Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 200 201 202 203
Thurau
kraamverlof
#5000
Als we nou gewoon eens beginnen met ophouden met op de man te spelen? En gewoon inhoudelijk te reage...

Ik begrijp dat het wat confronterend is voor jou en BADGIO maar mijn reactie was inhoudelijk.

Il Leopardo della Primavera
kraamverlof
#5000
Als we nou gewoon eens beginnen met ophouden met op de man te spelen? En gewoon inhoudelijk te reage...

Dan moet je daar zelf ook mee ophouden in de chat, Kraam. Wederom boter op je hoofd. 

Ontopic: strenge moderatie in de chat mag best. Beetje praten over andere zaken is wat mij betreft geen probleem, maar zuigende/snerende/denigrerende opmerkingen gewoon niet doen (en hand in eigen boezem: ik deed het ook, maar besef me dat het nergens voor nodig is dus hou me er zoveel mogelijk afzijdig van). (Tijdelijke) chatblocks mogen van mij gewoon hierin, ik weet dat het kan.

SprintMaster

Ik vind het wel heel potsierlijk dat iemand die geen enkele nuance duld over een bepaald onderwerp, nu gaat roepen dat er inhoudelijk gereageerd moet worden. Dan heb je dus echt nul komma nul zelfreflectie. Maar hee, het is lekker makkelijk om alles over één kam te scheren, dat houd de wereld overzichtelijk. 

Raul Alcala
SprintMaster
#5003
Ik vind het wel heel potsierlijk dat iemand die geen enkele nuance duld over een bepaald onderwerp,...

Aldus de master die meent welke muziek er wel en niet op wf geplaatst mag worden

kraamverlof
Raul Alcala
#5004
Aldus de master die meent welke muziek er wel en niet op wf geplaatst mag worden

bam😂

Thurau
SprintMaster
#5003
Ik vind het wel heel potsierlijk dat iemand die geen enkele nuance duld over een bepaald onderwerp,...

Natuurlijk is dat potsierlijk. Overigens ook de reden dat bepaalde topics zo snel uitdoven. Gestook leidt dan tot het afhaken van iedereen. Maar dat misplaatste slachtofferschap van de hele santekraam is storend. Ga inhoudelijk in op iets ipv voortdurend te klagen over anderen.

SprintMaster
Raul Alcala
#5004
Aldus de master die meent welke muziek er wel en niet op wf geplaatst mag worden

Ah, je probeert de discussie af te leiden als je de strijd niet kan winnen? Gaat je niet lukken! 

Bij deze: iedereen op het forum weet nu hoe jij en kraam rollen. 

Raul Alcala

Welke strijd?

Romāns Vainšteins

Die van het muziekforum natuurlijk, wordt al veel te lang gedomineerd door veel te veel hiphop. Zal me er binnenkort eens stevig mee gaan moeien.

esims2.0

Ik zat gisteren voor het eerst eens te kijken bij de rubriek Juryrapport en ik zie daar toch wel heel veel potentie voor kraamverlof als redacteur.

Sjonge Jonge
esims2.0
#5010
Ik zat gisteren voor het eerst eens te kijken bij de rubriek Juryrapport en ik zie daar toch wel hee...

Kunnen jullie niet ergens anders (dan WF) jullie kinderachtige gedrag voortzetten. Begint nu wel heel irritant te worden om dat overal op de site terug te zien. 

esims2.0

Had je de naam Sjonge Jonge al bedacht voordat je overal met 'sjonge jonge' op ging reageren Sjonge Jonge?

Edit: dat je het over 'jullie' hebt terwijl je specifiek op mijn bericht reageert, is niet zo verrassend. Dit is al aan de gang sinds de discussie over Toerdepoele, waarin je voor het eerst de aanval inzette. Ik ben ook niet zo'n voorstander van die rapporteerknop als instrument van een stel matennaaiers, waaronder kraamverlof en Sjonge Jonge.

Laatst gewijzigd
Pier Tol
esims2.0
#5012
Had je de naam Sjonge Jonge al bedacht voordat je overal met 'sjonge jonge' op ging reageren Sjonge...

Tja, in allerlei topics anderen de maat nemen, maar gaan piepen als iemand op jou reageert...

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#5009
Die van het muziekforum natuurlijk, wordt al veel te lang gedomineerd door veel te veel hiphop. Zal...

Nee joh. Ik plaatste recent een track van ene Tom McDonald's, in reactie op Truc. Feat Ben Shapiro, en dat was tegen z'n zere been. Die moest verwijderd worden. Bemoei jij je er maar lekker tegenaan, bij mij is het niet alleen hoe ouder hoe rechtser, maar ook des te grijzer van hiphop autist naar diversiteit in muziek. Jacco kan me vaak wel bekoren. 

Klein puntje van ergernis is dat de youtube link van de track ook automatisch in het omschrijvingsveld wordt geplakt. 

Sjonge Jonge
esims2.0
#5012
Had je de naam Sjonge Jonge al bedacht voordat je overal met 'sjonge jonge' op ging reageren Sjonge...

Weer hetzelfde zogenaamde grapje?

Maar om op je vraag te reageren: ja ik had die naam al. Sterker nog, heb altijd deze naam hier gehad, in tegenstelling tot bepaalde anderen....

En ik zeg 'jullie', omdat ik jullie gedrag ontzettend kinderachtig vind en een doorn in het oog van de meerderheid van de community op WF. Dat ik jouw bericht er uit pik om op te reageren is misschien wel een teken aan de wand inderdaad. 

Een verbeterpunt zou zijn als jullie dat gedrag elders voortzetten, dat heeft niets met 'rapporteren' oid te maken, maar dat jullie de sfeer verpesten. 

esims2.0

@Pier Tol: de standaard jij-bak, wat echt een hele kinderachtige manier van reageren is. Ik constateer alleen dat Sjonge Jonge van bijvoorbeeld kraamverlof alles kan hebben, maar iedere keer begint te vitten als ik eens wat zeg. Dan had hij niet mij moeten citeren als hij niet specifiek mij bedoelde. Dit is gewoon iets persoonlijks en dat geldt waarschijnlijk ook voor jou.

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge
esims2.0
#5016
@Pier Tol: de standaard jij-bak, wat echt een hele kinderachtige manier van reageren is. Ik constate...

Had je de naam Sjonge Jonge al bedacht voordat je overal met 'sjonge jonge' op ging reageren Sjonge Jonge?

En dan anderen weer betichten van "een standaard jij-bak". 

Maar goed, je hebt weer wat mensen tegen je in het harnas weten te jagen, daar is het je waarschijnlijk om te doen hier, dus gefeliciteerd. Ik ga me in ieder geval niet meer druk om je maken en hoop dat je mijn advies ter harte neemt. 

Laatst gewijzigd
Pier Tol
esims2.0
#5016
@Pier Tol: de standaard jij-bak, wat echt een hele kinderachtige manier van reageren is. Ik constate...

Nee hoor, niet persoonlijk, want ik ken je niet. Valt gewoon op dat niemand op jou mag reageren, zonder dat je je meteen aangevallen voelt.
Verder eigenlijk exact wat Sjonge Jonge zegt: sjonge jonge jonge, wat een kinderachtig gedoe hier

esims2.0

"Valt gewoon op dat niemand op jou mag reageren, zonder dat je je meteen aangevallen voelt."

Nee, je verdraait de boel. Het is niet "meteen", maar echt voortdurend het geval bij Sjonge Jonge. En als hij mij niet had geciteerd, had ik er ook niet op gereageerd.

esims2.0

Overigens vind ik dat sommigen hier ook wel het gedrag vertonen van ramptoeristen die over een calamiteitenscherm klauteren en dan zeggen: "Wat erg hè?"

SprintMaster

@Esims2.0: leer eens tot 10 tellen. Bespaard een hoop zinloze posts. 

esims2.0

@SprintMaster: ik neem aan dat het goed bedoeld is, maar ik denk dat niemand het me kwalijk neemt dat ik bij het lezen van het Giro juryrapport over incorrect gedrag een parallel zag met dit forum waarop sommigen elkaar sancties proberen aan te smeren. Dat ik daar vervolgens de draak mee stak, was wellicht niet verstandig, maar hoe dat dan vervolgens wordt opgeblazen slaat helemaal nergens op. Ik moet inderdaad niet piepen als ik met gelijke munt word terugbetaald, maar dit was zwart maken en dus niet gelijke munt. En dan zo'n Sjonge Jonge die zich voordoet als de vertegenwoordiger van de hardwerkende Wielerflitser die hier niet van gediend is. Het lijkt wel een parodie van Ronald Goedemondt op Wilders.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Knettergek

Romāns Vainšteins

Ik vind dat 'jullie zijn kinderachtig' vanuit passanten altijd wel meerwaarde hebben, ongeacht vanuit welke hoek en met welke 'air' de opmerking gemaakt wordt. Laten we bij de inhoud blijven. Het doet me wel degelijk beseffen dat ik me inderdaad kinderachtig gedraag wanneer ik Kraamie als nep-Israëllover met aanstelleritus die stookie-stookie doet wegzet.

Eigenlijk zou ik zoiets niet moeten doen nee.

esims2.0

Het zouden nog verdwaalde passanten uit het Scorito-topic kunnen zijn die blind klikken op het bovenste item in de rechter kolom, waar Scorito een abonnement op heeft, maar eerlijk gezegd geloof ik ook niet in die theorie.

1 2 ... 200 201 202 203

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.