Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 202 203 204 205
kraamverlof

@Beheer: waarom is er zo overdreven geflitst, als het gaat om het verdriet over het vinden van 3 lichamen van gegijzelden? 

Romāns Vainšteins

Omdat ze je schijtvervelende Israëlgelik & gepush meer dan schijtziek zijn?

Ik opper maar iets hoor.

kraamverlof

Neuh, als het over vervelend gedrag zou gaan, zou er bv weinig vd romein overblijven op wf. Verrekte weinig!

SprintMaster

Het is Kraam en Raul al tig keer uitgelegd. Maar keer op keer nul zelfinzicht en gewoon lekker door blijven etteren en alles op één hoop gooien. Dan loop je een keer tegen de lamp. 

Marik
SprintMaster
#5079
Het is Kraam en Raul al tig keer uitgelegd. Maar keer op keer nul zelfinzicht en gewoon lekker door...

Precies dat.

kraamverlof
SprintMaster
#5079
Het is Kraam en Raul al tig keer uitgelegd. Maar keer op keer nul zelfinzicht en gewoon lekker door...

Onzin!

Wheely

De tijdelijke chatban vind ik een prima tool, zelf ook wel eens ervaren, direct mijn lesje geleerd.

Hopelijk is de redactie de lege velden onder de nieuwsberichten niet vergeten.

Lalsacien

Dat heet een blinde vlek of weinig zelfreflectie hebben. 

Wheely

Of zou Wielerflits ook last hebben van witte vlekken?

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#5077
Omdat ze je schijtvervelende Israëlgelik & gepush meer dan schijtziek zijn? Ik opper maar...

Nou de waarschuwing  cq mededeling op de chat een maand ongeveer terug vanuit iemand van wielerflits,  naam even kwijt, om het vanaf dat moment toch over wielrennen te hebben, de koers. Israël werd niet specifiek genoemd als ik het me goed kan herinneren, al lag dat wel voor de hand. Alleen is er meer in het leven dan oorlog en koers. Em toen was daar ineens vlak na het Israël topic. Inmiddels in de ijskast gezet, gezien de verhitte debatten.

Mbt vandaag. Het ging daarvoor ook over van alles en nog wat op de chat. los van wielrennen. Verkiezingen, Wilders, Joden, Soros, de nodige begroetingen. Dan was het bijna een vloeiende overgang naar wat Kraam zegt, wij 2 hadden een korte tete a tete daarover, en volgens mij van beide kanten niet de intentie om de chat te kapen. Volgens mij zit Kraam daar exact hetzelfde in.

Specifieke chat over de oorlog daar is dan blijkbaar not done, afgeleiden zoals bv 'hoe is het vandaag bij de UVA' geen probleem. 

Laatst gewijzigd
AWestie

Ik reageer tegenwoordig bijna alleen maar tekstuele verbeteringen onder artikels. Dat zou niet de bedoeling moeten zijn, toch? Even wat betere eindredactie.

Raul Alcala

Ik kon ff het door Maxim aangemaakte topic niet zo snel terugvinden, maar die uitslagen fusie 

Top! Ik kan em hier nu gewoon uitklappen en alle 166 renners in de uitslag zien.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
Wheely
#5070
Gigantisch leeg vlak tussen de nieuwsberichten en de reacties, moet denk ik wel 20 keer scrollen voo...

Dit is nog steeds, mag best wat aan gebeuren.

Robertje

Ik merk bij meerdere gebruikers van de site dat zij de behoefte hebben om tijdens wedstrijden de koers te bespreken met elkaar. Op het forum werkt dit volgens mij (en ik ben niet de enige volgens mij) niet optimaal, misschien kan er een keer een pilot gedaan worden met een livechat of iets soortgelijks?

Wijsgeer
Robertje
#5089
Ik merk bij meerdere gebruikers van de site dat zij de behoefte hebben om tijdens wedstrijden de koe...

Briljant idee, Robertje. Een livechat! En aangezien WF altijd heel erg open staat voor feedback van gebruikers, zal die er meteen wel komen.

Romāns Vainšteins

De huidige vorm van volg hier , hier op het forum is dramatisch , onwerkbaar , gedoemd te mislukken en meer van dat type ellende.

Zet gewoon een good old volg hier tussen 'MvdP zwaait leuk naar jonge fan' en 'Pogi overwoog paars haar na niet mogen dragen paarse broek' en 'Lodewyck zie dat Lefevere zei dat Remco zei dat hij zei dat'. Wat is daar nou exact het grote probleem van?

kraamhol

Beheer: misschien een idee om een liveblog te openen deze drie dagen? Belangrijkste voorbereidingskoers voor de tour, één der mooiste weekrondjes, en grote kleppers die meedoen. Wat let jullie? 

Wijsgeer

Gaan we nog maar een keer, over de moderatie. Of eigenlijk het gebrek eraan. 

Het was gisteren weer eens prijs met reacties die aan alle kanten de huisregels overtraden. Schelden, op de man spelen, grof taalgebruik. Ik heb een deel van deze reacties gemeld, maar er gebeurt geen hol! 

Met goede moderatie investeer je uiteindelijk in je echte unieke deel van deze site, namelijk de community. Maar blijkbaar is Cyclingflash een stuk belangrijker...

O ja, en haal die verplichte goedkeuring eindelijk eens van mijn bijdrages af aub.

kraamhol
Wijsgeer
#5093
Gaan we nog maar een keer, over de moderatie. Of eigenlijk het gebrek eraan.  Het was gisteren...

Er lijkt inderdaad geen enkele moderatie meer te zijn in de reacties. Wat mij betreft zet je alle op de man reacties hier in het verbeterpunten, dan blijven ze tenminste zichtbaar. En beheer lijkt ook spoorloos momenteel. Er is toch wel voldoende aangegeven dat dat volg hier absolute boelshiet is? Sorry voor het woord, kan het niet anders omschrijven.

Geer, jouw curatele is een uitermate merkwaardige. Alsof beheer de pik op je heeft, maar je toch in leven laat. Dit is uitermate ver weg van een professionele site.

Wijsgeer

Een bloemlezing:

"Evenepoel was zich voor de tijdrit toch al aan het indekken voor een serieuze opdoffer volgens jou? Kennersoog Michelangelootje, zoals altijd… En nu weer deze plaat. Loser…"

"Ga cyclocross kijken zeurpiet Jonkers"

"Ik weet nog niet of je gewoon elke x aan het trollen bent, of echt zo ontzettend dom.
Ik hou het voor nu even op het 1e."

"Hoe sneu ben je als je eerste reactie is om weer eens even VLab te gaan bashen. Maar goed van MaGarin mag je niets anders verwachten."

"Dammen, Schaken, slootje springen zakforkje leggen, koekhappen. Ff wat voorbeelden MaGarin. Blijf weg van deze site, ga ergens anders de dramaqueen spelen!!!!!!!!"

"Ach Alfred jongen dat we jouw reacties nog serieus moeten nemen."

"Alfred, houd er mee op. Aandachttrekkerij en negativiteit, het lijkt wel of je net zo'n groot minderwaardigheidsgevoel hebt als het personage van je nick. Nomen est omen."

"@AI Wat een kansloos kutleven moet jij hebben."

"Alfred is de reden dat het op deze site mogelijk zou moeten zijn om mensen te muren. Ik gun die reacties mijn ergste vijand niet. Slaap je met een ui naast je bed, Alfred, dat je altijd zo loopt te huilen?"

 

Dit is zomaar een greep uit wat er dagelijks verschijnt, en gewoon blijft staan zonder enige vorm van moderatie. Huisregels? Welke huisregels?

Maar intussen moet wel iedere bijdrage van mezelf gecontroleerd en goedbevonden worden. Iets met meten en twee maten...

Raul Alcala
Wijsgeer
#5093
Gaan we nog maar een keer, over de moderatie. Of eigenlijk het gebrek eraan.  Het was gisteren...

Isnt it ironic

Sunneklaas

Niet naar ze luisteren hoor, ik ben wel tevreden met de moderatie

kraamhol

De website ligt er veel uit laatste uren, misschien zijn jullie druk met het maken van een liveblog voor de Dauphine komende dagen?

Laatste man
Wijsgeer
#5095
Een bloemlezing: "Evenepoel was zich voor de tijdrit toch al aan het indekken voor een serieuze opd...

Je bent toch ook gewoon een lul als je alleen maar loopt te zeiken op een wielerwebsite. Ga dan iets anders doen met je leven. Sommige doen niet anders dan 1 renner/ploeg afzeiken.

Mensen zijn dat zat. Dan krijg je hardere reacties.

Romāns Vainšteins

Eerlijk is eerlijk: MaGarin, hoe die ook deze keer heten mag en Alfred zijn ook wel zeikerdjes die dat type reacties min of meer verdienen toch? Zo erg is die bloemlezing ook weer niet, ik krijg regelmatig ook zoiets te horen en ga er achteraf nooit over zeuren. Vind het dan ook dikke, onhaalbare onzin dat je op een discussiesite niet 'op de man spelen' mag.

 

1 2 ... 202 203 204 205

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.