Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 200 201 202 203
Laatste man

SprintMaster en Thurau hebben toch gewoon gelijk.

kraamverlof kan alleen maar onzin uitkramen en stoken, esims zie ik overal het slachtoffer spelen en MaGarin is de opvolging van Matxin/Jachtluipaard die dramatisch schreeuwt.

En als veel mensen dit kotsbeu zijn en je gaat er hard op in, komt er weer een slachtofferverhaal.

Als WF gewoon normaal had gemodereerd, was dit gezeik een stuk minder.

Zelf doe ik er helaas ook aan mee de laatste, omdat bepaalde artikelen/chat niet meer te lezen zijn, zonder de standaard trollpraatjes.

WF is een prachtige gratis wielersite. Voorbeschouwingen, achtergrondverhalen, vroeger een toffe community met forum spelen etc. Helaas voor mij met 2 minpunten, veel te veel artikelen en geen moderatie meer.

esims2.0

Vroeger, en dat is misschien ook meteen de verklaring van wat onmin hier. Ik kan me nog herinneren dat ik in 2016 hier voor het eerst kwam en dat ik in jouw ogen te veel topics aanmaakte, waardoor sommige andere topics uit het standaardoverzicht verdwenen. Niet dat je niet gelijk had, maar dat werd meteen op een vrij botte manier duidelijk gemaakt. Maxim zei ergens in dit voorjaar dat deze website op een doorsnee zaterdag 80.000 unieke bezoekers heeft, maar het lijkt op dit forum vaak het domein van een paar stamgasten die vooral niet gestoord willen worden.

Laatst gewijzigd
esims2.0

"Knettergek", "stookie-stookie", Wilders maakt wel wat los hier. "De gewone hardwerkende Wielerflitser zit helemaal niet te wachten op dit soort slappe wietsen van een stelletje paljassen onder leiding van hoofdharlekijntje Vainsteins." :)

Laatst gewijzigd
Marik

Je hebt het er maar druk mee Esims, je moet ook op steeds meer mensen reageren zie ik.

Il Leopardo della Primavera

Ik kom rond 20:00 even kijken voor een wedstrijdverslag van de etappe en die is nú al van de voorpagina verdwenen. Dat kan niet de bedoeling zijn lijkt me toch? Wederom een enorme berg aan artikelen die er best mogen zijn, maar niet de plek hoeven in te nemen van het wedstrijdverslag van de laatste etappe van de Giro.

Wheely

Eens met Leopardo, ik weet dat ik het artikel bij wedstrijdverslagen terug kan vinden maar inderdaad ik kom ook s'avonds even koekeloeren en dan verwacht ik eigenlijk gewoon als headline de etappe. 

kraamverlof
Il Leopardo della Primavera
#5030
Ik kom rond 20:00 even kijken voor een wedstrijdverslag van de etappe en die is nú al van de...

Staat alles niet gewoon bij het kopje giro bovenaan? Die vele artikelen zijn ook niet mijn cup of tea, maar alles is toch gebundeld? Of kijk ik verkeerd?

SprintMaster

Als een gebruiker een heeeeeeeele lange link plaatst, wordt het scherm in de breedte opgerekt tot het maximum. Komt er een scrollbar bij en staan de pagina nummers vrijwel uit beeld. Zie onder. De lange link staat een aantal posts naar beneden.

Overigens brengt me dat bij het punt dat de breedte van het forum best wel wat groter mag aan de rechterkant, bv uitvullen tot de bovenste twee balken. Nu staan daar blokken reclame. 

 

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
kraamverlof
#5032
Staat alles niet gewoon bij het kopje giro bovenaan? Die vele artikelen zijn ook niet mijn cup of te...

Ja, maar zoals ik al zei dus niet op de voorpagina. Best gek dat het wedstrijdverslag van een spectaculaire etappe in de Giro binnen 3 uur al van de voorpagina is verdwenen.

kraamverlof
Il Leopardo della Primavera
#5034
Ja, maar zoals ik al zei dus niet op de voorpagina. Best gek dat het wedstrijdverslag van een specta...

Ja, zoiets zou kunnen worden vastgepinned. Maar ik vrees dat we het moeten accepteren, en er niet minder artikelen gaan komen, maar juist meer. Ben al blij dat er überhaupt een kopje is met giro artikelen.

Avatar of
Maxim Horssels
admin
Il Leopardo della Primavera
#5030
Ik kom rond 20:00 even kijken voor een wedstrijdverslag van de etappe en die is nú al van de...

Het is ons beleid om het belangrijkste wedstrijdverslag vast te pinnen. Zeker het verslag van gisteren, de spectaculaire Giro-tijdrit, had 's avonds direct zichtbaar moeten zijn. Dit punt neem ik mee in onze redactievergadering.

Il Leopardo della Primavera
Maxim Horssels
#5036
Het is ons beleid om het belangrijkste wedstrijdverslag vast te pinnen. Zeker het verslag van gister...

Ja, had eigenlijk ook niet eerder zoiets gezien. Maar viel me wel op, vandaar. 

Laatste man

Misschien gewoon beter stoppen met reacties. Bijzonder wat er allemaal nog getolereerd wordt.

MaGarin

Vanaf dag 1 dat ik hier post zijn het ook altijd dezelfde users geweest die alles verpesten en de site volledig proberen te domineren.

En het lukt ze wonderwel, gezien het grote aantal goede users dat de afgelopen maanden is vertrokken vanwege de eindeloze stroom aan haat, persoonlijke aanvallen en zelfs bedreigingen. 

Echt ongekend hoe slecht de moderatie hier is op Wielerflits, waar zijn jullie nou toch mee bezig jongens..

(En nu ga ik vast weer de voorspelbare reacties krijgen dat ik boter op mijn hoofd heb en zelf één van de schuldigen ben.)

 

 

 

Laatst gewijzigd
Thurau
MaGarin
#5039
Vanaf dag 1 dat ik hier post zijn het ook altijd dezelfde users geweest die alles verpesten en de si...

Maak dan ook duidelijk onder welke naam dat was toen je hier begon te posten. Je bent inderdaad 1 van de users die er een plezier in schept om de boel op te stoken. Je hebt namelijk maar 1 stand, Visma Lab is slecht en uit dat in reacties waarbij de term van dik hout zaagt men planken nog een vriendelijke omschrijving is. Vervolgens krijg je daar terecht weerwoord op en die is dan natuurlijk gezien je eigen inzet eerder ook snoeihard. Dan claim je een slachtoffer van onverdraagzaamheid te zijn en kondig je je vertrek aan om na een dag of 2 terug te keren onder een nieuwe naam maar met dezelfde aanpak als eerder. Wat mij betreft mag de moderatie dan inderdaad beter haar werk doen mbt het naampje wisselen (copyright Vainsteins)

Laatste man
Thurau
#5040
Maak dan ook duidelijk onder welke naam dat was toen je hier begon te posten. Je bent inderdaad 1 va...

Haha eens. Lachwekkend gedrag van onze Xevar/Matxin/Jachtluipaard/MaGarin. Iedereen ziet het, maar hij en z'n trolletjes blijven maar doorgaan.

Geeft reuring op de website, maat treurig is het wel.

kraamverlof
Thurau
#5040
Maak dan ook duidelijk onder welke naam dat was toen je hier begon te posten. Je bent inderdaad 1 va...

Naampje wisselen kan al heel lang niet meer, de romein blijft dat ook maar niet snappen., beetje van gister denk ik. En jouw reactie op boter is precies wat hij bedoelt: gelijk weer op de man spelen.

Thurau
kraamverlof
#5042
Naampje wisselen kan al heel lang niet meer, de romein blijft dat ook maar niet snappen., beetje van...

Denk dat jezelf beter moet opletten, kan wel aangezien daar talloze voorbeelden van zijn. Michelangelo, Jij, Jachtluipaard, Alfred Issendorff en noem maar op. Dat is niet opeens opgehouden, net zoals de multiple accounts van 1 user. Begrijp wel dat juist diegenen die zich daaraan schuldig maken dit ontkennen.

Raul Alcala
kraamverlof
#5042
Naampje wisselen kan al heel lang niet meer, de romein blijft dat ook maar niet snappen., beetje van...

Magazine wijsgeer Wouter doet zelf niet anders. Deze herhaling van zetten a la deja vu is tenenkrommend 

 

kraamverlof
Raul Alcala
#5044
Magazine wijsgeer Wouter doet zelf niet anders. Deze herhaling van zetten a la deja vu is tenenkromm...

Ik kan me voorstellen, dat als iemand weggetrollt is, toch graag hier op wf wil zijn, ondanks het legertje trollen. Ja, dan maak je account aan, neem ik aan?

Raul Alcala

Op de man spelen doelde ik op 

MaGarin

Bedankt voor alle perfecte praktijkvoorbeelden jongens, dat maakt het voor de redactie hopelijk ook weer een stukje makkelijker.

Raul Alcala

In je dromen misschien 

Laatste man

Kraampje en MaGarin die steeds het slachtoffer spelen. Het net sluit zich.

Nog 1 vraag dan, waarom zou je zo door het leven gaan?

pirazzi

Bij een harde return ...

ontstaat een blanco regel.

1 2 ... 200 201 202 203

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.