Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 195 ... 200 201
Raul Alcala

Je kan veel over Wouter van Hout zeggen, maar Sam en Moos waren ook geen lieverdjes 

Laatst gewijzigd
Laatste man

Voor de 2e keer een reactie gewoon verwijderd.

Ik vroeg me alleen af waarom een 2e artikel nuttig was over de val in Baskenland? 1 met updates is voldoende.

esims2.0

Ik zie deze links nu voor het eerst. Is dat nieuw of waren die er altijd al? Wel handig moet ik zeggen.

Romāns Vainšteins

Deze disclaimer is wel erg geinig: kennelijk is het ergens bewezen dat verspreid en divers 'zo goed mogelijk' is.

 

Bericht van redactie WielerFlits: Dit betreft een grote valpartij met verschillende topfavorieten. Om jullie, onze bezoekers, zo goed mogelijk te informeren publiceren we verspreid diverse artikelen voor een beter overzicht van het laatste nieuws. Voor opmerkingen over onze berichtgeving verwijzen we je naar het Verbeterpuntentopic op het forum.

 

 

FDJ

Voor mij hoeft dat screenshot van Eurosport met die half bij bewustzijnde renners niet zo op de voorpagina. Zeker niet zolang er niet meer info is.

esims2.0
Raul Alcala
#4851
Je kan veel over Wouter van Hout zeggen, maar Sam en Moos waren ook geen lieverdjes 

Dat was een variatie op Herman Finkers.

Raul Alcala
esims2.0
#4856
Dat was een variatie op Herman Finkers.

Wis en waarachtig.

Fied
Romāns Vainšteins
#4854
Deze disclaimer is wel erg geinig: kennelijk is het ergens bewezen dat verspreid en divers 'zo goed...

Met andere woorden we lezen jullie kritiek maar doen er lekker niks mee onder het mom van kwaliteit. Maar ondertussen is het echt alleen vanwege inkomsten door clicks. 1 post met updates is veel overzichtelijker en duidelijker dan bij elk groot onderwerp elke keer die stortvloed aan artikelen..

Arry1338
Romāns Vainšteins
#4854
Deze disclaimer is wel erg geinig: kennelijk is het ergens bewezen dat verspreid en divers 'zo goed...

Ja wat ze hier zeggen haalt heel de credibiliteit uit deze thread. Precies het probleem waar ik eerder op wees. 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

En we gaan weer over tot de orde van de dag.

Avatar of
Maxim Horssels
admin
Romāns Vainšteins
#4854
Deze disclaimer is wel erg geinig: kennelijk is het ergens bewezen dat verspreid en divers 'zo goed...

Met die disclaimer hebben we gepoogd jullie meteen inzicht te geven in onze overwegingen. Poging mislukt. 😅

Een nieuwe poging: in dit topic nog meer uitleg over ons beleid

Avatar of
Maxim Horssels
admin
esims2.0
#4853
Ik zie deze links nu voor het eerst. Is dat nieuw of waren die er altijd al? Wel handig moet ik zegg...

Is inderdaad nieuw. 

Avatar of
Maxim Horssels
admin
Laatste man
#4852
Voor de 2e keer een reactie gewoon verwijderd. Ik vroeg me alleen af waarom een 2e artikel nuttig w...

Onder ieder artikel vragen hoeveel berichten nog volgen heeft weinig toegevoegde waarde. Die reacties zijn verwijderd. Je kunt hier terecht voor die vragen. Zie dit topic voor de antwoorden.

Laatste man

Oke, bedankt voor het antwoord in ieder geval. Nu nog anti-supporteren gewoon verwijderen dan.

coolietje



 



Wanneer gaat die Kopecky nou eens bij de mannen rijden?????

 

Waarom reacties als bovenstaande toegelaten worden op deze site is mij een raadsel?

Dat jullie het niet erg vinden dat belgen en nederlanders in de clinch gaan en de grootste onzin uitkramen onder artikels waardoor deze site ondertussen zelfs het kleuterniveau niet meer overstijgt tot daar aan toe. Alles voor de clicks nietwaar 😉

Maar bovenstaand commentaar is niet gewoon anti-supporteren (wat volgens jullie regels niet mag, maar ach waarom zouden we die regels toepassen, modereren vraagt toch zoveel werk), het is vileine vrouwenhaat waarvoor in 2024 geen plaats  zou mogen zijn op een van de grootste wielersites van de Benelux, maar blijkbaar wordt dit gewoon toegelaten. 

Bovenstaande wielerflitser is bovendien niet aan zijn proefstuk toe (het gazt dus zeker niet om een eenmalig losstaand feit).

Hopelijk wordt hier eindelijk eens tegen opgetreden...

Laatst gewijzigd
Laatste man

Anti-supporteren maar eens uit de huisregels halen, als je er niks aan wilt doen.

MaGarin

Waarom is de rapporteerfunctie eigenlijk uit het forum gesloopt?

MaGarin

En wat betreft anti-supporteren: wat is dat überhaupt? Als je mensen daar voor wil gaan bannen moet je het ten eerste wel heel duidelijk gaan definiëren. Anders wordt het een totale willekeur en gaat iedereen elkaar maar rapporteren omdat er iets negatiefs wordt gezegd over die persoon zijn favoriete renner. Het moet niet doorslaan in een goednieuwsshow wanneer er alleen nog maar positief mag worden geschreven over alle renners en ploegen.

 

Want 9 van de 10 keer komt het gezeur over anti-supporteren toch neer op: 'Boe hoe, gebruiker X is niet onverdeeld positief over mijn favoriete renner Y of mijn favoriete ploeg Z, en dat vind ik niet leuk.' 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
MaGarin
#4867
Waarom is de rapporteerfunctie eigenlijk uit het forum gesloopt?

Op de chat zou deze ook niet misstaan, als de moderator ff niet oplet 

unionwagtmans

20240407 23:08 Het onderwerp "bizar-toeschouwer-gooit-petje-richting-wielen-mathieu-van-der-poel-tijdens-parijs-roubaix/" gaat opeens over in de 33871-pagina's-bug

en 23:16 Alles weer terug OK

FYI

Laatst gewijzigd
kraamverlof

@beheer: het wordt eens tijd om te leren van het wf verleden. Artikelen die raken aan politiek, zoals Palestijnen die een wielerteam lastig vallen: oké, het is nieuws, gewoon plaatsen, maar laat aub die commentsectie dicht. Ik zie dat inmiddels de reacties daar zijn weggehaald, maar dat kun je vóór zijn. Niet bijdragen aan de polemiek aub!

Een tweede voorstel: zou de stagiaire van dienst iets scherper kunnen zijn op het einde van een wielerkoers, in de chat bij het liveblog? Ik ben zelf helemaal afgefakkeld gister en voor trol uitgemaakt omdat ik zeker wist dat er dsq voor van Dijke zou volgen. Helemaal prima, maar laat dan gewoon de huisregels los. Richting het einde van de koers gebeurt het vrij vaak dat de chat wordt bezocht door het grootste gespuis, even afhankelijk van wie er winnende is. De sfeer in de chat verdwijnt als sneeuw voor de zon dan. 

Ach, misschien is het gewoon wat het is.

Raul Alcala

De suggestie van dat pro Palestina artikel dat het heel normaal is om de confrontatie aan te gaan met Israël Premier Tech, wtf! Incident na incident na incident, gister ook nog op schiphol. Antisemitische teksten recent op de chat, waar ben ik in godsnaam in aanbeland!

kraamverlof
Raul Alcala
#4872
De suggestie van dat pro Palestina artikel dat het heel normaal is om de confrontatie aan te gaan me...

Raul, laten we proberen die polemiek hier weg te houden. Ook ik ben woedend vanwege die hevige toename van het aantal 'acties' tegen Israeliers en mensen van joodse komaf. En over antisemitisme in de chat: daar kan WF prima iets aan doen. Er wordt bv wel geflitst als iemand de website indeleiderstrui noemt in de chat, of het oudhollandse woord mem, maar antisemitisme blijft staan. Een taak voor wf!

#opwegnaareenprofiwf

Raul Alcala
kraamverlof
#4873
Raul, laten we proberen die polemiek hier weg te houden. Ook ik ben woedend vanwege die hevige toena...

Ik voel me vies, ik ga douchen kraam 

kraamverlof
Raul Alcala
#4874
Ik voel me vies, ik ga douchen kraam 

Je hebt me ontroerd met je uncut, mexicaan. Mooi, het grote omdraaien van haat in een lekkere hapklare brok. Weiter so!

1 2 ... 195 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.