Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 194 ... 198 199
FDJ
Maxim Horssels
#4824
Moet toch heerlijk zijn om zo alwetend te zijn. 😅Ik reageer hier open en eerlijk op jullie kritiek,...

Ik vraag me al twee keer af wat de meerwaarde is van het topic dit is wat je hebt gemist tov het liveblog. Als je dan toch schijnbaar intern ook de discussie wel hebt over het vele aantal berichten. Daar komt geen antwoord op. Ik zie er namelijk 0 meerwaarde in. 

Romāns Vainšteins

Ik vind jou eerlijk gezegd helemaal niet zo sportief, creatief en inhoudelijk met je 'openlijk reageren op kritiek'. Het is meestal ombuigen, smiley erbij en een een zijpaadje instormen. Van zienswijze jullie kant nauwelijks een spoor te bekennen. Met ook nog wat valse onnozelheid want jullie hebben tonnen ervaring en zien in een split second, net zoals de alwetende hiero, dat dit een nieuwsbom is.

En vind er ook wat complimenten in he, ik weet zeker dat wanneer de blogvorm wordt toegepast jullie dat uitstekend kunnen EN de discussiesectie + leesbaarheid van de site zwaar opknapt.

 

kraamverlof

@Maxim: twee goedbedoelde adviezen: 1. Niet proberen zo openlijk flitsers aan te vallen, volgens mij is er een aardige concensus over het teveel aan artikelen met zelfde strekking. 2. Voor je plaatst, even een kleine spellingcheck erover, er zitten veel fouten in je reacties. Ik snap verder de haast van even snel reageren.

#opwegnaareenprofiwf

Limal

@redactie, helemaal goed hoor dat jullie strikter zouden modereren - ik ben al lang vragende partij - maar kunnen jullie mij ook uitleggen waarom mijn reactie van gisteren weggeflitst werd? Ik heb het over die onder dit artikel: https://www.wielerflits.nl/nieuws/visma-lease-a-bike-kiest-voor-rol-als-underdog-maar-geloof-nog-steeds-dat-mathieu-van-der-poel-te-kloppen-is/#post-comments

Mijn reactie op de nogal overdreven reactie van Ruud Brouwer luidde "Ruud Brouwer schrijft een boek, en MaGarin weet hoe dat moet". Dit was een verwijzing naar de songtext van 'Jeroen Brouwers' van De Mens, en het feit dat Ruud een pagina uit het anti-Visma boek van MaGarin leek te hebben genomen. Die gelaagde kwinkslag ging voor jullie dus te ver, en was erger dan bvb de op-de-man reactie die net boven de mijne staat?

Ik blijf het opmerkelijk vinden hoe hard renners en ploegen afgezeikt mogen worden (structureel door sommigen) zonder gevolg en hoe willekeurig de moderatie is wanneer flitsers op elkaar reageren. Verbeterpuntje?...

Laatst gewijzigd
esims2.0

Lijkt me niet ok, zo'n reactie van loonwerker en die drie likes.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominem

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Moeilijk man,  dat incasseren.. kon iedereen de hele wereld maar naar zijn pijpen laten dansen. 

Laatst gewijzigd
John Bidon

Wel grappig, geklaag van vele artikelen door juist de personen die weet ik hoeveel posts per dag neerpennen in de comment sectie. Iets van wel de spijker zien in oog van WF maar niet die balk voor de ogen van zichzelf. 

Misschien een verdienmodel voor WF. 5 gratis comments per dag en voor premium prijsje kan je comments bij kopen. Zijn we misschien ook af van die troep die nu die standaard groep aan het posten is. 

Arry1338
John Bidon
#4832
Wel grappig, geklaag van vele artikelen door juist de personen die weet ik hoeveel posts per dag nee...

Het zijn natuurlijk wel de meest actieve leden die er het meest last van hebben. Ik denk vaak ook uit verdriet om te zien dat het juist in de achterban snel de verkeerde kant op gaat. Persoonlijk denk ik dat er veel mensen afhaken op het forum bijvoorbeeld sinds de veranderingen die zijn doorgevoerd niet lijken te zijn afgestemd op de gebruikers. Zelf vind ik ook het forum zeer onhandig, het aantal posts op de hoofdpagina te veel, de titels teveel clickbait, te veel spel- en grammaticafouten in de artikelen, topics worden uitgemolken en in veel artikelen zie je dezelfde informatie terug. Alles lijkt erop gericht om zoveel mogelijk clicks te krijgen, en die krijgen ze omdat Wielerflits een steeds groter bereik lijkt te hebben gekregen. Het is een medium dat de toon zet in Nederland wanneer het gaat om wielrennen, maar het lijkt zich niet te bekommeren om het behouden van leden. Juist iets dat in de huidige tijd ook heel belangrijk lijkt. 

josemanuelfuente

Mooi verwoord Arry1338

Adrianus en Patrick
Maxim Horssels
#4824
Moet toch heerlijk zijn om zo alwetend te zijn. 😅Ik reageer hier open en eerlijk op jullie kritiek,...

Prima reactie Maxim,  je reageert inderdaad open en eerlijk en vooral niet selectief. 
Samen maken we het forum en de site beter!

MaGarin

Als ik Maxim (en de rest van de redactie) een tip mag geven dan sluit ik me wel aan bij Kraamverlof: 

Ik vind het tamelijk onprofessioneel hoe er hier soms wordt gereageerd op bepaalde gebruikers. Je mag mij, Wouter, Romans of wie dan ook best een verschrikkelijk irritante lul vinden hoor, maar ik hoop dat je ook beseft dat jij als hoofdredacteur wel een groot platform als Wielerflits vertegenwoordigd. Het is echt vuistregeltje nummer 1 qua PR en communicatie dat je als vertegenwoordiger van een bedrijf nooit en te nimmer publiekelijk tekeer moet gaan tegen je klanten of gebruikers. Hou dat intern.

 

Verder zou ik je willen aanraden om ietsje minder als door een adder gebeten te reageren op doodnormale kritiek die gewoon op een nette manier verwoord is. Ik ben het er ook niet helemaal mee eens dat je open een eerlijk omgaat met alle kritiek en verbeterpunten hier, maar daar zullen we het denk ik nooit eens over worden. 😉

Romāns Vainšteins

Het is op zich wel 'open en eerlijk' natuurlijk, alleen niet erg 'reageren op kritiek'.

Il Leopardo della Primavera

FYI: de chat werkt nóg steeds niet op (alle) mobiele devices. in ieder geval niet op mijn iPhone 13 met chrome of safari. De tekstbalk komt niet in beeld dus ik kan niet typen, alleen bekijken.

Romāns Vainšteins

Ik wil een klacht indienen.

Er was afgesproken dat je niet meer van naam veranderen mocht en komt wvh met zijn zoveelste pseudoniem aankakken. Graag terugzetten naar de laatste variant. 

kraamverlof
Il Leopardo della Primavera
#4838
FYI: de chat werkt nóg steeds niet op (alle) mobiele devices. in ieder geval niet op mijn iPh...

Even bij instellingen van je browser de desktop versie aanvinken, het is wat omslachtig, maar dan werkt het.

SprintMaster
Romāns Vainšteins
#4839
Ik wil een klacht indienen. Er was afgesproken dat je niet meer van naam veranderen mocht en komt w...

Het is gewoon een nieuwe gebruiker. Blijkbaar wordt er niet op IP adres gecheckt.

Limal
SprintMaster
#4841
Het is gewoon een nieuwe gebruiker. Blijkbaar wordt er niet op IP adres gecheckt.

In de tijd van VPNs en DHCP is het checken van IP adressen ook niet erg nuttig meer...

SprintMaster
Limal
#4842
In de tijd van VPNs en DHCP is het checken van IP adressen ook niet erg nuttig meer...

Ja dat is een punt, er zijn altijd wel slimmerikken die de boel omzeilen. Of op een fatsoenlijk email adres checken. Dus niet rariteiten als [email protected].  Daarmee zou je de meeste rommel wel moeten kunnen afvangen. 

Whyze Katje
SprintMaster
#4843
Ja dat is een punt, er zijn altijd wel slimmerikken die de boel omzeilen. Of op een fatsoenlijk emai...

Iedereen kan willekeurig welk email adres aanmaken die er fatsoenlijk uitziet. Sterker nog, ik ga er toch een beetje van uit dat niet veel mensen met hun 'officiële' email adres op deze site zitten. Heeft niet iedereen 1 of meer extra email adressen voor sites waarvan je weet dat data verkoop onderdeel is van hun business model? Het is zeker met VPN een lastig te omzeilen probleem.

MaGarin
Whyze Katje
#4844
Iedereen kan willekeurig welk email adres aanmaken die er fatsoenlijk uitziet. Sterker nog, ik ga er...

Dit ja, ik mag toch hopen dat de meeste mensen niet alles met één en hetzelfde emailadres doen. De meesten zullen toch wel minstens 1 echt privé-emailadres hebben voor belangrijke dingen, en een 'spam' email voor onbelangrijke dingen zoals Wielerflits.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Allemaal helemaal prima hoe mensen precies mails gebruiken en wat verstandig is.

Maar hier is het duidelijk dezelfde gebruiker onder een nieuwe naam en dat gezeik zou afgelopen zijn: ergo, meteen terugknallen naar de vastgelegde naam. Nog even los van of hier op één of andere manier rond een ban heen gewerkt wordt (wat ik niet weten kan en wat me verder ook niet boeit).

Ik heb de redactie dan ook verzocht dit account terug te zetten naar Wouter van Hout, had ie maar een toffere naam moeten kiezen destijds.

 

 

Laatst gewijzigd
dazzler2120
Romāns Vainšteins
#4846
Allemaal helemaal prima hoe mensen precies mails gebruiken en wat verstandig is. Maar hier is het d...

Maar er kunnen geen 2 accounts zijn met dezelfde naam. Jouw 'terugzetten' zal niet gaan.

Ik denk eerder dat de redactie aan de gang moet gaan met de "ban evasion", i.p.v. welke naam iemand gekozen heeft om die ban te ontwijken. 

Romāns Vainšteins

Ah ok. Dan zit er voor de redactie niets anders op dan wijsgeer met een boogje in het kantje van de carrefour te tyfen en hem vriendelijk doch dringend te verwijzen naar zijn gouwe ouwe Wouter van Hout account. En wel om de reden dat afgesproken was om dat infantiele gezeik met naampje-en-account wisselen 'Niet (meer te) doen!'

MaGarin
Romāns Vainšteins
#4848
Ah ok. Dan zit er voor de redactie niets anders op dan wijsgeer met een boogje in het kantje van de...

Wouters laatste post was dit: https://forum.wielerflits.nl/t/182-verbeterpunten-wielerflits/p/446036

Zijn account is blijkbaar geblokkeerd(maar dan enkel voor de reacties en niet het forum, ofzo?), dan wordt het vrij lastig om daarmee door te blijven posten. Verder ben ik benieuwd naar je bewijs dat het één en dezelfde figuren zijn, en lijkt dit topic ook niet per se de juiste plek om dat te bespreken.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Even in jouw stijl:

'Zelfs een dove, blinde, sensitief verstoorde weet binnen en fractie van een nanoseconde dat dit 'm is. Wie dat niet ziet mag zijn/haar/hen paspoort meteen de versnipperaar ingekeild worden'

1 2 ... 194 ... 198 199

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.