Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 213 ... 216 217
santakraam
Maxim Horssels
#5299
Inmiddels Bespreek hier op het forum aangemaakt. 

Het is iets natuurlijk, maar iets in mij zegt me dat het 'bespreek hier' niet zo lekker loopt? De spelen verdienen een doorlopende liveblogchat, althans volgens mijn nederige mening.

Avatar of
Maxim Horssels
admin
santakraam
#5301
Het is iets natuurlijk, maar iets in mij zegt me dat het 'bespreek hier' niet zo lekker loopt? De sp...

Zaterdag en zondag zijn we er weer met een liveblog voor de wegritten. Animo voor de andere disciplines is toch echt beperkter dan je wellicht denkt.

santakraam
Maxim Horssels
#5302
Zaterdag en zondag zijn we er weer met een liveblog voor de wegritten. Animo voor de andere discipli...

Die snap ik, een aantal wielerdisciplines kennen weinig interesse. Maar de spelen zijn de spelen, dan zijn zelfs die kinderfietsjes interessant. Als ik jullie was zou ik daar lekker op meeliften.

Wijsgeer
Maxim Horssels
#5302
Zaterdag en zondag zijn we er weer met een liveblog voor de wegritten. Animo voor de andere discipli...

Je zou eens wat met feedback van bezoekers doen....

De enige reacties in het "volg hier" forum topic gaan over het openen van een live chat. Maar steek vooral je kop in het zand voor de mening van je bezoekers.

AWestie

Des te pijnlijker vind ik het dan wel dat er niet een klein artikeltje klaar stond voor Veenstra op de bmx. Andere outlets hadden al wel meteen een bericht.

kraamhol

Je zou dat zelfs een schande kunnen noemen, zo weinig over bmx. Denk dat beheer te druk is met het onderhouden van de curatele, waaronder geer en ondergetekende.

Prachtig zilver dit, blijft een waanzinnig gekke sport waarin alles kan gebeuren. Niet zoals het goud van matje vandaag:)

AWestie

Dat ze verder niks over bmx schrijven is mij om het even, maar een Olympische medaille op een onderdeel waar maar liefst drie oranje dames kans maakten tot aan de halve finales en waar ze uiteindelijk 2 en 4 eindigen, daar had ik al wel een streepje voor in mijn agenda gezet. Dit was te plannen. Ook als ze er allemaal vroeg uit vlogen was het van nieuwswaarde.

Zuller

Ik heb echt een vet goed idee: een overzichtje waarop nieuwe nieuwsberichten in chronologische volgorde met datum en tijd staan! Zo kunnen de lezers snel zien welke berichten er nieuw zijn sinds hun laatste bezoek. Vroeger stonden die ook zo op de voorpagina en in de 'nieuws' sectie maar tegenwoordig staan die vol met oude berichten die continue herplaatst worden zodat je tussen de spam het bos niet meer ziet. Volgens mij staan er vandaag op de voorpagina maar één of twee echt nieuwe berichten tussen.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Naast clusterbommen (veel te veel nieuws zoals Prevot zegt, hihi, dit over van Baerle,) en losknippen (het lijkt wel alsof ze 80 interviews met mvdp hebben gedaan) is idd opschuiven (vooral met persoonlijke drijfveren, wellicht ijdelheid, vanuit auteurs) erg storend vd ervaring.

ik begrijp ze alle 3 wel maar het spoor ben je zo kwijt hier.

Limal

Wat een verschrikkelijke advertentie is dit?!? 

https://www.wielerflits.nl/nieuws/topfavoriete-voor-de-strijd-om-olympisch-goud-bij-de-dames-komt-niet-uit-nederland/

Los nog van het gokthema (bah) snap ik niet dat je als nieuwswebsite je ziel - betrouwbaar wielernieuws brengen - verkoopt. Ja, er staat een 'ad' vlaggetje voor, maar dat is zo onopvallend en (vooral) de titel is zo misleidend dat ik me als journalist zou schamen.

Retro Lex

Huisregel 1 
Het is niet toegestaan om:  reacties te plaatsen met als doel te provoceren, te kwetsen of de sfeer te verzieken.

Eerste reactie bij de Heren  ( Winst  Remco Evenepoel)
Ik vind het gewoon kut.

Eerste Reactie bij de dames :
Wat ontzettend jammer dat die verschrikkelijke profiteur van Koplacky nog ern medaille pakt. Wat een totale anti-wielrenster. Echt vreselijk.

Ik had graag gezien dat deze primitieve reacties verwijderd zouden worden. Dat komt de sfeer ten goede

Alexander

 

Whyze Katje
Retro Lex
#5311
Huisregel 1 Het is niet toegestaan om:  reacties te plaatsen met als doel te provoceren, t...

Inderdaad, het is echt beschamend wat er weer allemaal in de comments wordt gespuit wat tegen elke huisregel in gaat, maar ook tegen elke vorm van normaal fatsoenlijk gedrag. Je kunt zo de helft van de reacties verwijderen, als je ze bekijkt vanuit de huisregels. Ik heb het al eens eerder aangehaald, ik snap echt niet dat je dat soort troep op je website wilt laten staan. En met vrijheid van meningsuiting heeft het ook al niets te maken er staat veel volstrekt zinloos gescheld tussen. 

Whyze Katje

Ik zal hier voor één keer op reageren. Het is gewoon ongenuanceerd gescheld en al de rest komt daaruit voort, provocaties lokken provocaties uit. Het heeft niets maar dan ook niet met normale discussie te maken. Het is sociale media roeptoeter gedrag/kleine kleuter gedrag met excuus aan de kleine kleuters. Zinloos geweld maar dan met woorden. 

Laatst gewijzigd
kraamhol

Tes, komt er nog een liveblogchat voor het baanwielrennen? Het zijn de spelen hè!

kraamhol

als leidende wielersite geen liveblog tijdens de baan op de spelen??? Shame on you wf, shame on you!

Raul Alcala

Komen we in september, oktober op terug. Excuses voor het ongemak 

 

Wijsgeer
kraamhol
#5315
als leidende wielersite geen liveblog tijdens de baan op de spelen??? Shame on you wf, shame on you!

Beste Kraamhol, 

Zoals je weet hebben we op de wielerflits redactie al jarenlang geen boodschap aan feedback. Dus naar je livechat kun je fluiten. Baanwielrennen is gewoon k#t en niet interessant genoeg, dat levert ons niet genoeg centjes op. Bovendien moet Tess ook op vakantie.

Met vriendelijke groet,

Maxim

kraamhol

Beste Geer,

de baan zal mij zelf ook aan mijn kraamr**t plakken (of hoe is die uitdrukking Tes?), maar je zou denken dat een wielersport (welke dan ook) op het grootste podium (de spelen) toch wel iets meer verdient dan dit. Je zag het ook bij de bmx, het mountainbiken, je ziet het vaak bij de vrouwenkoers. Geen benul van de waarde, of geen interesse om de sport verder te helpen. 

Zo zullen we dus de bullettrain van een afstandje moeten gadeslaan, het is niet anders Geer! Overigens, Tes is momenteel op vakantie naar Renesse (of is het ín Renesse Tes?) met Neo, de kleindochter van je-weet-wel-wie, minderjarig allebei en nog redelijk bleekjes op bepaald vlak, maar dat is nu juist waarom ze daarheen gaan. Het is zoals Jean het altijd zegt: 'bij ons worden de mosselen verwend!'.

We gaan het horen als ze terug is, begin Vuelta, dan gaat het grote liveblogchatfeest weer beginnen. Ben je er ook bij Geer?

Groetjes,

Kraam

ps hoe staat het met je curatele? Ik heb van Maxim begrepen dat er binnenkort een uitnodiging komt, waarbij de vaste flitsers (wie zijn dat eigenlijk? Esi?) op de burelen mogen komen. Daar ga je dus je kans krijgen Geer, om de curatele te laten opheffen. Succes alvast!

Wijsgeer
kraamhol
#5318
Beste Geer, de baan zal mij zelf ook aan mijn kraamr**t plakken (of hoe is die uitdrukking Tes?), m...

Ach Kraam,

WF heeft inmiddels zoveel verzoeken gehad om iets te doen met mijn curatele dat ik daar niet meer in geloof. Ik doe het er maar mee. Maar ik heb geen zin meer om op een door Wielerflits georganiseerde dag op de blote knietjes voor Maxim&co te moeten zitten, hen te smeken om mijn curatele op te heffen, en alles te slikken wat ze me aangeven.

We weten inmiddels allemaal hoe Wielerflits met feedback om gaat. Ze lachen je gewoon recht in je gezicht uit, omdat het ze geen barst interesseert. Dat is wat je krijgt als je sommige mensen in een positie brengt waarmee ze te veel macht hebben over anderen. Iets wat iedereen in dit verbetertopic heel frequent heeft kunnen zien.

Dus ik blijf het lekker doen met mijn curatele. Hebben ze lekker wat extra werk om alles door te lezen. En wie weet ooit weer een nieuwe telg in het wielerflits-kraambedje...

Avatar of
Maxim Horssels
admin
Wijsgeer
#5319
Ach Kraam, WF heeft inmiddels zoveel verzoeken gehad om iets te doen met mijn curatele dat ik daar...

Je kent ons standpunt over je aanwezigheid op dit platform. Je bent nog altijd met enige regelmaat een stoorzender. Altijd kritiek, altijd afzeiken en ruzie maken met andere leden. Ook in dit topic maar vragen naar aandacht. Daar gaan we geen tijd (meer) insteken. Er is nog meer dan genoeg te verbeteren aan dit platform. Ik steek liever daar mijn energie in.

Wijsgeer
Maxim Horssels
#5320
Je kent ons standpunt over je aanwezigheid op dit platform. Je bent nog altijd met enige regelmaat e...

Ik ook heel veel van jou, Maxim!

kraamhol
Wijsgeer
#5319
Ach Kraam, WF heeft inmiddels zoveel verzoeken gehad om iets te doen met mijn curatele dat ik daar...

Beste Geer,

mooi dat je inmiddels antwoord hebt gekregen van Maxim. 'Kritiek, afzeiken en ruzie', je zou een aantal flitsers voor minder bannen. Terwijl jij nu juist een aardige duider bent (was, want die curatele gaat niet in de kouwe kleertjes zitten natuurlijk), toch zeker als het over wielerzaken gaat (over andere zaken laat ik me niet uit, een dag heeft tenslotte maar 23 uur).

Op de knietjes is misschien helemaal geen gek idee, je weet nooit wat er te zien is onder de burelen. Ook daar zullen stapels met analyses en opinies van vlad liggen. Ik ben derhalve ook wel nieuwsgierig naar die beloofde rondleiding door Tes. Waarschijnlijk nadat iedereen weer terug is van hun zuurverdiende vakantie. 

Is het niet fascinerend Geer, dat wf jou niet op wf wil hebben, maar geen ban geeft, tenslotte de kortste weg toch? Ik vraag mezelf ook nog steeds af waarom ik onder curatele sta. Scheelt me wel wat tijd per dag, als je alleen maar reacties in je hoofd hoeft te schrijven. Ken je dat Geer, dingen die zich in je hoofd afspelen, rondspoken? 

Over spoken gesproken: heb je die opmerking van het account van esi the white gelezen, over die asielboot? Als we het dan toch hebben over ongewenst gedrag op wf (en ongewenst gedrag in het dagelijkse leven), dan zou je bijna willen vragen aan beheer om eens in een aantal forumtopics te gaan kijken. Vanzelfsprekend na de vakantie natuurlijk. Curatele, bans, het is allemaal lariekoek zolang er accounts op wf mogen bestaan die ultra rechtse shit mogen verkondigen. Just my 2 cents, Geer. Soms mis ik het schoolplein.

We naderen het einde van de spelen Geer, vermaak je je een beetje? Het is ongekend spannend op de baan, helaas is er nog steeds geen witteliveblogchat, terwijl het grootste sportevenement gaande is. Maar goed, even doorademen, de Vuelta staat voor de deur.

Ik hoop snel weer iets van je te horen, in welke hoedanigheid dan ook. Tenslotte zijn we hier allemaal vanwege de liefde voor de koers, althans, de meesten van ons.

Groetjes, account me out

Kraam

Romāns Vainšteins

Ik denk dat we hier best veel vrijheid hebben maar jullie specifiek tegen bans aanlopen vanwege 2 dingen:

  • Heel erg veel zeiken richting de redactie op een manier net alsof je aandelen hebt. Er zit een verschil tussen duiden en de maat nemen. Dat laatste kan deze redactie niet goed tegen en vooral niet als je het oersoonlijk maakt. Ikzelf spui ook best wat kritiek hoor, maar het is niet onze website en ons werk.
  • Jarenlang nuilen over Evenepoel op een manier van het type 'doorgedraaide stalker krijgt omgevingsverbod'. Op dat vlak mogen er nog wel wat mensen die de godganse tijd op 1 renner zitten te vitten aangepakt worden trouwens, ihkv gelijke monniken en kappen.

Persoonlijk ben ik tegen curatele en vind ik je voor bans best ver gegaan moet zijn. Zoals je weet ben ik eveneens tegen naamsveranderingen en/of dubbelaccounts. Ga gewoon langs, lul het uit, en keer terug onder de originele namen. Mensen blijven mensen en na eens aan tafel gezeten te hebben is vaak een hoop goed ineens.

Wijsgeer
Romāns Vainšteins
#5323
Ik denk dat we hier best veel vrijheid hebben maar jullie specifiek tegen bans aanlopen vanwege 2 di...

Ik denk dat vooral BEPAALDE MENSEN hier best veel vrijheid hebben. Een beetje zoals ons land met PVV bestuur: je mag alles zeggen wat je wilt, zolang het maar de mening is die de baas ook voorstaat. En anders wordt je het zwijgen opgelegd; gecancelled.

Jouw "Evenepoel-argument" is natuurlijk de grootste bullshit die er bestaat. De laatste keer dat ik de site opende was het een wielersite, en bedoeld om je mening te geven over de koers of de renners. Maar blijkbaar mag je in jouw ogen (en in de ogen van heel veel anderen) niet constant kritiek hebben op een renner, maar je mag hem wel constant de hemel in prijzen als ware het God himself. De huisregels worden pas flagrant overtreden als de "Evenepoel-inquisitie" opduikt en de melder uitscheldt voor het rot van de straat. Maar ondanks tig meldingen hierover laat de redactie dit keer op keer gebeuren, en grijpt niet in op de overtreders van de huisregels. Maar op diegene die zich aan de regels houdt. Het laat zien hoe een professionele site door amateuristisch gemodereer wordt beheerd.

En hoe zeer ik het politiek gezien met je eens ben; in dit soort discussies speel je nou niet echt een charmante rol. Door zelf steeds olie op het vuur te gooien. En dat weet je zelf ook donders goed, Romans.

Naar WF om het uit te praten? Nee, dat ga ik niet doen. Ik zie daar geen heil in, gezien de eerdere reacties en ook de bovenstaande reactie van Maxim. Die overigens de laatste maanden meer dan 200 reacties van me heeft kunnen kunnen lezen om ze te te toetsen aan de huisregels om ze daarna pas te plaatsen. En ik denk dat hij ook op basis van al die bijdrages niet tot de conclusie kan komen dat ik hier enkel de sfeer verziek of aandacht vraag. Al is hij zo klein dat ie dat waarschijnlijk niet zal durven toegeven.

Ik blijf het dus maar lekker doen met mijn curatele. 

 

Romāns Vainšteins

Voor de goede orde: wat mij betreft mogen ze je curatele uitgooien hoor. 

ik zeg alleen dat het probleem persoonlijk is en dus ook persoonlijk opgelost moet worden. That s it.

1 2 ... 213 ... 216 217

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.