Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 206 ... 218 219
Romāns Vainšteins

Maar het is ergens wel zonde de discussiesite zo doodbloedt zeg, dat kan toch niet anders dan te maken hebben met de gigantische overload aan artikelen? Uiteindelijk ga je er netto voor betalen lijkt me.

Romāns Vainšteins

Bij het 'nieuws' van 18-6 staan er 18 artikelen tussen met 0-3 reacties. Van de discussie blijft zo weinig over.

ik poneer dan maar even een idee/reddingsboei : sluit bij alle non artikelen de sectie en zet bij een paar die wel het bespreken waard zijn deze open inclusief de tag 'discussie'. Dan krijg je het gesprek daar.

en kap met volgtopics op het forum: gooi gewoon een volg hier tussen de nieuwsartikelen. Tijdens de Dauphine was dramatisch hoe je de koers volgen kon, echt een dieptepunt.

josemanuelfuente

Geen verbeterpunt maar een verzoekje. Ga geen 'nieuwe' dingen met de Tour doen. Laat ons voorlopig zoals het nu is met de minnen en plussen doorgaan. Anders krijgen we weer veel discussie over de site en dat vervuilt de chats en/of de volgtopics.

Romāns Vainšteins

Breaking! : 'Tijdens de tour gaan we..., Wat betekent dat? Nou...' ' Nóg beter, nóg meer en nóg flitsender'

Laatste man
Romāns Vainšteins
#127
Bij het 'nieuws' van 18-6 staan er 18 artikelen tussen met 0-3 reacties. Van de discussie blijft zo...

Helemaal eens. Goede oplossingen. 1 of 2 volg-topics (oude stijl). Minder artikelen of max. 1 discussie artikel per topic (als er 5 artikelen kort achter elkaar over 1 onderwerp komen).

mwarensman
FDJ
#121
Misschien weer een tweetjes plaatsen waar je enkel het belang van je zoon mee schaadt, dat levert mi...

Je moet leren herkennen dat een vraag stellen geen aanval is. Maar het is niet de 1e keer dat jij zo zuur reageert op mijn berichten. 

wil je erover praten? 

FDJ
mwarensman
#131
Je moet leren herkennen dat een vraag stellen geen aanval is. Maar het is niet de 1e keer dat jij zo...

Weinig met zuur te maken. Ik vind het (mijn mening) gewoon compleet in het nadeel van je zoon werken  hoe je je presenteert op sociale media en dit platform. Kritiek op DSM, kritiek op Ineos. Dat je dit als een aanval ziet is wellicht veelzeggend. Die actie was gewoon dom met die tweet en dan moet je een grote jongen zijn en zo'n bericht accepteren. 

mwarensman
FDJ
#132
Weinig met zuur te maken. Ik vind het (mijn mening) gewoon compleet in het nadeel van je zoon werken...

Geweldig! Nu heb je het zegje gedaan. Kan je dan nu gewoon on topic blijven en niet telkens zijsporen kiezen die niks met het tropic te maken hebben? Want dan bevestig je mijn verwijt van zurigeheid wel degelijk. 

Om on topic te blijven las ik in ieder geval terug dat er veel mensen het lastig vinden om bij te blijven in alle nieuwstopics die spelen en daarbij goed inhoudelijk te reageren in de comments. 

ik vind het "storend" dat alle topics wt, pro, vrouwen, U23 bij elkaar komen op de frontpage en dat je daardoor het eelt op de duimen veegt om door de pagina te scrollen. Rubrieken per klasse zou ik makkelijker vinden. 

Sjonge Jonge
mwarensman
#133
Geweldig! Nu heb je het zegje gedaan. Kan je dan nu gewoon on topic blijven en niet telkens zijspore...

Maar jouw oorspronkelijke bericht was toch ook niet on topic (verbeterpunten), maar meer een (zure?) sneer naar de website / redactie? 

Wellicht omdat ze in het verleden eens negatief zijn geweest naar je zoon, dat durf ik niet te zeggen. 

Overigens wel eens met je (en vele anderen voor je) dat het aantal artikelen inmiddels 'too much' is, waardoor de commentsectie lijkt te stagneren.

FDJ
mwarensman
#133
Geweldig! Nu heb je het zegje gedaan. Kan je dan nu gewoon on topic blijven en niet telkens zijspore...

Grappig. Je eerste bericht hier zit geen enkel verbeterpunt in, maar een bericht waarbij je enige leedvermaak lijkt te hebben. 

 

Weetje wat het is beste Arensman: Je hebt jezelf als een klein kind gedragen, daar is een nieuwsbericht van gemaakt en werd op Eurosport over gesproken. Dat hoeft voor mij niet eens want ik vind de mening van een vader niet zo relevant. Echter als je je emoties niet onder controle hebt, en dat gebeurde vaker in je reacties hier dan moet je ook incasseren als ze je een keer aanpakken. Jij kiest ervoor hier berichten te plaatsen en op social media.

Ik had er als ouder nooit voor gekozen dat te doen omdat je er niets mee wint. Enkel na een slechte dag ben je ineens onderwerp van gesprek. Om dan toch bij verbeterpunten te blijven. Het had je gesierd dan de zelfreflectie te hebben en te denken niet meer doen. Nee, wat doe je je gaat een bericht hier plaatsen zonder enkel verbeterpunt, maar doordrenkt van zurigheid cq leedvermaak. Tja dan moet je niet gek opkijken dat iemand daar iets van zegt. En dan weer naar de ander wijzen, is niet sterk. Doe je structureel. 

AWestie

Jongens, zoek lekker een andere plek voor jullie vete.

Weer een beetje OT: Het maakt mij eigenlijk geen drol uit hoeveel artikels er worden gepubliceerd of hoeveel reacties een artikel heeft, ik wil vooral minder typefoutjes. Als er minder slordigheidjes in sluipen bij minder artikels, wil ik dat heel heel graag. Waar ik bij IDL bijna ieder artikel wel een correctie kan maken, zitten jullie er ondertussen niet ver van af.

Laatst gewijzigd
mwarensman
Sjonge Jonge
#134
Maar jouw oorspronkelijke bericht was toch ook niet on topic (verbeterpunten), maar meer een (zure?)...

Lees even terug, het was een vraag ingeleid door mijn verwondering. 

En reageer een keer op een topic! 

Laatst gewijzigd
Thurau

Gespeelde verwondering leidt altijd tot onoprechte vragen. Dat zorgt er dan voor dat we niet aan de verbeterpunten toekomen die we massaal willen. Daarom mijn suggestie om echt iets te doen aan die nieuwsberichten lawine.

Il Leopardo della Primavera

Het zou wellicht ook helpen om de kop en inhoud van de tekst meer overeen te laten komen, de clickbaitachtige titels vliegen je ook om de oren. Dit vond ik overigens ook een mooi voorbeeld:

Er wordt in de titel van dit artikel gevraagd wie er wel starten, maar de tekst gaat grotendeels in op wie er niet starten. Of is de vraag aan de reageerders onder het artikel bedoeld? ;)

Sjonge Jonge
mwarensman
#137
Lees even terug, het was een vraag ingeleid door mijn verwondering.  En reageer een keer op ee...

Precies wat ik zeg, geen Verbeterpunt.

Je laatste zin zegt overigens veel over jezelf. 

mwarensman
FDJ
#135
Grappig. Je eerste bericht hier zit geen enkel verbeterpunt in, maar een bericht waarbij je enige le...

Er wordt nergens in de huisregels benoemd dat een forum alleen over verbeterpunten gesproken mag worden, en een forum staat in van Dale als medium voor discussie. 

En wat jij voor mening hebt over mij interesseert mij geen moer. 

Maar een belangrijk verbeterpunt zou zijn van alle anonieme accounts en schuilnaam accounts van wielerploegen afkomen. 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Touw geen vastknopen laatste reactie kan ik aan.

FDJ
mwarensman
#137
Lees even terug, het was een vraag ingeleid door mijn verwondering.  En reageer een keer op ee...

De vloekende vader van een Ineos renner op een forum als hij wat weerwoord krijgt. Heerlijk zo'n supporter achter je als renner. 

mwarensman
Romāns Vainšteins
#142
Touw geen vastknopen laatste reactie kan ik aan.

.

Laatst gewijzigd
mwarensman
FDJ
#143
De vloekende vader van een Ineos renner op een forum als hij wat weerwoord krijgt. Heerlijk zo'n sup...

Oke Richard. 

Leukefans

De 'discussie' hierboven terzijde, tussen de verwijten door lees ik eigenlijk dat iedereen hier het redelijk unaniem over eens lijkt dat het aantal artikels (vaak van bedenkelijke kwaliteit) echt de spuigaten uit loopt. 

Hebben we intussen eigenlijk al één keer een inhoudelijke reactie gekregen van de redactie/eigenaars die aantoont dat er naar de feedback geluisterd wordt? 
Verwijs me gerust naar de reactie indien ik ze gemist heb, maar het verbetertopic lijkt een "uit hier even je frustraties over zaken waar we toch niets aan gaan doen"-topic. Is dat dan de bedoeling? 

Romāns Vainšteins

Ik denk dat de redactie een 'bijenzwerm'-effect vanuit de redactie niet onderschat moet worden. Imkers kennen dat rampzalige gebeuren. Een nieuwe konignin wordt geboren en 9/10 van de kolonie zwermt met haar uit naar elders, de overblijvers ontredderd achterlatend. Dat gevaar dreigt mbt discussiesectie.

Daarbij: de liveblog en het nieuwe PCS-project zijn níet op orde. 

Wijsgeer

+1 voor Leukefans. 

En ook ik zie met lede ogen aan hoe het discussiegedeelte aan het doodbloeden is. 

Minder artikelen, goed liveblog (zie sporza), en live chat zouden denk ik het voor mij mooiste stuk van WF levendig houden. Namelijk het deel van de community. 

Maar dit lijkt niet het mooiste stuk te zijn voor de WF bazen....

esims2.0

Vijf dagen voor het begin van de Tour de France. Als je 'Deelnemers' aanklikt, dan is dat ook de pagina van deelnemers van de Giro, en krijg je de foutmelding dat zich een kritieke fout heeft voorgedaan.

Laatst gewijzigd
Wijon

voor cyclingflash: IMO de spacing is te ruim

1 2 ... 206 ... 218 219

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.