Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 210 ... 221 222
Alucard

Bswnkelss:

Volledig eens. Interessante nieuwsberichten worden van de voorpagina gedrukt door oninteressante filler 'content' waar beter in een kolom elders een vast linkje naar kan. 

Verder heb ik al een paar dagen last van verspringende elementen. Na het laden van de pagina verandert plots de resolutie, en vallen ads, foto's en comments over elkaar heen tot een onleesbare brei.

pirazzi

Misschien heeft Wielerflits er wel aandacht voor maar ik kan het niet vinden bij de nieuwsberichten: vandaag is er het experiment met de 5 km regel ipv de 3 km regel.

Laatst gewijzigd
Lalsacien
pirazzi
Misschien heeft Wielerflits er wel aandacht voor maar ik kan het niet vinden bij de nieuwsberichten:...

Ik kan de link even niet plaatsen. Maar het staat op vrijdag 28 juni 15:30.

AWestie

Als ik een beetje scroll bij een random nieuwsbericht gaat echt alles mis met de blokken.

bswinkelss

Verbeterpunt voor in de app: haal alsjeblieft die podcast weg bovenuit de app. Het is bloedirritant dat die podcast de hele tijd aanspringt als ik de app open en per ongeluk op dat veld klik. Echt slecht voor de gebruikerservaring ... Prima podcast hoor, daar niet van, maar volgens mij luistert niemand die podcast vanuit de app ... 

Il Leopardo della Primavera

Is de chat maken zodat ie op mobiele browsers werkt eigenlijk nog een ding of gaat dat helemaal niet meer gebeuren?

Il Leopardo della Primavera

Enneh een kaartje standaard onder/boven het profiel bij de liveblog, is dat een idee?

Arry1338

Ben ik de enige die helemaal gek wordt van de bug op de mobiel waarbij na 2 seconden een artikel te hebben geopend alles door elkaar komt te staan en de tekst van het artikel verdwijnt?

Ik zie dat Awestie dat ook al aankaart. 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Vandaag na de rit nam cyclingflash opnieuw agressief alles over en kreeg ik non-stop rennersnamen en vlaggetjes voor mijn neus geparkeerd.

 

Alucard
Arry1338
Ben ik de enige die helemaal gek wordt van de bug op de mobiel waarbij na 2 seconden een artikel te...

Heb hetzelfde op zowel desktop als phone. Boel verspringt naar een onleesbare clusterfuck. 

Poeksel

Ik zag vandaag pas dat ik een paar weken geleden een bericht in mijn inbox had gekregen. Moet ik een nieuwe bril of ligt dat ook een beetje aan Wielerflits?

Laatst gewijzigd
AWestie
Alucard
Heb hetzelfde op zowel desktop als phone. Boel verspringt naar een onleesbare clusterfuck. 

Op het grootste moment van het jaar zo'n rommelige site met kleine foutjes hebben is niet heel handig. Kan iemand even een seintje geven als het voorbij is, want ik zoek deze Tour lekker een andere website.

Limal

Voor de mobiele website raad ik ipv de eigen app aan om de website te bezoeken via de duckduckgo browser. Geen ads of rommelige lay-out, en de chat (die ik niet gebruik) lijkt te werken.

Laatst gewijzigd
josemanuelfuente

Vraag me af waarom het in godsnaam zo moeilijk is om naast het profielkaartje een routekaartje op het live-blog te zetten. 

Laatste man

Eigen huisregels hanteren is ook al tijden heel moeilijk.

Het is gewoon een keuze. De keuze is gemaakt om heel veel tijd en enerige te steken in heel veel content (artikelen, filmpjes, podcast, opiniestukken, reclames, analyses etc.). Kwantiteit boven kwaliteit.

esims2.0
josemanuelfuente
Vraag me af waarom het in godsnaam zo moeilijk is om naast het profielkaartje een routekaartje op he...

Is dat echt interessant? Doet PCS niet, staat ook niet prominent in beeld op de website van de Tour en ik heb ook wel eens gehoord dat renners alleen maar geïnteresseerd zijn in het profielkaartje.

Poeksel

Niet echt een verbeterpunt, maar meer een suggestie om in een artikel en/of de podcast te bespreken: hoe maak je de vroege vlucht aantrekkelijker? 

Zie ook https://forum.wielerflits.nl/t/639-maak-tour-de-france-aantrekkelijker?page=4#post-89

josemanuelfuente
esims2.0
Is dat echt interessant? Doet PCS niet, staat ook niet prominent in beeld op de website van de Tour...

Ik ben een van die nerds die tientallen jaren de ronde heeft gevolgd met een Michelin-atlas 😁

Wheely
josemanuelfuente
Ik ben een van die nerds die tientallen jaren de ronde heeft gevolgd met een Michelin-atlas 😁

Doet mijn vader nog steeds, ik pak Google maps erbij. 

 

(Teletekst gebruikt mijn pa al jaren niet meer trouwens.)

Wheely
Poeksel
Niet echt een verbeterpunt, maar meer een suggestie om in een artikel en/of de podcast te bespreken:...

Goed idee, hopelijk pakken ze het op, dan ga ik zeker luisteren.

esims2.0

"Teletekst gebruikt mijn pa al jaren niet meer trouwens."

Haha kom niet aan Lenny Kravitz 😂 Maar serieus, op mijn vraag wat er dan beter is om in grote lijnen op de hoogte te blijven van het nieuws, komt tot nu toe geen antwoord.

Poeksel
Wheely
Goed idee, hopelijk pakken ze het op, dan ga ik zeker luisteren.

Vandaag dus. Eerste keer dat ik de podcast keek/luisterde! En een goed plan daarin.

AWestie

Door de nieuwe aanbieder van startlijsten en uitslagen zijn pagina's als deze echt een zooitje. Zijn meer voorbeelden te vinden: Dit zijn de voorlopige selecties van Visma | Lease a Bike voor Tour de France, Giro d'Italia en Vuelta a España 2024 | WielerFlits

Avatar of
Maxim Horssels
admin
AWestie
Door de nieuwe aanbieder van startlijsten en uitslagen zijn pagina's als deze echt een zooitje. Zijn...

Dank voor het melden. Was een bug in geslopen en die is weer gefixt.

1 2 ... 210 ... 221 222

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.