Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 207 ... 218 219
Laatste man

De selecties van de Tourploegen. 1x als selectie, met reacties van WF leden. 1x puur voor de toto. Kunnen die laatste niet allemaal bij elkaar? Hele voorpagina raakt vol met dubbele berichten.

AWestie

Ik vind bovenstaande ook echt strontvervelend. Alles raakt vol op deze site nu. Je hoeft niet alles bijvoorbeeld in je bovenste twee balken te proppen (zie afbeelding).

Gelukkig zie je die volgepropte menubalk niet meer als je naar het Forum gaat, dan staat er weer de oude vertrouwde vorige grote ronde plus de oude deelnemerslijst.

Cornelius

De openingsetappe van de Thüringen Ladies Tour is vandaag (dinsdag 25 juni); niet op woensdag 26 juli.

Laatst gewijzigd
kraamhol

Eeeeh wf beheer: zit er een tiener aan de knoppen van jullie webdesign??? Ik vraag me echt af waar die keuzes voor de 80 buttons, de dubbele menu rij, de miljarden artikelen, het behouden van het bespreek hier etc vandaan komen. 

Het lijkt er sterk op dat jullie de community van wf van geen enkel belang vinden, of dat er überhaupt geluisterd wordt naar de aanbevelingen. Het is alsof de hangplek naar de landingsbaan van schiphol is verplaatst. 

Thurau

Misschien ook eens een idee om de moderatie wat actiever aan te pakken. In het algemeen off-topic politiek gedeelte vliegen de oproepen tot het vluchtelingen in zee gooien of het laten uithongeren van asielzoekers je om de oren. Vrijheid van meningsuiting stopt bij het fantaseren over moord lijkt me.

Laatst gewijzigd
Sunneklaas
Thurau
#155
Misschien ook eens een idee om de moderatie wat actiever aan te pakken. In het algemeen off-topic po...

Prima manieren om een aanzuigende werking te voorkomen. Kun je het mee oneens zijn, maar het is een politiek topic en daar zou men politieke opties moeten kunnen benoemen. Daarnaast weet je best dat het een keuze is, want een vrijwillig vertrek blijft een optie. Daarnaast vergeet je te melden dat ook een zwemvest, sultana en een pakje wicky werd genoemd.

Thurau
Sunneklaas
#156
Prima manieren om een aanzuigende werking te voorkomen. Kun je het mee oneens zijn, maar het is een...

Niks van dat alles, oproepen tot geweld en het doden van andere mensen kun je niet als oplossingen presenteren. Doe je maar op Stormfront niet hier. Daarom nogmaals de oproep aan Maxim en Youri om eens een stevig gesprek met jou te voeren over jouw bijdragen. 

Sunneklaas
Thurau
#157
Niks van dat alles, oproepen tot geweld en het doden van andere mensen kun je niet als oplossingen p...

Wat een heerlijke overdrijvende knul ben je. Misschien moeten ze maar een 'stevig gesprek' met jou hebben over die aanstellerij. Ik zal die oproep echter niet doen, want ik ga ervanuit dat ze wel wat beters te doen hebben. Als je niet tegen andere meningen kunt, is het politiektopic niets voor jou.

Thurau
Sunneklaas
#158
Wat een heerlijke overdrijvende knul ben je. Misschien moeten ze maar een 'stevig gesprek' met jou h...

"Of je kukkelt ze de zee in met een zwemvest zo dicht mogelijk bij waar ze vandaan komen, of je zet ze gevangen zonder vreten. Dan sterven er 2-3 en de rest mijdt NL. Je kunt niet aan de gang blijven."

Dit is dus die bagger die jij erin plaatst. Kun je je rare Stormfrontkronkels wel proberen te ontkennen maar is op geen enkele manier toegestaan op dit forum. Sterker nog, je ging als de ware slapperik die je bent ook nog ontkennen dat je dit neerpende door net te doen of mensen gevangen zetten zonder eten vrijwillig is. Daarnaast is dit het verbeterpunten topic en het lijkt mij een verbetering als nazi diarree een halt wordt toegeroepen. Want een gebrek aan moderatie is 1 van de grootste kritiekpunten op dit forum. 

Sunneklaas
Thurau
#159
"Of je kukkelt ze de zee in met een zwemvest zo dicht mogelijk bij waar ze vandaan komen, of je zet...

Eh, er is totaal geen reden om mensen vast te zetten wanneer ze niet weigeren te vertrekken. Dan heb je er alleen maar werk van slimpie. Het is een middel om ze te dwingen om te vertrekken. En het waren de nazi's die andere meningen wilden verbieden, Herr Thurau. Maar verder ga ik dit topic hier niet vervuilen, ga maar jammeren in het politieke topic.

Limal

@Redactie: bovenstaande en andere schrijnende reacties in o.a. (maar niet begrensd tot) het politiek topic zijn een rechtstreeks gevolg van jullie totaal gefaalde moderatiebeleid. Langs de ene kant hebben (hadden?) jullie het plan om het forum een belangrijkere plaats te geven op jullie wieler(!)website, langs de andere kant blijkt uit niets dat jullie er ook maar een zier om geven.

Rapporteerknop forum: nog steeds niet terug ingevoerd. AI/spam-accounts weren via eerste-reactie-check: nog niets van terechtgekomen. Moderatie op zowel het forum als onder nieuwsberichten: vrijwel onbestaand.

Is die behind-the-scenes dag op Wielerflits HQ wél doorgegaan/gepland, of was dat ook maar het zoveelste zoethoudertje om de kritiek te doen verstillen?

Als redactie dragen jullie een verantwoordelijkheid voor wat er op jullie website verschijnt. Spijtig dat jullie dat niet lijken te beseffen of bewust negeren.

Klootje Kriekeljon

Ik denk dat ik de afgelopen 5-10 keer dat ik hier iets vroeg of een mieuwswaardig feit deelde bij die functie geen reactie kreeg. Wat is daar de reden van?

esims2.0

Ik sluit me aan bij de kritiek op een paar reacties van Sunneklaas die ik ver over de grens vind. Behalve de hierboven genoemde een tijdje geleden ook een choquerende foto van een steekincident. Daarnaast vind ik zijn algehele stijl ook bijzonder onprettig. Er iets van zeggen helpt niet, hij doet alles af als gezeur. Om in de beeldspraak van de politieke discussie te blijven: dit forum lijkt wel een migrantenschip, en als je de stuurhut opendoet, dat er dan niemand is. Beschamend allemaal.

esims2.0

Misschien komt er binnenkort wat personeel van Bunq-bank vrij, dat ruime ervaring heeft met meekijken.

Raul Alcala

Wat een gezeik hier. Ik overweeg een grap te plaatsen over flatgebouwen in gaza

kraamhol
Raul Alcala
#165
Wat een gezeik hier. Ik overweeg een grap te plaatsen over flatgebouwen in gaza

Eens Raul! Maar ben wel benieuwd wat je zou vinden, als iemand zou zeggen dat de joden de zee in mogen met een lek reddingsvestje en een kruimeltje. Verder mooi dat de tour over 2 dagen begint, vinden jullie ook niet?

Whyze Katje

Naar wat aarzeling toch een reactie. Ik kom zo min mogelijk op het forum (de chat kwam ik al niet). Lees het nederlands/belgische wielernieuws eerst in het nieuwsblad, dan naar IDL en als laatste kom ik hier voornamelijk vanwege de commentsectie. Waar eerder wielerflits boven aan stond, zijn jullie helemaal naar onderen gezakt vanwege het toelaten van respectloos gedrag, het eeuwige geruzie hier. Het enige forum topic dat ik nog wel eens open is dit topic. Maar ook hier wordt ik meegetrokken in de haatspraak drekput. Een paar hele dringende vragen en oproepen aan de @redactie: Waarom staan jullie dit toe? Wat is de toegevoegde waarde van haatspraak op een Wielersite? Waarom hanteren jullie je eigen huisregels niet? Moeten we dan maar concluderen dat het jullie geen klap interesseert? Of moeten we concluderen dat jullie mee gaan met de haatspraak, oproepen tot geweld prima vinden? Ik hoor graag wat jullie mening hierover is. En mag ik ook een wens uiten? Zou het niet veel beter zijn als hier zodanig gemodereerd wordt dat wielerflitst uitstraalt dat er respect is voor iedereen en dat we met elkaar van gedachten wisselen over alles wat met wielrennen te maken heeft, maar dat het daar ook bij blijft, dus geen politieke topics, geen haatspraak? Deze site gaat toch over wielrennen? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Ik hoor het heel graag, want een site die haatspraak en oproepen tot geweld tolereert verdient geen seconde van mijn aandacht. Merci alvast voor jullie reactie @redactie, ik kijk er naar uit, want ik hoop echt dat jullie je hier zichtbaar voor iedereen over zullen uitspreken.

kraamhol
Whyze Katje
#167
Naar wat aarzeling toch een reactie. Ik kom zo min mogelijk op het forum (de chat kwam ik al niet)....

Dat wat je zegt wordt gedeeld door behoorlijk wat flitsers, en is al vaak -in andere bewoordingen-hier aangekaart. Beheer lijkt niet geinteresseerd, de website is behoorlijk zinkende, maar de knakenteller loopt. Nu nog...

Raul Alcala
kraamhol
#166
Eens Raul! Maar ben wel benieuwd wat je zou vinden, als iemand zou zeggen dat de joden de zee in mog...

Als je boos bent op Truc z'n uitspraken, wend je dan tot hem. Of stuur een klacht naar de redactie, Kraam.

 

Maillot à Pois

https://www.wielerflits.be/nieuws/tour-2024-superknecht-juan-ayuso-onzeker-door-covid-19-infectie/

Tenzij ik er over heen kijk, zie ik dit bericht niet terug op de nl site.
Exclusief voor BE?

Maillot à Pois

Een actievere moderatie is inderdaad wenselijk voor de site in het algemeen.

Specifiek over het politieke topic kan je je de vraag stellen waarom een redactie tijd en geld zou moeten steken in moderatie:

  1. Er is 0,0 verband met wielrennen
  2. Een aantal lovenswaardige pogingen tot een fatsoenlijke discussie ten spijt is het daar opnieuw hetzelfde handjevol gebruikers dat zich weer maar eens verliest in wederzijds gescheld en als maar grover wordende verwijten.

Wat mij betreft is dat hele topic intussen één grote sollicitatie tot een slotje erop.
En in het geval van de hierbovende geciteerde uitspraak van Sunneklaas een sollictatie om stante pede van dit forum gekukeld te worden.

Laatst gewijzigd
esims2.0
Raul Alcala
#165
Wat een gezeik hier. Ik overweeg een grap te plaatsen over flatgebouwen in gaza

Ook die zogenaamde grap was ver over de grens en goed voor een ban.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
esims2.0
#172
Ook die zogenaamde grap was ver over de grens en goed voor een ban.

Met alle plezier herhaal ik die grap nog een keer. Dare me

Veel verfoeilijker waren je herhaaldelijke antisemitische teksten in het Israël topic.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Maillot à Pois
#171
Een actievere moderatie is inderdaad wenselijk voor de site in het algemeen. Specifiek over het pol...

Uncut, voetbal topic, moppen etc. Er zijn plenty niet wielergerelateerde topics hier. Al die ook maar sluiten dan? Of gaat het je sec over moderatie daar?

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois
Raul Alcala
#174
Uncut, voetbal topic, moppen etc. Er zijn plenty niet wielergerelateerde topics hier. Al die ook maa...

Tuurlijk niet, ik heb geen enkel probleem met off-topic. 

Maar als pagina na pagina de huisregels (en meer) geschonden worden, zou ik als redactie niet iemand inzetten om de hele tijd te zitten corrigeren, maar er gewoon korte metten mee maken.

1 2 ... 207 ... 218 219

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.