Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 212 ... 221 222
esims2.0
Raul Alcala
Zou je de titel van je eigen muziektopic dan willen veranderen naar "alleen voor blanke muziek"?

Nee want dat is het dus niet. Maar iedereen ziet van kilometers afstand dat jij, Klootje en Jacco nu alleen maar aan het provoceren zijn.

Raul Alcala

Stel je niet zo aan man

Raul Alcala

M'n laatste bijdrage daar is een prachtig nummer van Four Hero. Wat is daar mis mee?

SprintMaster
esims2.0
@SprintMaster: draaikont. Het ging nu primair om zwarte muziekvideo's in mijn Tourspeltopic. En dege...

Je wilt het gewoon niet inzien! Jij loopt iedere keer te griepen. En dan verbaasd zijn als mensen zwarte muziek plaatsen in een Algemeen muziek topic. Schei toch uit man! 

Raul Alcala

Het is trouwens geen zwarte muziek. Het is muziek. En dat ik en klootje en jacco de zwarte machocultuur hiermee promoten, is natuurlijk van de zotte

esims2.0
SprintMaster
Je wilt het gewoon niet inzien! Jij loopt iedere keer te griepen. En dan verbaasd zijn als mensen zw...

Je draait er opnieuw omheen dat WF zelf berichten verwijderd heeft. En je praat het provoceren in het muziektopic goed.

Wijsgeer

Wederom het verzoek aan WF: keur ofwel reacties sneller goed, of haal de curatele eraf aub. Dit is gewoon KmPeren.

Wijsgeer

En als je dan controleert, ga dan niet censureren omdat de mening niet bevalt. Of zaken tekstueel aanpassen voor plaatsing. Maar toets aan de huisregels.

En ik heb dingen voorbij zien komen die veel minder met huisregels te maken hebben dan mijn bijdrages. Provocaties, op de man spelerij en dat soort shit. Maar blijkbaar is meten met twee maten nog altijd de standaard op WF.

John Bidon

Hoe is het gegaan met de uitnodiging van Maxim om een aantal beroepsreaguurders uit te nodigen op de bureau van Wielerflits? Kan zo snel het draadje niet vinden,maar volgens mij waren Roman, Wijsgeer en nog een aantal uitgenodigd om de visie van Wielerflits te horen. Is hier ooit nog een vervolg op geweest?

Wijsgeer

Bijdrage geplaatst, 4 uur later nog steeds niet goedgekeurd. Gister bijdrages geplaatst die meer dan 24 uur op goedkeuring moesten wachten. Lekker mee discussieren op die manier. Misschien moet ik maar eens een ander account aanmaken, ook al is Romans dan over de zeik. Want dit slaat gewoon nergens op, @redactie.

Romāns Vainšteins

Waarom ga je niet op een normale wijze met ze in gesprek (bellen of zo? Of kan zoiets niet meer?) om gewoon terug Michaelangelo te noemen en met een duidelijke 'lei' terug te keren? Al die schijtsynoniemen inclusief stom 'hun? Nee hoor ben ik niet' zijn dan ook meteen klaar. Dat tergend slome curatele strontvervelend is begrijp ik maar dat moet toch ergens ook bij jezelf te zoeken zijn? Die status speciale. In ieder geval herken ik en ook wat anderen binnen no time een nieuw account en dat ga ik dan weer vrolijk aanduiden. Niet via een mail naar de eigenaren maar zo huppakee als direct antwoord van 'hallo!'.

ergo: zoek contact, los het op en keer terug onder je originele naam. Ik geef dat heel veel meer kans dan periodiek hier zeuren.

Romāns Vainšteins

@ John: heel eerlijk, wat is de meerwaarde van zoiets?

Ik heb het zo wel door hoe het werkt daaro.

Laatst gewijzigd
Wijsgeer
Romāns Vainšteins
Waarom ga je niet op een normale wijze met ze in gesprek (bellen of zo? Of kan zoiets niet meer?) om...

Ach, Romans, je bent een grote luchtverplaatser met je schijnheilige genuil hier. Ik kan geen post plaatsen of er komt een debiele opmerking van je achteraan.

Zoals: "Ja? Jij zou bescheidenheid prediken ja?" als antwoord op een normale bijdrage.

Waar slaat dat op? Wat voegt het toe? Wat wil je ermee bereiken? Typ dan niks!

Het enige wat je constant aan het doen bent is heel gericht dreinen, zuigen, irriteren, etteren. Lekker veilig, lekker anoniem. Niet alleen onder de nieuwsberichten: ook hier ga je daar vrolijk mee verder. Keer op keer op keer. Nog

Het grote probleem is dat Wielerflits dit toestaat. Waarom? Ik weet het niet. Misschien omdat je in je eentje verantwoordelijk bent voor de helft van de posts, en dat ze zonder jou ineens niet meer kunnen pronken met een groot aantal sitebezoeken richtng hun adverteerders?

Ik probeer gewoon normaal te posten, normaal mee te doe aan discussies, en ik hoop ook op normale reacties terug. En ja, dat mag gerust wat schuren. Binnen de huisregels.

En daar zijn we op het punt wat steeds terugkeert hier, maar waar WF blijkbaar niets aan wil doen: fatsoenlijk, eerlijk, professioneel en met de huisregels als uitgangspunt. En helaas mag ik keer op keer ervaren dat WF hierin op alle fronten faalt. Waarbij ze zich vaak vooral beledigd voelen als je ze wijst op deze tekortkoming.

 

santakraam

Geen witte chat en liveblog vandaag? Of hoort bmx niet bij de fietssport?

Wijsgeer

Beste Wielerflitsredactie,

Inmiddels een bericht bij de voorbeschouwing geplaatst: 

++++++++++++++++++++

30 JULI 2024 20:01
 

 

Mathieu moet zo snel mogelijk man tegen man kunnen koersen. Zodra er een Belg, Fransoos en Deen mee voorop zitten, moeten ze daarachter eigenlijk de benen stilhouden.

Zonder communicatie, een gebrek aan grote teams, een klein peloton met heel veel niveauverschil gaat het een heel bijzondere koers worden.

En zou er bij de Belgen niet stiekem toch een interne strijd gaande zijn? Uiteindelijk willen ze allemaal zelf olympisch kampioen worden, m.u.v. Benoot die geen echte afmaker is. Wie is er als eerste weg, wie zit straks gevangen in de ploegtactiek? Ik ben heel benieuwd.
 
+++++++++++++++++++++++++
Volgens mij is er helemaal NIKS MIS met dit bericht. Maar het is nu, 4 dagen later, nog altijd niet geplaatst. WAAR SLAAT DAT OP?!
Dit is geen manier om met de onder curatelestelling om te gaan. In plaats van wat interessant te lopen doen daar in Parijs of tijd te steken in een podcast waar geen hond naar luistert zouden jullie beter mijn berichten sneller goedkeuren.
 
Het lijkt gewoon gericht treitergedrag van kinderachtige redacteuren die een veel te groot en professioneel geworden wielerplatform moeten runnen. Jullie hebben inmiddels honderden berichten van me gelezen, nagenoeg allemaal geplaatst. En ik weet zeker dat er bijdragers zijn die veel minder goed scoren ten aanzien van het posten conform huisregels dan ik. Maar die mogen gewoon hun ding doen.
 
Dus haal gewoon die curatele eraf. Ik gedraag me netjes, gaan jullie dat ook een keer doen.

Romāns Vainšteins

Het is natuurlijk geen gericht treitergedrag. Het is zomervakantie en iedereen is maar half met de kop er bij. Zijn simpelweg vergeten dat je onder curatele staat en de eesrte die inlogt denkt van 'oh kut ja, hij', over een week of wat.

Of dacht je dat ze je in de Willy Nelson hebben?

Romāns Vainšteins

'In plaats van wat interessant te lopen doen daar in Parijs of tijd te steken in een podcast waar geen hond naar luistert'. Dit soort opmerkingen zal wel de reden zijn dat ze denken: 'ach, laat die curatele nog maar even aan staan tijdens de vakantie'.

Laatst gewijzigd
kleomantre
Romāns Vainšteins
'In plaats van wat interessant te lopen doen daar in Parijs of tijd te steken in een podcast waar ge...

Toch een beetje de omgekeerde wereld, de gast die bepaalt hoe de waard zich moet gedragen als diezelfde gast wel eens problemen heeft opgeleverd in z'n tent. Daarbij is de opmerking die je aansnijdt een beetje schelden, dat helpt ook niet. 

De moderatie is uiteraard wel maf hier op WF, verschillende lui die niks toevoegen en alleen stoken of renners/teams affakkelen en dat herhaaldelijk blijven doen. Of het geen focus heeft, er geen tijd voor is, het bewust is omdat het traffic oplevert of er gewoon een algehele desinteresse ontstaan is in het community gedeelte dat via de reacties loopt durf ik niet te zeggen.

Een of sommige van de hierboven genoemde punten zal wel meespelen waarom bepaalde spelregels nogal verwaterd overkomen, niettemin heeft Wijsgeer natuurlijk zelf wel de aandacht negatief op zich gevestigd omdat-ie bepaalde zaken niet kan laten lopen en de dialoog / confrontatie steeds actief zoekt met de redactie en maar een gelijke behandeling blijft eisen. Dat zou ik als redactie ook vermoeiend vinden, als je zo vaak jezelf moet laten horen en je gelijk wil halen. Wat ik niet snap is dat het uiteindelijk maar gewoon een platform is waar je beetje geinformeerd wordt en verder wat van je tijd (hopelijk plezierig) verspeeld. Dat zou toch niet zo van importantie in je leven moeten zijn om daar zo mee bezig te blijven. 

Romāns Vainšteins

Om helder te zijn: haal gewoon de curatele van Wijsgeer af hoor, met de verplichting om zichzelf terug Michelangelo (Michaëlla mag ook) te noemen en een wrugcontract dat nieuwe pseudoniemen of straffe van forse geldbedragen niet mag.

 

santakraam

bmx liveblog Tes?

Wijsgeer
Romāns Vainšteins
'In plaats van wat interessant te lopen doen daar in Parijs of tijd te steken in een podcast waar ge...

Gezien alle genegeerde signalen hierover in dit "verbeterpunten"topic, in allerlei toonaarden, kom ik gewoon op het punt dat ik denk dat het hier gaat om bewust getreiter. 

Gaat deze uitspraak helpen? Vast niet? Zouden ze ineens wel mijn curatele opgeheven hebben als ik deze opmerking niet had neergepend? Waarschijnlijk ook niet, gezien alle eerdere verzoeken hierover, en alle posts die ze inmiddels van mij hebben gelezen. Dit is een bewussie van de redactie, en dat maakt dat ik daar wat van vind.

Ik zit niet te wachten om mezelf opnieuw uit te vinden, maar dat is wel waar het op die manier naar toe gaat. Met gefrustreerde Vainsteinzen als onbedoeld bijeffect.

Avatar of
Maxim Horssels
admin
John Bidon
Hoe is het gegaan met de uitnodiging van Maxim om een aantal beroepsreaguurders uit te nodigen op de...

Even blijven liggen door de drukte (o.a. Tour de France), maar de uitnodiging staat nog steeds. Zal er spoedig een los topic voor aanmaken. Iets voor begin oktober wat mij betreft.

Avatar of
Maxim Horssels
admin
Romāns Vainšteins
'In plaats van wat interessant te lopen doen daar in Parijs of tijd te steken in een podcast waar ge...

Precies dit!

Avatar of
Maxim Horssels
admin
santakraam
bmx liveblog Tes?

Inmiddels Bespreek hier op het forum aangemaakt. 

Romāns Vainšteins

'Ik zit niet te wachten om mezelf opnieuw uit te vinden'

Wie wel?

1 2 ... 212 ... 221 222

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.