Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 214 215 216 217
Poeksel

Ik weet niet hoe lang de knop 'Melden' al bij forumberichten staat, maar het is me nu pas opgevallen (vanwege een spammer). Mooi in ieder geval dat die er eindelijk is! Maakt het een fluitje van een cent om een spambericht te melden.

kraamhol

de witte chat is verdwenen.

Wijsgeer

Waar is de chat?

Romāns Vainšteins

Welke chat?

 

kraamhol

en dat op de dag dat vinnie weer vader geworden is! We hadden zoveel te bespreken.

Wijsgeer

Hebben jullie zaken gezegd in de chat die verboden zijn?

kraamhol
Wijsgeer
#5381
Hebben jullie zaken gezegd in de chat die verboden zijn?

Heb je een lijstje met zaken die verboden zijn?

kraamhol
kraamhol
#5382
Heb je een lijstje met zaken die verboden zijn?

Edit: 

Laatst gewijzigd
Marik

Gloeiende goden, moeten we weer naar de zwarte chat?

Edit: de zwarte chat is weg :O

Laatst gewijzigd
AWestie

Kan niet een zelfde reageerknop onder nieuwsberichten komen als onder Forumberichten? Nu moet je altijd twee keer tikken om een reactie te plaatsen

Laatst gewijzigd
Wijsgeer

@redactie, wat is de reden dat de chat weg is?

Raul Alcala

Dat is toch al eens uitgelegd, ergens vlak voor de Tour?

Poeksel

Veel verbaasde reacties over dat Merlier niet uit koers is genomen na zijn stayeren. Kunnen jullie proberen te achterhalen waarom dat niet gebeurd is? En wat het verschil met Eekhoff destijds is?

kraamhol

2 puntjes, ook al vaker benoemd hier door flitsers:

Bij reacties, de optie 'most populair'. Echt WF?

Dat volg hier topic, zullen we maar gewoon vaststellen dat het inmiddels 2024 is en geen 90-er jaren?

Poeksel
Poeksel
#5376
Ik weet niet hoe lang de knop 'Melden' al bij forumberichten staat, maar het is me nu pas opgevallen...

Maar het valt me wel op dat de spam die ik vanmorgen gemeld heb (en ik geloof zelfs die van gisteren) er nog steeds staat. Hoe komt dat? 

Laatst gewijzigd
esims4.0

Eens kijken hoe lang deze spam blijft staan dan. Ik heb in de link hieronder e.e.a. uitgelegd en ik ben op zoek naar antwoorden. Op wat vorig jaar gebeurde en nu recent. Vorig jaar heb ik uiteindelijk ook ernaar geinformeerd op dit forum en sindsdien heeft Martin van den Bosch zijn tong verloren. Dit gedrag van Wielerflits heeft niets, maar dan ook helemaal niets met modereren te maken.

https://www.youtour.nl/forum/1583

Il Leopardo della Primavera

heb je geen spiegels in huize esims?

kraamhol

Lief WF: jullie worden momenteel op alle mogelijke manieren gespammed op het forum, misschien even kijken daar? De helft vd reacties daar is inmiddels spam.

Laatst gewijzigd
esims4.0
Il Leopardo della Primavera
#5392
heb je geen spiegels in huize esims?

Ik wilde dit account niet gaan gebruiken om weer actief met discussies mee te doen. Maar deze reactie van Leopardo is natuurlijk voorspelbaar omdat hij bij dat clubje linkse mensen behoort dat dagelijks tegen dit kabinet schopt. En ik kan het toch niet laten om even zijn eigen wijsheid van gisteren erbij te halen. Waar ik het overigens van harte mee eens ben, en recent ook al eens zelf zo gezegd heb: ik vind een jij-bak geen jij-bak als je behalve het benoemen van de hypocrisie ook inhoudelijk op de ander reageert. Hij doet dat voortdurend niet. Deze opmerking kwam dan ook weer letterlijk uit zijn debattrukenhandboek, pagina 3.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera

Die spam loopt idd uit de hand ja.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Esims is dus op zoek naar een nieuwe ban met binnenkomend de redactie schofferen, het zal wel een vorm van (ultrarechts uiteraard) masochisme zijn.

kraamhol
esims4.0
#5394
Ik wilde dit account niet gaan gebruiken om weer actief met discussies mee te doen. Maar deze reacti...

Dit is het verbeterpunten, al meerdere malen tegen je versies verteld, graag inhoudelijk!

AWestie

Er zit een hele vervelende reclame bij nieuwsberichten die voor tien seconden zorgt dat alles onleesbaar is via desktopbrowser.

SprintMaster

Kan Esims4.0 terug gezet worden naar zijn vorige naam? Naampje wijzigen deden we toch niet meer?

Overigens zelden zo'n kansloze eerste post gezien. 

Laatst gewijzigd
Sunneklaas

Er gaat iets niet goed bij het Wout artikel, bij de datum van de reacties staat 2015, maar ze lijken van eerder van dit of vorig jaar te zijn

Laatst gewijzigd
1 2 ... 214 215 216 217

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.