Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 209 ... 214 215
Maillot à Pois
kraamhol
#5199
Niet overdrijven nu hè malle, iedereen die wil chatten doet dat gewoon hoor. Er is minder liv...

Je denkt dat het feit dat ze regeltjes moeten verzinnen over tot wanneer het off topic mag en er constant iemand moeten op zetten om te modereren er niets mee te maken heeft?

esims2.0
Maillot à Pois
#5198
Dat is zo. En dat gebeurt ook: mensen blijven weg uit dat topic, en bij uitbreiding van het hele for...

Ik voel me ook aangesproken Maillot omdat ik ook behoorlijk meegediscussieerd heb in de betreffende topics. Maar met name die twee berichten van Sunneklaas vond ik ver over de grens en daar wilde ik nadrukkelijk niet bijhoren. Al heb ik later wel weer gereageerd. Als het duidelijk zou zijn dat het soort discussies (dus los van de excessen) ook niet gewenst is hier op Wielerflits, dan heb ik daar alle begrip voor. Nu vind ik het vervelend dat ik (en anderen) min of meer hypocriet genoemd worden.

Marik
Maillot à Pois
#5198
Dat is zo. En dat gebeurt ook: mensen blijven weg uit dat topic, en bij uitbreiding van het hele for...

Ik ben het met je eens, op de chat kwam veel drek te staan, maar nu met dat Politiek Topic zou die drek daar moeten blijven. Als het forumtopic wordt gesloten dan komt de drek weer overal te staan.

Raul Alcala

Tis maar net wat je drek noemt.

Al is 't natuurlijk dan wel zo dat de chat verschoond moet blijven van de topics van politiek. Tegelijk mag er in de ochtenden op de chat, als er nog niet gekoerst wordt, best geouwehoerd worden, als de koers op gang komt gaat het de laatste tijd volgens mij heel natuurlijk over in koerspraat.

Romāns Vainšteins

Ik geloof niet zo dat het minderen van reacties onder nieuwsberichten komt door mensen die met elkaar in discussie gaan. Dat wijt ik echt aan de overload aan artikelen en ook de verpakking (hijgerig, omg) van deze. Ik vind dat WF daar echt een volkomen foute keuze maakt die op termijn desastreus uitpakken gaat, kritiek daarop mag gewoon gegeven worden.

wat het forum betreft en moderatie? Dat kan je natuurlijk niet bijhouden vanuit een redactie, als dat niet werkt/ het je als eigenaar niet aanstaat moet je het gewoon weggooien idd. Zoals maillot zegt. Ikzelf ben verre van een heilig boontje maar evenmin schijnheilig op dat vlak. Sowieso, dat hele forum valt qua belang natuurlijk volkomen in het niet bij een levendige front-site met discussie over wielrennen onder een normaal aantal, goed gecategoriseerde nieuwsberichten.

 

Romāns Vainšteins

Hetzelfde geldt voor de liveblogchat trouwens, leuk als het er is en werkt hoor.

maar doorlopend modereren gaat natuurlijk niet, dan maar sluiten.

Leukefans
Romāns Vainšteins
#5205
Ik geloof niet zo dat het minderen van reacties onder nieuwsberichten komt door mensen die met elkaa...

Volg ik helemaal. 
Ik kijk ook actief rond naar een alternatief voor deze site. Momenteel leunen ze volledig op hun bijna-monopolie, maar Wielerflits is echt een gedrocht geworden dat elke dag een nieuw dieptepunt aantikt. Jammer, maar dit blijft geen jaren meer duren, onvermijdelijk gaat de site  op termijn de dieperik in. 

Bij mij is het intussen ook zover dat ik ervoor pleit het forum volledig te sluiten, met uitzondering van de wielerspellen, moderatie daar moet haalbaar zijn. 

Sunneklaas
Leukefans
#5207
Volg ik helemaal. Ik kijk ook actief rond naar een alternatief voor deze site. Momenteel leunen...

Waarom ga je in godsnaam dan niet gewoon alleen naar de spellen?!?! Wat is dit van vreemd iets. Ik kom nooit bij de spellen, maar geen haar om m'n hoofd die vindt dat ze weg moeten. En die spellen zijn dan nog concurrentie van WF's Ploegleider ook, dus als er iets weg zou moeten... Er zijn ook mensen die het forum bezoeken voor het succesvolle 'wat heb jij erop' of 'jeugdverhalen', waarom zouden zij niet bedient mogen worden in het off-topicgedeelte. Dat gedeelte is er niet voor niets.

kraamhol
Sunneklaas
#5208
Waarom ga je in godsnaam dan niet gewoon alleen naar de spellen?!?! Wat is dit van vreemd iets. Ik k...

Zo is dat! En vergeet het populaire nachtCastje niet. Wat mij betreft mogen die duizenden zinloze spelletjes weg, maar ze mogen ook net zo goed blijven. Ieder z'n ding.

Marik
Sunneklaas
#5208
Waarom ga je in godsnaam dan niet gewoon alleen naar de spellen?!?! Wat is dit van vreemd iets. Ik k...

My point exactly. Het lijkt wel een vorm van dictatuur om te zeggen dat iets gesloten moet worden, puur omdat iemand het niet pruimt. Dat is gewoon censuur.

esims2.0
Marik
#5210
My point exactly. Het lijkt wel een vorm van dictatuur om te zeggen dat iets gesloten moet worden, p...

Als de onderwerpen op het forum aan bepaalde criteria moeten voldoen, dan is dat geen censuur. Nu is alleen niet duidelijk wat wel en wat niet (inhoudelijk) gewenst is op het forum. En gaan sommigen dat invullen en vind ik dat ze zich moreel verheven voelen.

Sunneklaas
esims2.0
#5211
Als de onderwerpen op het forum aan bepaalde criteria moeten voldoen, dan is dat geen censuur. Nu is...

esims2.0
Sunneklaas
#5212

Een koe is een dier, maar niet ieder dier is een koe.

MaGarin

Pleiten om alle drek maar te laten staan onder het mom van 'vrijheid van meningsuiting, censuur!1!' en 'als het je niet bevalt lees je het toch lekker niet' is wel echt een zeldzaam wereldvreemde take. Dan heb je dus echt niet begrepen hoe dat soort drek als een zeer besmettelijke ziekte een hele site kan overnemen en vernietigen. Wat ook precies is wat er aan het gebeuren is. De lijst met uitstekende gebruikerd die zijn vertrokken is inmiddels bijna eindeloos. Negeren kan allang niet meer. Bovendien zijn er ook gewoon huisregels(en Nederlandse wetten over haatzaaien, bedreigen, etc) die hier dagelijks worden gebroken.

Daarnaast is het ook absurd om te doen alsof fatsoenlijke en actieve moderatie is iets wat je niet kan en mag verwachten van Wielerflits. Bij iedere zichzelf respecterende site met reageermogelijkheden/een forum zou goede moderatie stipt op 1 moeten staan qua prioriteiten. Het was nota bene ook altijd hét USP van Wielerflits.

Er wordt ook gigantisch overschat hoe veel tijd het kost, en gigantisch onderschat hoe groot de positieve effecten zijn. Helemaal omdat 99% van al het gezeik door slechts een handvol figuren wordt veroorzaakt. Smijt die eraf en je bent al een heel eind op weg.

Laatst gewijzigd
Sunneklaas
esims2.0
#5213
Een koe is een dier, maar niet ieder dier is een koe.

Jeetje, moeten ze nu alles voorkauwen zodat jij rustig kan gaan slapen?

Raul Alcala

Koeien herkauwen. Esims toch ook wel regelmatig, als ik mag recenseren.

Sunneklaas
MaGarin
#5214
Pleiten om alle drek maar te laten staan onder het mom van 'vrijheid van meningsuiting, censuur!1!'...

Ze modereren wel, alleen niet voldoende volgens sommigen. Tsja die keuze ligt toch echt bij WF. Je zou ook de grootste au-schreeuwers kunnen verwijderen, dan is het probleem ook weg. Dat zijn ws ook degenen die over alle andere dingen klagen.

Raul Alcala

Ik zag het eerder als een impliciete oproep hem zelf een ban te geven. Maar het is erg warm in Groningen.

esims2.0
Sunneklaas
#5217
Ze modereren wel, alleen niet voldoende volgens sommigen. Tsja die keuze ligt toch echt bij WF. Je z...

Wist je dat 33% van alle verkeersongelukken veroorzaakt wordt door dronken chauffeurs?

DIT IS SCHRIKBAREND!

Dat wil zeggen dat 67% van alle verkeersongelukken wordt veroorzaakt door nuchtere chauffeurs. Waarom kunnen ze die nuchtere idioten niet van de weg halen en daarmee de verkeersveiligheid met meer dan 300% verhogen?

Ik moest hier ook nog aan denken bij de drogrekenkunde van Sigrid Kaag: 67% (bedoeld werd 77%) heeft niet op de heer Wilders gestemd.

kraamhol
esims2.0
#5219
Wist je dat 33% van alle verkeersongelukken veroorzaakt wordt door dronken chauffeurs? DIT IS SCHRI...

Zit je nog wel in het juiste topic pipo?

FDJ
MaGarin
#5214
Pleiten om alle drek maar te laten staan onder het mom van 'vrijheid van meningsuiting, censuur!1!'...

De spiegels waren uitverkocht bij Ikea?

Leukefans

Krijg weer 34.000 pagina's met reacties onder het opiniestuk, nog een verbeterpunt waar op het eerste zicht niets aan gedaan wordt. 

Il Leopardo della Primavera
Leukefans
#5222
Krijg weer 34.000 pagina's met reacties onder het opiniestuk, nog een verbeterpunt waar op het eerst...

Aan de reacties, of aan het opiniestuk? ;)

Laatste man

Er gaat behoorlijk wat mis vandaag. Liveblog liep achter, website eruit na aankomst, verspringend beeld/reactie op telefoon. Overal reclame tussendoor.

bswinkelss

Ik open zojuist de site en 4 van de 5 bovenste artikelen zijn overzichten. Vrijwel niemand gebruikt wielerflits voor dit soort zaken (buiten medisch bulletin en misschien wielrennen op TV, maar tijdens de tour is dat ook nogal overbodig want wordt toch helemaal uitgezonden). Bundel dit soort artikelen alsjeblieft ergens anders op de site, het heeft voor mij een grote negatieve impact op de gebruikerservaring, maar ook simpelweg op hoeveel artikelen ik aanklik ... Niemand zit te wachten op een artikel helemaal bovenaan waarin staat dat Michele Gazzoli vooralsnog de enige uitvaller is en voor een deelnemerslijst ga ik wel naar PCS!

Laatst gewijzigd
1 2 ... 209 ... 214 215

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.