Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 203 ... 206 207
esims2.0

Shift+Enter niet.

Dit is een jarenlange kruistocht van de maker van dit wysiwyg tekstvak tegen de br tag, omdat die bij tekst met opmaak voor veel problemen zorgt. Bij de laatste versie van deze software is het standaardgedrag bij 'enter' een nieuwe paragraaf en was het niet meer instelbaar om in plaats daarvan een nieuwe regel te beginnen. Maar daar kwam zoveel kritiek op, dat die mogelijkheid alsnog toegevoegd is:

newline_behavior: "linebreak"

Laatst gewijzigd
Imbatido

Twee verbeterpunten voor het forum:

  • Waarom staat er niet gewoon datum en tijd bij een post op het forum? Ik keek net het Scorito topic van de Giro van vorig jaar terug maar bij elk bericht staat: '1 jaar geleden'. Dat maakt het nogal lastig om terug te zoeken naar een bericht van een bepaalde datum.

    Zelfde geldt voor het topic van dit jaar. Overal staat nu één week geleden, twee weken geleden etc.

  • De navigatie van het forum is als volgt als je hier op pagina 198 staat.
    "« 1 2 ... 198 ... 202 203 »"

    Maar doorgaans kan je op een forum de vorige/volgende ook ernaast snel aanklikken wat logischer is.
    "« 1 ... 197 198 199 ... 203 »", dan kan je zowel 199 als » aanklikken.

    Of zelfs "« 1 ... 196 197 198 199 200 ... 203 »", zodat je ook nog een pagina kan overslaan.

    Waarom zou je links naar pagina 2 of 202 tonen?

Laatst gewijzigd
esims2.0

Of zelfs.. 😄

esims2.0

In het lijstje van actieve topics op de voorkant van het forum wordt nu voor mijn eigen topic naar pagina 1 verwezen, terwijl dit pagina 2 moet zijn. Dit is waarschijnlijk het gevolg van twee berichten die ik verwijderd had (die overigens vergrijsd blijven staan; als ik dat had geweten had ik ze niet verwijderd), waardoor het paginanummer niet goed wordt berekend. Het is allemaal niet zo heel belangrijk, maar ik vind dit soort slordigheden typerend voor Wielerflits.

kraamverlof
esims2.0
#5054
In het lijstje van actieve topics op de voorkant van het forum wordt nu voor mijn eigen topic naar p...

Misschien kun je deze ook verwijderen? Want het is inderdaad niet belangrijk!

esims2.0

Leg eens nader uit waarom het melden van niet goed werkende links niet belangrijk is. Of is dit weer in het kader van forumgebruikers bashen die je niet mag?

Raul Alcala

Dat het niet zo heel belangrijk is, dat zijn toch je eigen woorden?

esims2.0

Team Israël is weer aanwezig. Alsof ik een stoeptegel had opgetild.

Raul Alcala

Die mag je ook wel verwijderen 

Il Leopardo della Primavera

Het wedstrijdverslag van etappe 15 staat (nog) niet bij wedstrijdverslagen en ook niet meer op de voorpagina.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Mag niet hier en overal een banner geplaatst worden dat Netanyahu een regioontwrichtende oorlogscrimineel is? Desnoods met een toevoeging dat Hamas eveneens oprotten moet. Dat lijkt me meer 'belangrijk' van licht of donkergrijze, elkaar niet helemaal soepel opvolgde paginanummervermeldingen.

als dat het leidende punt is.

kraamverlof
Romāns Vainšteins
#5061
Mag niet hier en overal een banner geplaatst worden dat Netanyahu een regioontwrichtende oorlogscrim...

Hoe ver kun je als flitser van het padje af? Nou, zo ver!

Raul Alcala

Inderdaad.....valt me de bek van open.

Romāns Vainšteins

Ik hoor het al: volkomen humorloos.

Tover eens een lach op je gezicht, een lach leert je leven, humor is des levens overleefstand. Pluk de dag man!

esims2.0

Was dat eerdere bericht van Romans nu van voor dat arrestatiebevel, of naar aanleiding van?

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ik wist het tijdens schrijven nog niet.

maar goed om te horen dat ze het met me eens zijn: Netanyahu is net zo'n smerige oorlogsmisdadiger als de hamasterroristen. 

Romāns Vainšteins

Tijd dat het volk hem wegstemt en met een strik er omheen op de stoep in Den Haag aflevert. En dat 'nieuwe antisemitisme' is om te kotsen. Het gaat om zijn falende bewind en opvolgende oorlogspolitiek, niet om 'de Joden'.

Laatst gewijzigd
AWestie

Het is nog geen tien uur en ik zit al op drie kleine slordigheden in nieuwsberichten vandaag. Even weer opletten, jongens.

Wheely

Wheely

Gigantisch leeg vlak tussen de nieuwsberichten en de reacties, moet denk ik wel 20 keer scrollen voordat je er bent. Nou was ik het scrollen hier wel gewend inmiddels maar dit slaat alles.

kraamverlof

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Je zal een adblocker hebben denk ik? Het is de ruimte voor de reclame neem ik aan. 

Klootje Kriekeljon

Hier hetzelfde als Wheely.

Wheely

Gelukkig niet de enige.

 

Ligt niet aan de adblocker volgens mij.

Is op mobiel Android btw

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Idem. Gisteren zelfs dat het leek of ie vastliep. Nu scroll ik de blaren op m'n vingers

Marik

Dank voor het strak modereren op de chat @redactie. Mag ook eens gezegd worden!

1 2 ... 203 ... 206 207

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.