Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 200 201 202 203
Raul Alcala

Ach, als wf willens en wetens niet optreed in het Israël topic, waarom dan wel op de rest van haar site. Die consequentheid verdient wel een pluim.

kraamverlof
Romāns Vainšteins
#4975
Talentloos stokertje inclusief vermoordonschuldcomponent: ik gun hem zijn ui wel, als tolerant medem...

Mooi dat je weer terugbent uit je quarantaine, romein. Er is veel te discussieren. Maar ben je niet ietwat in de war, dit is het verbeterpunten, niet de chat. Dit ook direct voor laatste man bedoeld.

esims2.0

"Scheids rood!" staat bij mij wel op nummer 1 in de kraam ergernissen top 10.

kraamverlof
esims2.0
#4978
"Scheids rood!" staat bij mij wel op nummer 1 in de kraam ergernissen top 10.

Je mailadres proberen te wijzigen op WF zorgt er niet voor dat je bent ingedekt tegen het recht. Want haatzaaierij en antisemitisme op het internet is ook gewoon strafbaar, ook hier op WF, en alles wordt opgeslagen. Zodat je dat snapt!

esims2.0

Ik wil mijn e-mailadres wijzigen omdat ik al meer dan een jaar geen klant meer ben bij KPN. Die mailbox bestaat administratief ook niet meer, maar technisch blijkbaar nog wel.

Mensen proberen zwart te maken staat trouwens op nummer 2.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Leuk geval van betrekkingswaanzin: de veiligheidsdienst die op wf een schijttopic op een nicheforum uitpluist.

esims2.0

esims2.0

Ik scrolde er altijd voorbij naar de artikelen eronder, maar het valt me nu pas op dat de kolommen 'van' en 'naar' wel heel erg weinig toevoegen. Het aanvangstijdstip daarentegen had ik wel handig gevonden.

Avatar of
Maxim Horssels
admin
esims2.0
#4980
Ik wil mijn e-mailadres wijzigen omdat ik al meer dan een jaar geen klant meer ben bij KPN. Die mail...

Zou gewoon moeten werken. Na het aanpassen even de pagina verversen. 

Avatar of
Maxim Horssels
admin
esims2.0
#4983
Ik scrolde er altijd voorbij naar de artikelen eronder, maar het valt me nu pas op dat de kolommen '...

Deze pagina's zijn onderdeel van het grote project waar we achter de schermen al een tijdje aan werken. Over een maandje releasen we de nieuwe wedstrijdkalender, wedstrijd- en etappepagina's.

Maillot à Pois
Maxim Horssels
#4985
Deze pagina's zijn onderdeel van het grote project waar we achter de schermen al een tijdje aan werk...

Dat is mooi.

Hopelijk nemen jullie de feedback van esims mee tegen die tijd, want hij heeft hier wel een punt. Het herhalen van start en aankomstplaats in de kolommen Van en Naar terwijl ze al in de kolom Etappe staan ziet er een beetje knullig uit en is plaats die je voor andere, relevantere informatie zou kunnen benutten. 

esims2.0
Maxim Horssels
#4984
Zou gewoon moeten werken. Na het aanpassen even de pagina verversen. 

Nu krijg ik dit na inloggen. Terwijl ik wel gewoon kan reageren bij nieuws en op het forum, en ik eerder wel gewoon het profiel kon bewerken, maar waarbij de wijzigingen alleen niet werden opgeslagen.

Edit: in tweede instantie wel gelukt om in het profiel te komen, maar weer precies hetzelfde probleem: het gewijzigde e-mailadres wordt niet opgeslagen.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Deden ze dat nou maar voor naampjes, dat niet kunnen wisselen.

Limal
Maxim Horssels
#4985
Deze pagina's zijn onderdeel van het grote project waar we achter de schermen al een tijdje aan werk...

Goed dat jullie achter de schermen bezig zijn met grote 'prestigeprojecten', maar ik vraag me toch af of jullie daardoor niet belangrijke details uit het oog verliezen. Dan denk ik bijvoorbeeld aan die rapportageknop op het forum of het niet meteen laten posten door nieuwe gebruikers om spambots (als deze: https://forum.wielerflits.nl/users/8034 ) te weren. Beide zaken samen kan een ervaren IT'er waarschijnlijk in minder dan een uurtje klaren, dus waarom duurt het steeds weken tot maanden voordat zulke beloofde aanpassingen doorgevoerd worden?

Om met een positieve noot te eindigen: van het inlogprobleem heb ik sinds een tijdje zo goed als geen last meer.

kraamverlof
Limal
#4989
Goed dat jullie achter de schermen bezig zijn met grote 'prestigeprojecten', maar ik vraag me toch a...

Ja, een rapporteerknop op het forum is uitermate wenselijk, al door velen verzocht, en graag ook een beetje meer moderatie op het forum, waaronder in dit verbetertopic. Er wordt herhaaldelijk op de man gespeeld, dacht dat dat tegen de huisregels was?

Edit: een dark mode zou ook mooi zijn op wf!

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Mag ik alvast een pre-rapportage indienen dat ik Kraamverlof een enorme aansteller met het gehele boteroverschot van de Benelux op op zijn knar vind? Niet dat er iets mee gedaan moet worden hoor, trouwens. Wat mij betreft moeten we gewoon dit soort dingen kunnen zeggen in plaats enorm te gaan huilen over huisregels, dat laat ik aan talentloze stokertjes. Doe liever wat aan dat ergerlijke naampjewisselen, zet dat vast ipv de email.

Laatst gewijzigd
kraamverlof
Romāns Vainšteins
#4991
Mag ik alvast een pre-rapportage indienen dat ik Kraamverlof een enorme aansteller met het gehele bo...

Je leeft in een merkwaardige wereld romein. Wijzigen van gebruikersnaam is al een tijd niet meer mogelijk, iedereen kon nog één keer wijzigen werd door wf meegedeeld vlak voor het werd vastgezet. Maar je blijft erover zeuren. Wat is precies je punt, behalve dat eeuwige zeuren dat nieuwe accounts voormalige wf-ers zijn?

Thurau
Romāns Vainšteins
#4991
Mag ik alvast een pre-rapportage indienen dat ik Kraamverlof een enorme aansteller met het gehele bo...

Naampje wisselen is onderdeel van het verdienmodel schat ik in, dus dat blijft gewoon mogelijk.

Romāns Vainšteins

Is quasi-onnozel naar de bekende weg vragen onderdeel van je 'tactiek' of scheelt er meer?

Raul Alcala

Romans snapt maar niet dat Wouter na een ban een nieuw account heeft aangemaakt 

SprintMaster

@Romans: een geband iemand kan met een nieuw email adres (bv. [email protected]) en afgeschermd IP adres een nieuw account aanmaken. Probeer dat maar eens te voorkomen ...

Romāns Vainšteins

Pro-actief dan Wijsgeer weer terugzetten naar Wouter van Hout zou alvast een leuk begin zijn. Sowieso lijkt me het niet wenselijk, vanuit de redactie, dat een gebande vrolijk vóór de bezinning alweer terugkeert onder een andere naam. Dan kun je net zo goed niet bannen.

Maillot à Pois
SprintMaster
#4996
@Romans: een geband iemand kan met een nieuw email adres (bv. [email protected]) en afgeschermd IP...

Niet te voorkomen inderdaad, maar wel ironisch dat uitgerekend zij die hier constant om moderatie en toepassing van de huisregels vragen blijkbaar vinden dat daar niets mis mee is.

Bedoeling van een ban is uiteraard dat je wacht tot je ban opgeheven wordt, en niet vrolijk verdergaat onder een andere account. Anders moet je niet bannen.

Als je rijbewijs ingetrokken wordt, ga je ook niet even een nieuw halen onder een andere identiteit ;-)

Thurau
Maillot à Pois
#4998
Niet te voorkomen inderdaad, maar wel ironisch dat uitgerekend zij die hier constant om moderatie en...

"Niet te voorkomen inderdaad, maar wel ironisch dat uitgerekend zij die hier constant om moderatie en toepassing van de huisregels vragen blijkbaar vinden dat daar niets mis mee is."

Bull's Eye! Die blinde vlek van bepaalde lieden is ingegeven door hun eigen gedrag na een ban. Voor de rest gaat het mij ook om handhaving, als je niet kunt voorkomen dat users met een ban terugkeren kun je op zijn minst je best doen om deze recidivisten sneller er weer af te kieperen. Je herkent zo de nieuwe Jachtluipaarden, Michelangelo's, Jos Jas of de hele Kraamafdeling. Nu mogen ze weken, zo niet maanden doorgaan wat de regels tot een wassen neus maakt.

kraamverlof
Thurau
#4999
"Niet te voorkomen inderdaad, maar wel ironisch dat uitgerekend zij die hier constant om moderatie e...

Als we nou gewoon eens beginnen met ophouden met op de man te spelen? En gewoon inhoudelijk te reageren op reacties, of niet te reageren als het ver van je bed is? Dan zal je merken dat het allemaal wat prettiger voor je wordt, en voor iedereen hier. Of wielerflits past gewoon de huisregels toe, dan lost het zich ook vanzelf op.

1 2 ... 200 201 202 203

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.