Aangezien dit het verbeterpunten topic is, en niet het verbeteresi topic (al zou dat wel een mooi topic zijn hoor:):
Komt er nog een aanpassing op de website op de phone? De chat werkt daar nog steeds zeer moeizaam, ben zelf geen compu deskundige, maar misschien kan iemand vd flitsers een oplossing bieden?
Inmiddels is de bovenbalk aangepast naar de Vuelta. Als we dat eerder hadden gedaan was de kritiek waarschijnlijk andersom geweest; dat de TDFF te weinig aandacht zou krijgen. 😇
Goedemiddag,
Als dit al eerder is aangegeven, mijn excuus.
In veel artikelen staan nu de standen/rituitslagen weergegeven met onderin de knop "Toon meer". Als je daar op klikt krijg je meteen de hele lijst. Zou het mogelijk zijn om een extra knop toe te voegen dat je de eerste 20/25 te zien krijgt?
Het is best veel scrollen en ik zal niet de enige zijn die meestal niet heel erg geïntresseerd is in plek 120-130 in het AK.
Ik had dit punt in een ander verbeterpunten topic gezet. Hier nog eens herhalen. Is het niet beter om dat andere topic te sluiten?
Bij de links in het overzicht actieve topics gaat iets mis wanneer in een topic berichten verwijderd worden. In de url wordt een paginanummer en een id van een bericht verwerkt, maar dat paginanummer lijkt in het geval van verwijderde berichten soms niet helemaal te kloppen.
Vandaag zag ik op diverse plaatsen dat Wielerflits Wout van Aert spelt, terwijl het tussenvoegsel in België doorgaans met een hoofdletter geschreven wordt (zie Wikipedia: "In België beschouwt men ..."). Ik vroeg me af of ze in België hier nu iets van vinden, of helemaal niks.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.