Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 204 205 206 207
AWestie

Nieuws over etappe 9 rond Troyes

Of is er een los forum voor nieuwstips?

Poeksel
AWestie
#5101
Nieuws over etappe 9 rond Troyes Of is er een los forum voor nieuwstips?

Daar is inderdaad een draadje voor, of iets dat ervoor gebruikt werd. Als er een degelijke zoekfunctie op het forum zou zijn, dan zou ik 'm voor je opzoeken.

AWestie
Poeksel
#5102
Daar is inderdaad een draadje voor, of iets dat ervoor gebruikt werd. Als er een degelijke zoekfunct...

Mooi bruggetje naar de oorspronkelijk functie van dit forum haha!

AWestie

Nieuwste KIA-reclame komt als je kiest voor een pagina uit de bovenste twee balken consequent daarna over die twee balken heen. Niet meer te navigeren dan.

kraamhol

Beheer is al een tijd spoorloos, geen reacties in verbeterpunten, geen moderatie meer in de reacties in artikelen. Gewoon een adblock erop zetten (en op de phone adblock browser), geen centje pijn.

Avatar of
Maxim Horssels
admin
AWestie
#5104
Nieuwste KIA-reclame komt als je kiest voor een pagina uit de bovenste twee balken consequent daarna...

Gezien en doorgegeven. Uiteraard niet de bedoeling. Zal spoedig opgelost zijn.

Lalsacien

Het tonen van de uitslag onder aan het wedstrijdverslag is er niet op vooruit gegaan. Dat behoeft verbetering.

josemanuelfuente
Maxim Horssels
#5106
Gezien en doorgegeven. Uiteraard niet de bedoeling. Zal spoedig opgelost zijn.

Wat is 'spoedig"?

Wijsgeer
josemanuelfuente
#5108
Wat is 'spoedig"?

net zo spoedig als dat ze hun moderatie op orde brengen...

kraamhol
Wijsgeer
#5109
net zo spoedig als dat ze hun moderatie op orde brengen...

een reactie van mij van een paar dagen terug is op miraculeuze wijze verdwenen (hemd), en alle op de manspeel reacties bleven gewoon weer staan. Kraam ook onder curatele. Ach, gezellige club...

Laatste man

Je naam steeds aanpassen helpt voor jullie niet he.

Wijsgeer
kraamhol
#5110
een reactie van mij van een paar dagen terug is op miraculeuze wijze verdwenen (hemd), en alle op de...

Wielerflits ten voeten uit... 

mwarensman

Is de down fall van Wielerflits ingezet als ik kijk naar het beperkt aantal reacties op nieuws berichten? En als ik hier in de onderwerpen de reacties lees is het sentiment ook niet al te best. Of vergis ik mij? 

Romāns Vainšteins

Er zijn gewoon te veel nieuwsberichten en het is ook nog eens een behoorlijk kutwielerjaar.

AWestie

Ik ging het proberen terug te zoeken, maar omdat de zoekfunctie niet te navigeren is (waarom oud eerst, is dat niet te wijzigen én kan je alleen naar de volgende pagina terwijl dat vroeger niet was) zonder bron: Maxim heeft volgens mij al eens geschreven dat het aantal reacties niet indicatief is voor de traffic. Laat onverlet dat het wel wat matig staat, al die nulletjes.

Romāns Vainšteins

Er wordt gewoon veel minder gereageerd en gekeken nu de koersen veelal zo saai geworden zijn met makkelijk winnende topfavorieten.

Klootje Kriekeljon

Hoeveel mensen luisteren gemiddeld naar die podcast? 

Leukefans

Inderdaad gewoon echt een belachelijk groot overaanbod aan nieuwsartikels wat overal op reageren onmogelijk en onwenselijk maakt. 
Op het forum wat mij betreft vooral een vijf of zestal figuren die elk topic dat niet over een wielerspel gaat (die spellen blijven wel een leuke meerwaarde) dood maken door elke keer opnieuw weer als kinderen over de grond te rollen op het laagst mogelijk denkbare niveau. Ik beeld me althans in dat veel mensen zoals ik zijn en geen zin meer hebben daar nog in tussen te komen, aangezien de discussie op niveau voeren zo moeilijk geworden is (met alle respect voor iemand als RV die dat wel met veel volharding probeert te doen). 

Romāns Vainšteins

Mét of zonder de makers? Dat aantal podcastluisteraars..

Bedankt voor het compliment Leukefans, laat je gerust eens zien in het Politiek-topic. Voor zover ik weet ben jij een zuiderbuur en er zijn heus wel wat mensen geïnteresseerd in en hoe en wat te België vandaag de dag.

Laatst gewijzigd
Wijsgeer
mwarensman
#5113
Is de down fall van Wielerflits ingezet als ik kijk naar het beperkt aantal reacties op nieuws beric...

Tja, als je mensen onterecht onder curatele plaatst, dan krijg je dat. Het positieve daarvan is dat je bijdragers die inhoudelijk niks te melden hebben, maar slechts zitten te wachten om bepaalde posters af te zeiken, ook niet heel vaak meer terug ziet. Zoals Baroudeur en dat soort figuren.

Maar de veelheid van nieuwsberichten in combinatie met een waardeloze moderatie hebben de site inderdaad geen goed gedaan in mijn ogen. Less is more.

Voeg daaraan toe dat clickbait-renners als VDP en Van Aert tussen de wedstrijden door geen aandacht zoeken, en ook Evenepoel dit eindelijk door lijkt te hebben, en je krijgt dit doodgeslagen geel biertje in een plastic beker.

FDJ
mwarensman
#5113
Is de down fall van Wielerflits ingezet als ik kijk naar het beperkt aantal reacties op nieuws beric...

Misschien weer een tweetjes plaatsen waar je enkel het belang van je zoon mee schaadt, dat levert misschien nog wat reacties op. 

Leukefans
FDJ
#5121
Misschien weer een tweetjes plaatsen waar je enkel het belang van je zoon mee schaadt, dat levert mi...

Quod erat demonstrandum.
Hoe snel hier toch altijd op reacties op de man wordt overgegaan is uiteraard groot deel van het probleem.

FDJ
Leukefans
#5122
Quod erat demonstrandum. Hoe snel hier toch altijd op reacties op de man wordt overgegaan is uiteraa...

Mwah de reactie van Arensman himself oogde op mij ook als op de redactie af vanwege dat tweetjes en bijbehorend nieuwsbericht. Een knipoog erbij van mijn kant was passend erbij wellicht.

Thurau

De geweldige hoeveelheid aan artikelen is mij ook een doorn in het oog, daardoor mis je vaak de wedstrijdverslagen als je wat later bent of soms interessante stukken over bv transfers en analyses, alleen door 24 uur per dag aanwezig te zijn red je het. Daarnaast is dat kapot scrollen op je mobiel echt een crime, kan dat echt niet sneller worden opgelost?

Leukefans

Ik wil een inhoudelijke reactie schrijven onder de voorbeschouwing op het BK tijdrijden, maar in plaats daarvan moet ik hier weer komen klagen over de website.
De inlog problemen leken me een tijdje beter, maar nu kan ik keer op keer niet reageren omdat ik zogenaamd ingelogd moet zijn, terwijl mijn post hier toch echt wel bewijst dat ik dat ben? 

Edit: 
Na (of dankzij?) bovenstaande reactie is het dan toch gelukt. Existentiële crisis (ik log in dus ik ben) vermeden, maar misschien toch nog maar eens wat aandacht aan besteden? Zal toch niet enkel bij mij een probleem zijn? 

Laatst gewijzigd
1 2 ... 204 205 206 207

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.