Bswnkelss:
Volledig eens. Interessante nieuwsberichten worden van de voorpagina gedrukt door oninteressante filler 'content' waar beter in een kolom elders een vast linkje naar kan.
Verder heb ik al een paar dagen last van verspringende elementen. Na het laden van de pagina verandert plots de resolutie, en vallen ads, foto's en comments over elkaar heen tot een onleesbare brei.
Thnx, het staat ook hier: https://www.wielerflits.nl/nieuws/3-kilometer-regel-mag-opgerekt-worden-naar-5-kilometer-tests-tijdens-tour-de-france/
Verbeterpunt voor in de app: haal alsjeblieft die podcast weg bovenuit de app. Het is bloedirritant dat die podcast de hele tijd aanspringt als ik de app open en per ongeluk op dat veld klik. Echt slecht voor de gebruikerservaring ... Prima podcast hoor, daar niet van, maar volgens mij luistert niemand die podcast vanuit de app ...
Op het grootste moment van het jaar zo'n rommelige site met kleine foutjes hebben is niet heel handig. Kan iemand even een seintje geven als het voorbij is, want ik zoek deze Tour lekker een andere website.
Is dat echt interessant? Doet PCS niet, staat ook niet prominent in beeld op de website van de Tour en ik heb ook wel eens gehoord dat renners alleen maar geïnteresseerd zijn in het profielkaartje.
Door de nieuwe aanbieder van startlijsten en uitslagen zijn pagina's als deze echt een zooitje. Zijn meer voorbeelden te vinden: Dit zijn de voorlopige selecties van Visma | Lease a Bike voor Tour de France, Giro d'Italia en Vuelta a España 2024 | WielerFlits
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.