Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 213 214 215 216
kraamhol

critical error op de hoofdsite?

Wheely

Klopt, ligt helemaal plat.

kraamhol

Tes een verkeerd knopje ingedrukt? Het is ook heet natuurlijk!

esims2.0

Ik zag het al voor me: alle renners in koers krijgen opeens geen informatie meer door in hun oortje, want Wielerflits ligt eruit.

esims2.0

Bij deze het verzoek of de embedded video-optie uitgeschakeld kan worden. Omdat sommigen het alleen maar gebruiken voor pestgedrag.

kraamhol

Een bijzonder aardige feature, de embeds. Om nu weer terug te gaan naar de wereld van linkjes en teletekst, we moeten doorrrrr.

esims2.0

Ik denk niet dat jij als holmaatje van Raul, die het meest misbruik zit te maken van die video-optie, maatgevend bent voor deze afweging. Het nadeel weegt niet op tegen het voordeel, dus niet met Teletekst proberen er een andere discussie van te maken.

kraamhol

Aangezien dit het verbeterpunten topic is, en niet het verbeteresi topic (al zou dat wel een mooi topic zijn hoor:):

Komt er nog een aanpassing op de website op de phone? De chat werkt daar nog steeds zeer moeizaam, ben zelf geen compu deskundige, maar misschien kan iemand vd flitsers een oplossing bieden?

esims2.0

Ligt het nu aan mij dat ik het merkwaardig vind welke onderschikte rol de Vuelta heeft op de website? In de rechterkolom had onderaan toch minstens ook hetzelfde blok vermeld kunnen worden zoals nu voor TDFF?

Avatar of
Maxim Horssels
admin
esims2.0
#5334
Ligt het nu aan mij dat ik het merkwaardig vind welke onderschikte rol de Vuelta heeft op de website...

Inmiddels is de bovenbalk aangepast naar de Vuelta. Als we dat eerder hadden gedaan was de kritiek waarschijnlijk andersom geweest; dat de TDFF te weinig aandacht zou krijgen. 😇

josemanuelfuente

Dat kopje 'deelnemers' wordt dat wel eens door iemand aangeklikt? Heb dit zojuist voor de 2e keer in mijn WF-carriere gedaan.

Avatar of
Maxim Horssels
admin
josemanuelfuente
#5336
Dat kopje 'deelnemers' wordt dat wel eens door iemand aangeklikt? Heb dit zojuist voor de 2e keer in...

Op dit moment (17-8-24, 18:57) heeft de pagina 98 bezoekers. 

coolietje

De vuelta wordt gewoon uitgezonden door sporza in Belgie, dit staat echter niet in jullie tv-gids

AWestie

Over uitzendingen gesproken: kunnen de verschillende koersen niet enigszins chronologisch worden opgeschreven? Zeker nu de uitzendingen per dag verschillen in volgorde is dat extra fijn

Laatst gewijzigd
Fuubs

Goedemiddag,

Als dit al eerder is aangegeven, mijn excuus.

In veel artikelen staan nu de standen/rituitslagen weergegeven met onderin de knop "Toon meer". Als je daar op klikt krijg je meteen de hele lijst. Zou het mogelijk zijn om een extra knop toe te voegen dat je de eerste 20/25 te zien krijgt?

Het is best veel scrollen en ik zal niet de enige zijn die meestal niet heel erg geïntresseerd is in plek 120-130 in het AK.

kraamhol
Fuubs
#5340
Goedemiddag, Als dit al eerder is aangegeven, mijn excuus. In veel artikelen staan nu de standen/r...

'Toon meer' gewoon uitrollen tot daar waar Meintjes staat, de rest is irrelevant.

Raul Alcala

Je begint steeds meer op RV te lijken 😂

Avatar of
Maxim Horssels
admin
Fuubs
#5340
Goedemiddag, Als dit al eerder is aangegeven, mijn excuus. In veel artikelen staan nu de standen/r...

Goede suggestie. Zal het bespreken met de developers.

Avatar of
Maxim Horssels
admin

Welke problemen ervaren sommigen van jullie met de chat op mobiel? Hoog tijd om het te fixen.

Laatst gewijzigd
esims2.0

Ik had dit punt in een ander verbeterpunten topic gezet. Hier nog eens herhalen. Is het niet beter om dat andere topic te sluiten?

Bij de links in het overzicht actieve topics gaat iets mis wanneer in een topic berichten verwijderd worden. In de url wordt een paginanummer en een id van een bericht verwerkt, maar dat paginanummer lijkt in het geval van verwijderde berichten soms niet helemaal te kloppen.

Romāns Vainšteins

'Dat kopje 'deelnemers' wordt dat wel eens door iemand aangeklikt?'

Kopje deelnemers?

AWestie
Romāns Vainšteins
#5346
'Dat kopje 'deelnemers' wordt dat wel eens door iemand aangeklikt?' Kopje deelnemers?

Die vraag wordt op deze pagina nog beantwoord...

Fuubs
Maxim Horssels
#5343
Goede suggestie. Zal het bespreken met de developers.

Bedankt voor de snelle reactie, wordt gewaardeerd.

esims2.0

Vandaag zag ik op diverse plaatsen dat Wielerflits Wout van Aert spelt, terwijl het tussenvoegsel in België doorgaans met een hoofdletter geschreven wordt (zie Wikipedia: "In België beschouwt men ..."). Ik vroeg me af of ze in België hier nu iets van vinden, of helemaal niks.

Laatst gewijzigd
unionwagtmans
esims2.0
#5349
Vandaag zag ik op diverse plaatsen dat Wielerflits Wout van Aert spelt, terwijl het tussenvoegsel in...

Ik geef het op een screen-dump te willen invoegen.

 

La une van Sporza om 23h had van Aert met een v niet een V

Laatst gewijzigd
1 2 ... 213 214 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.