel vreemd.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Er is steeds één topic dat álle reacties sinds één van de vele vernieuwingen met zich meezeult, je weet nooit zeker welke het is want wisselt constant. Zal vast ergens een nulletje zijn neergezet waar een ééntje beter geweest was.

FDJ

Die historie van de wedstrijden is erg leuk om te lezen, maar stond altijd in de Voorbeschouwing. Af en toe is door de berichten het nieuws al niet meer te zien dus waarom dit dan ook nog los moet worden gekoppeld. Als je een paar uur WF niet opent heb je kant dat je al door moet klikken naar pagina 2 van het nieuwsoverzicht. 

SprintMaster

Toch maar weer eens melden: de twee linkjes naar 'Amstel Gold Race' en 'Deelnemers' staan bij het forum nog verkeerd. Die moeten naar de Giro wijzen. Waarschijnlijk staan die ergens twee keer hard gecodeerd en is het maar op een plek aangepast. Wellicht handig om dit structureel op te lossen. 

Leukefans
Romāns Vainšteins
#4955
Er is steeds één topic dat álle reacties sinds één van de vele ve...

Kwam dit inderdaad ook melden, deze keer bij de voorbeschouwing op het puntenklassement.

Poeksel

Graag spammer bannen: https://forum.wielerflits.nl/users/7145

AWestie

Ik vind het wel grappig dat zo'n schijnbaar klein foutje in de bovenbalk dat wekelijks terugkomt en wordt benoemd hier met de verkeerde wedstrijd bovenaan niet ergens de afgelopen weken is opgelost.

In een beetje dezelfde categorie: als ik op de uitgelichte knop Voorbeschouwingen klik hoop ik de laatste paar voorbeschouwingen te zien zodat ik bijvoorbeeld nog even het jongerenklassement kan teruglezen. In plaats daarvan kan ik én die voorbeschouwing niet vinden (komt die nog?) maar zie ik wel een voorbeschouwing op 20 etappes die klaarstaan voor wanneer die Giro-etappe aan de beurt is. Ziet er slordig uit, @redactie. Zet die artikelen dan gewoon ergens in concept weg ofzo.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Maxim Horssels
admin
AWestie
#4960
Ik vind het wel grappig dat zo'n schijnbaar klein foutje in de bovenbalk dat wekelijks terugkomt en...

Dat 'kleine foutje' is nog niet zo heel makkelijk op te lossen. Het technische verhaal ga ik je besparen. Onze developers moeten een deploy doen om de witte bovenbalk op het forum te synchroniseren met die op de homepage. De redactie kan dat (nog) niet zelf bijwerken. Balk wordt vandaag nog bijgewerkt.

Voor wat betreft de voorbeschouwing jongerenklassement; die komt morgen (donderdag) pas online. Is dus niet slordig en heeft ook niets te maken met de etappe vooruitblikken. Waar jij geïnteresseerd bent in de vooruitblik jongerenklassement zijn anderen zich al aan het inlezen in de ritten. Wij kunnen dat terugzien in de data en is dus een bewuste overweging. 

Laatst gewijzigd
AWestie

Niet voor niets schreef ik schijnbaar, soms zijn de kleinste probleempjes alleen met hele grote stappen op te lossen. Hoe staat het eigenlijk met het wisselende artikel waar alle reacties van de afgelopen tijd onder staan?

Avatar of
Maxim Horssels
admin
AWestie
#4962
Niet voor niets schreef ik schijnbaar, soms zijn de kleinste probleempjes alleen met hele grote stap...

De fout en de oplossing nog niet gevonden. Enige oplossing is verversen. 

esims2.0

"Onze developers moeten een deploy doen om de witte bovenbalk op het forum te synchroniseren met die op de homepage."

Ik begrijp dat mensen van de redactie dit niet kunnen oplossen, maar die benodigde 'deploy' kan niet verhullen dat dit een enorm knullige ontwerpfout is.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Maxim Horssels
admin
esims2.0
#4964
"Onze developers moeten een deploy doen om de witte bovenbalk op het forum te synchroniseren met die...

Wat wil je daarmee zeggen?

esims2.0
Maxim Horssels
#4965
Wat wil je daarmee zeggen?

Enerzijds dat ik het met AWestie eens ben dat zoiets niet weken hoeft te duren, anderzijds is zoiets het gevolg van een verkeerd ontwerp. Ik ontwikkel zelf met ASP.NET (van Microsoft) en dat hanteert zogenaamde 'master pages'. Bij Wordpress/PHP waarmee ik niet of nauwelijks bekend ben, zal er ook zo'n concept bestaan, maar het is volgens mij niet nodig om twee verschillende master pages te hebben voor de website en het forum.

josemanuelfuente

Dat bij 'voorbeschouwingen' er al van iedere Giro-rit apart een voorbeschouwing staat vind ik wel erg overdreven.

pirazzi

Vooral dat er staat: "Vandaag begint etappe 1." Om je rot te schrikken.

Edit: stond.

Laatst gewijzigd
SprintMaster

Oeps, hier gaat iets mis:

 

Demi Vollering opgelucht na langverwachte zege: "Het was steeds net niet" | WielerFlits

 

33390 pagina's reacties ???

 

EDIT: en nu lijkt het weer goed. Vreemd...

Laatst gewijzigd
1 2 ... 196 197 198 199 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.