Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 208 ... 214 215
Sunneklaas

Ik krijg een beetje het idee dat de redactie van sommige lieden hier hen in bescherming moet nemen, omdat ze topics bezoeken die ze hier eigenlijk niet willen. Je zou er ook weg kunnen blijven natuurlijk.

Oja Esims, ik heb het destijds niet meegekregen, maar schijnbaar was jij behoorlijk racistisch in het muziektopic. Daar worden nog steeds grappen over gemaakt in de chat, dus wellicht ben jij niet helemaal de morele leider die je denkt te zijn.

Raul Alcala

Ok, check Maillot. Aan de andere kant, er wordt eigenlijk nergens op wielerflits op de huisregels gemodereerd. Of in ieder geval niet consequent. Onder de nieuwsberichten wordt er regelmatig op de man gespeeld, zonder dat er wordt ingegrepen. Al ben ik het wel met romans eens in deze, er mag best zonuendan op de man gespeeld worden. 

Laatst gewijzigd
kraamhol
Raul Alcala
#5169
Als je boos bent op Truc z'n uitspraken, wend je dan tot hem. Of stuur een klacht naar de redactie,...

Die uitspraken van sun interesseren me geen zier Raul, maar ik maakte alleen even iets duidelijk voor je. Het blijft overigens een forum, ver weg van real life. Tot dat de uitspraken worden opgepakt door de tokkies van deze wereld. Ik ben er alvast klaar voor.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin
Maillot à Pois
#5170
https://www.wielerflits.be/nieuws/tour-2024-superknecht-juan-ayuso-onzeker-door-covid-19-infectie/Te...

Dit is een nepaccount... info klopt niet.

esims2.0
Sunneklaas
#5176
Ik krijg een beetje het idee dat de redactie van sommige lieden hier hen in bescherming moet nemen,...

Ik heb over dat muziektopic herhaaldelijk mijn verbazing uitgesproken dat er bijna alleen zwarte muziek gedeeld wordt door 'allochtone' bezoekers, terwijl het wielrennen een overwegend blanke sport is met een blank publiek. Ik vind het daar ook een onguur getto. Hier geldt wat mij betreft hetzelfde als de verwijten van Raul: als jouw kritiek op mij door een een meerderheid gesteund wordt, dan accepteer ik die, maar Raul en Kraamhol noemen bijvoorbeeld iedereen met kritiek op Israël een antisemiet.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
kraamhol
#5178
Die uitspraken van sun interesseren me geen zier Raul, maar ik maakte alleen even iets duidelijk voo...

Ik heb Klaas niet over een lek reddingsvestje zien schrijven, Kraam. Mijn punt is dat je daarover niet gaat lopen pijpzeiken op het verbeterpunten forum, als er geen knop bestaat om een bericht te rapporteren. Dan stuur je maar een mail.

Raul Alcala
esims2.0
#5180
Ik heb over dat muziektopic herhaaldelijk mijn verbazing uitgesproken dat er bijna alleen zwarte muz...

Ik kan er zo nog een handvol opnoemen. Ik haal hem niet graag aan, maar ook Thurau is het daar geheel mee eens. Je bent een klassiek antisemiet. Ondanks dat en je rare gedrag mbt hiphop ga ik op een heel relaxte manier met je om in het politieke topic, omdat overeenkomsten zoeken wel wat verbindend werkt. Al haat ik dat soort linkse kreten. Straks gaan we elkaar ook nog verheffen.

kraamhol
Raul Alcala
#5181
Ik heb Klaas niet over een lek reddingsvestje zien schrijven, Kraam. Mijn punt is dat je daarover ni...

Ik weet niet waarom je denkt ineens de moderator te moeten zijn van verschillende forumtopics Raul, maar ieder z'n ding. Ik laat je in je waarde.

Denk dat er al verscheidene mails naar beheer zijn verstuurd trouwens, vanuit even zovele hoeken, maar beheer heeft een bedrijfstripje.

esims2.0
Raul Alcala
#5182
Ik kan er zo nog een handvol opnoemen. Ik haal hem niet graag aan, maar ook Thurau is het daar gehee...

Doe toch maar wel, maar met linkjes, om niet iedereen ermee te vervelen die het niet wil lezen. Ik heb dat ook met die 'grap' van jou gedaan.

Raul Alcala

Geen idee waarom je dat denkt. Ik zeg je alleen maat dat je teksten over Klaas z'n beruchte bijdrage niet kloppen, Kraam. Je verzint lek er gewoon lekker bij.

Sunneklaas
Raul Alcala
#5185
Geen idee waarom je dat denkt. Ik zeg je alleen maat dat je teksten over Klaas z'n beruchte bijdrage...

Ai dat was ik vergeten, de Sun wordt ook een dagje ouder.

Thurau
Maillot à Pois
#5175
Tuurlijk niet, ik heb geen enkel probleem met off-topic.  Maar als pagina na pagina de huisreg...

Dat is inderdaad de beste optie. Ik denk dat er oprechte intenties waren bij het opzetten van dat Politiek topic en 1 prettige bijkomstigheid, namelijk dat je een aantal personen kwijt was onder de nieuwsartikelen. Maar daardoor werd het een alles mag kunnen gebeuren, je kunt niet de moderatie op overtredingen van de regels wijzen via knop en dus denken een paar dat je bv foto's van een neergestoken agent mag plaatsen of oproepen tot het uithongeren of laten verzuipen van vluchtelingen. Iemand actief laten modereren is geen optie kennelijk, passieve moderatie heeft men zelf uitgeschakeld (geen meldknop), dan rest slechts de optie om ook dit weer te laten sluiten.

kraamhol

BREAKING BREAKING: sorry Thurau en de anderen, ik breek even in in dit topic, er is nieuws:

https://www.wielerflits.nl/nieuws/arnaud-de-lie-lost-weddenschap-in-met-nieuw-kapsel/

FDJ

Voor alle klagers over moderatie: Je maakt jezelf belangrijker dan je bent. Wielerflits is een journalistiek platform waar het brengen van nieuws en andere informatie bovenaan hoort te staan. De reacties zijn secundair. Niet andersom. En dan lees je maar tussen de regels door in plaats van je overal aan te ergeren, maar om mensen  full time op te offeren aan moderatie van structureel dezelfde namen is geldverspilling en zonde van je beschikbare middelen.

Sunneklaas
Thurau
#5187
Dat is inderdaad de beste optie. Ik denk dat er oprechte intenties waren bij het opzetten van dat Po...

Welke regel overtreedt zo'n foto, die perfect bij de discussie van toen hoorde? Laat je nu ineens het zwemvest weg? Daarnaast is het prima beleid dat je in een politiektopic kunt bespreken, en niet in overtreding met de huisregels: 

"Op WielerFlits.nl bieden wij onze bezoekers de mogelijkheid te reageren op nieuwsberichten. De reactiefunctie is ervoor bedoeld om inhoudelijk een discussie te kunnen voeren over het in het nieuwsbericht beschreven onderwerp. Respecteer elkaar en elkaars mening, zodat er een fatsoenlijke discussie kan ontstaan. Voor het voeren van een goede discussie hebben wij enkele richtlijnen opgesteld.

– Lees eerst het nieuwsbericht en de al geplaatste reacties goed door voordat je een bijdrage plaatst.
– Onderbouw bovendien jouw mening met behulp van argumenten. Laat onzin achterwege. Anti-supporteren is niet toegestaan. Een kritische mening mag, maar doe dit niet met een oneliner.
– Reageer enkel op berichten die jou daadwerkelijk interesseren.
– Schrijf jouw reactie in correct Nederlands, zodat deze voor iedereen te begrijpen is.

Het is niet toegestaan om:
– reacties te plaatsen met als doel te provoceren, te kwetsen of de sfeer te verzieken
– te vloeken of schuttingtaal te gebruiken
– op de man te spelen
– namen te verbasteren
– renners zonder onderbouwing te beschuldigen van dopinggebruik.

Off-topic
Voor off-topic onderwerpen dient gebruik te worden gemaakt van het forum."

En kom niet aan met "reacties te plaatsen met als doel te provoceren, te kwetsen of de sfeer te verzieken" want het doel van die foto was de noodzaak voor maatregelen benadrukken, en de oplossingen dienen gewoon als oplossingen om de besproken problemen te verminderen. Iemand die het beter weet, mag vervolgens met een betere oplossing komen (en dat mag nog steeds hoor :P ). De discussie doodslaan omdat jij niet tegen andere meningen kunt die gewoon zijn toegestaan helpt totaal niet.

Trouwens je mag geen namen verbasteren, en onderstaande is bepaalt geen fraaie. Het zou chique zijn dat je nu uit jezelf vertrekt, jij bent tenslotte degene geweest die probeert te cancelen. Waaronder goedheiligman SSklaas.

Marik
FDJ
#5189
Voor alle klagers over moderatie: Je maakt jezelf belangrijker dan je bent. Wielerflits is een journ...

Precies dit. Ik vind het nergens voor nodig om in dit topic te gaan klagen over teksten in het Politieke topic. Ik vind het juist een zege dat alle (in mijn ogen) rommel in 1 topic gebundeld blijft. Blijft de rest van de site redelijk schoon. En ik vind het heel erg raar dat mensen komen klagen die daar nog nooit een bijdrage hebben geplaatst. Je kunt er ook gewoon weg blijven, wat een overdreven gedoe zeg.

Raul Alcala

Dus de richtlijnen en no go's zoals namen verbasteren en op de man spelen, gelden alleen voor de reacties onder nieuwsberichten. En niet voor off topics op het forum?

Laatst gewijzigd
esims2.0

Deze pleidooien voor wetteloosheid ben ik het niet mee eens. Sommigen kennen echt hun grenzen niet meer.

Marik
esims2.0
#5193
Deze pleidooien voor wetteloosheid ben ik het niet mee eens. Sommigen kennen echt hun grenzen niet m...

😂😂😂

Sunneklaas

De beste oplossing zou natuurlijk een blokkeerknop zijn, maar dan geef je de klagers nog gelijk ook en ben je een fortuin kwijt voor een enkeling. Gewoon naar de naam kijken en als die je niet bevalt dan het bericht niet lezen. Bespaart een hoop verdriet en au.

Raul Alcala

Het lijkt er toch echt op dat reageren op het forum een status aparte heeft. Tijd voor herschrijven dan maar.

esims2.0

Maillot à Pois
Marik
#5191
Precies dit. Ik vind het nergens voor nodig om in dit topic te gaan klagen over teksten in het Polit...

Dat is zo. En dat gebeurt ook: mensen blijven weg uit dat topic, en bij uitbreiding van het hele forum. Zoals bvb Whyze Katje aangeeft. Want dit is een terugkerend fenomeen: dezelfde 10 man gaat keer op keer met elkaar in de clinch. En komt er nota bene zelf over klagen in de verbeterpunten.

Precies waarom ook veel potentiële chatters die het graag over de koers zouden hebben al tijden niet meer op de chat komen. Maar wààrom zou dat toch zijn, dat Wielerflits die afbouwt?

kraamhol
Maillot à Pois
#5198
Dat is zo. En dat gebeurt ook: mensen blijven weg uit dat topic, en bij uitbreiding van het hele for...

Niet overdrijven nu hè malle, iedereen die wil chatten doet dat gewoon hoor. Er is minder liveblog vanwege personeel, de rest zal beheer worst wezen.

Maillot à Pois
Rahim Vlasblom
#5179
Dit is een nepaccount... info klopt niet.

Ow, niet doorgeklikt. 

Bedankt! 

Ik pas mijn verbeterpunt aan: waarom blijft fake news op .be staan? ;-)

1 2 ... 208 ... 214 215

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.