Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 211 ... 221 222
FDJ

Waarom mag er niet gereageerd worden op het interview met Zeeman? Toch interesssnt discussievoer.

esims2.0

Er zijn door kraamhol twee video's gedeeld in mijn Tourspel topic. Ik zou ze graag verwijderd zien.

kraamhol
esims2.0
Er zijn door kraamhol twee video's gedeeld in mijn Tourspel topic. Ik zou ze graag verwijderd zien.

Jij wil veel verwijderd zien, vooral alles wat anders is dan jezelf of je moeder?

esims2.0
kraamhol
Jij wil veel verwijderd zien, vooral alles wat anders is dan jezelf of je moeder?

Het is niet toegestaan om:
– reacties te plaatsen met als doel te provoceren, te kwetsen of de sfeer te verzieken

kraamhol

Al eerder verzocht, nog maar eens: verzoek tot opheffen van mijn account. Deze site is een zielig hoopje niets!

esims2.0

You can check out any time you like. But you can never leave.

Romāns Vainšteins

Jullie komen over als een stelletje kamikazepiloten in dwangbuis.

helpt mijn zalvende: 'yooooooooooo, hey chilllllllllll, reeeee-laxxxxxxx'?

Wijsgeer

Als julllie iemand onder curatele stellen en alle berichten eerst moeten goedkeuren voor plaatsing, doe dan aub op zijn minst de moeite om deze dan ook snel te beoordelen. Of haal die curatele weg, da's nog een veel betere oplossing

Romāns Vainšteins

Eens met wijsgeer: curatele snél of uit. Anders krijgen we weer allerlei pseudoniemen.

SprintMaster

Gewoon werken met tijdelijke bans. Een weekje afkoelen doet wonderen. 

jooprioolpijp

Sinds een tijdje kom ik met enige regelmaat op een oneindig lange lijst met alle comments ooit op WF ipv op de comments van een specifiek artikel. Lijkt me niet de bedoeling.

pirazzi

Momenteel is Richard Carapaz leider in het bergklassement van de Tour de France.

Werd hij genoemd in de voorbeschouwing? Nee.

Favorieten volgens WielerFlits
**** Giulio Ciccone
*** Tadej PogačarJonas Vingegaard
** Lenny MartinezWout Poels, Primož Roglič
Romain BardetDerek GeeNeilson PowlessSimon Geschke

Raul Alcala
kraamhol
Al eerder verzocht, nog maar eens: verzoek tot opheffen van mijn account. Deze site is een zielig ho...

Kraampie, lees t nu pas. Lekker laten gaan kerel. Esims heeft nu naast een extra muziektopic ook een extra dingetje topic geopend. Naar het schijnt is z'n volgende move een alternatief voor wielerflits als website te produceren. En dan via Teletekst inloggen. Oftewel,  er is hoop.

Dus blijf lekker en tot morgen op de chat.

Raul Alcala

Kip, ik heb je.

esims2.0

Waarom ik nu het probleem ben in plaats van provocerende berichten ontgaat me, maar dat nu dat 'extra dingetje topic' genoemd wordt, is vrij ironisch. Ik had namelijk eerder een soort grapje over Ali B in het politieke topic gedeeld, maar werd door Romans verzocht daarmee ergens anders naartoe te gaan. Dat heb ik dus nu gedaan. Maar eerder had kraam ook al iets over Ali B in dat politiek topic gedeeld, en kreeg toen van Romans hetzelfde te horen. Maar wierp toen tegen dat Ali B wel degelijk politiek is en dus in dat topic thuishoort.

Raul Alcala

Of in het NachtCast je waar ook de broer van Chriet uithangt. Ik ben in ieder geval content dat we worden gevrijwaard van Ali B in het 'wat luister je nu topic.'

Ali B hoort in de lik thuis. 

Raul Alcala

Romans heeft wel eerder verklaard dat het eigenlijk een ouwehoer topic is, maar z'n boodschap zal wel niet voldoende geresoneert hebben, mbt hem zelf.

Laatst gewijzigd
SprintMaster

Als iedereen zich eens wat minder met flauwekul zou bezighouden dan wordt het een stuk gezelliger. 

esims2.0

Alsof dit soort gevit, waarmee je je beter voordoet dan de rest, ook maar iets anders is dan wat daarboven al gebeurde. Ik denk dat het vitten op elkaar vooral voortkomt uit discussies, en jij moet nu niet opeens het heilige boontje gaan uithangen dat jij daar geen bijdrage aan levert of dat jouw debatstijl zuiverder is dan die van anderen.

SprintMaster

Beste Esims, het zou goed voor je zijn als je eens wat kritischer naar je zelf kijkt. Sommigen hebben het je al eens uitgelegd. Doe er eens iets mee! 

esims2.0

Sommigen van de linkse kerk waartoe jij behoort? Alsof dat hier de enige echte autoriteit is. Als je goed leest, dan onttrek ik me niet aan kritiek, maar jijzelf wel.

Je reageert ook totaal niet concreet ergens op, dus dat ga ik nu maar eens doen. Er ontstond wat gedoe over berichten van kraamhol in mijn Tourspel topic. Die berichten zijn ondertussen verwijderd, omdat ze geen ander doel hadden dan provoceren. Als je het daar niet mee eens bent en flink bent, dan reageer je daar concreet op. En niet met algemeenheden en dooddoeners.

Laatst gewijzigd
SprintMaster

Zucht!!!

Nee, het gaat om jouw gedrag, het is al zo vaak gezegd: het voortdurend vitten op de kleinste spelfouten. Het zelf denken te kunnen bepalen van de regels in een eigen muziektopic om dan weer gefrustreerd te reageren als mensen niet de gewenste muziek plaatsen. Je leert het echt nooit...

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Bijzonder dat wf video's verwijdert op verzoek,  maar echt de teringzooi ongemoeid laat 

esims2.0

@SprintMaster: draaikont. Het ging nu primair om zwarte muziekvideo's in mijn Tourspeltopic. En degenen die nu zwarte video's delen in een muziektopic dat ik als reactie begonnen ben op het gehalte zwarte muziek in dat andere al bestaande, die drie personen die ik hier nog explicitiet genoemd heb, dat is zeker ook allemaal toeval?

Je bent nu andere discussies met mij aan het afreageren.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Zou je de titel van je eigen muziektopic dan willen veranderen naar "alleen voor blanke muziek"?

1 2 ... 211 ... 221 222

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.