Het is een nieuw account SM, de 2.0 is (vanwege bekende redenen) gebant, er is dus geen sprake van naampje wijzigen. Dus waarschijnlijk nieuwe ronde nieuwe kansen, maar gezien de first post...
Dit topic heeft maar sporadisch gewerkt xis, er zijn zoveel tips gegeven aan wf waar nooit of laat iets mee gedaan is. Het is de reden waarom leo een ander verbeterpunten begon, maar ook daar begonnen de wokkies.
Haha goeie inderdaad. Ik zou als verbeterpunt dan opteren voor een mailadres voor redactionele zaken, hick-ups en dergelijke en het forum lekker gebruiken als de redactie wil weten hoe een nieuwigheidje het best op de site moet komen te staan. Al dat oeverloze gewouwel van sommigen komt vast wel weer ergens anders terecht, maar daar is volgens mij niet veel aan te doen.
Inderdaad, zoals hieronder.
De normale layout verspringt na een tiental seconden. Pagina refreshen zorgt dat de pagina weer normaal geladen wordt, maar na tien seconden is het opnieuw vernaggeld. Onleesbaar dus.
Ik snap dat het lastig is, maar het is hun eigen verbeterpunten, zou je dus denken dat ze die redelijk vaak even inzien. En als ze toch inzien, gelijk alles off topic eruit. In andere topics is de moderatie vanzelfsprekend lastiger, daar blijven ze ook weg.
Haha true. Maar destijds wel schoorvoetend omarmd door Martin.
Zijn opvolgers gaan weliswaar wat toxischer en kleinzeriger om met suggesties in het algemeen en kritiek in het bijzonder, maar dat geeft wat mij betreft niemand het 'destructief recht' om dit topic naar eigen believen onder te kotsen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.