Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 214 215 216 217 »
Raul Alcala

Hup esims

kraamhol
SprintMaster
#5399
Kan Esims4.0 terug gezet worden naar zijn vorige naam? Naampje wijzigen deden we toch niet meer? Ov...

Het is een nieuw account SM, de 2.0 is (vanwege bekende redenen) gebant, er is dus geen sprake van naampje wijzigen. Dus waarschijnlijk nieuwe ronde nieuwe kansen, maar gezien de first post...

Raul Alcala

Jut de boel maar lekker op jongens. Wat is er nu lekkerder dan een odol tot 24 uur vannacht, hmmm?

kraamhol
Raul Alcala
#5401
Hup esims

enige 'opjut' post pipo

Raul Alcala

Ja, enig zijn jullie. Dolletjes. Jij loopt zelfs ruzie te zoeken met klootje. Das wel een prestatie hoor. Toi toi toi

kraamhol
Raul Alcala
#5405
Ja, enig zijn jullie. Dolletjes. Jij loopt zelfs ruzie te zoeken met klootje. Das wel een prestatie...

Nee hoor, ik duidt dat wat d'n kloot zegt en bedoelt: een ongelooflijk pak rotzooi. Bij de pinken, maar niet bij de tijd.

xistnc

Dit topic is wel een beetje failliet hè? Respect voor WF als ze het nog steeds gebruiken waar het voor bedoeld is, maar ik zou het goed kunnen begrijpen als ze de deksel op dit riool lekker dicht laten zitten.

kraamhol
xistnc
#5407
Dit topic is wel een beetje failliet hè? Respect voor WF als ze het nog steeds gebruiken waar...

Dit topic heeft maar sporadisch gewerkt xis, er zijn zoveel tips gegeven aan wf waar nooit of laat iets mee gedaan is. Het is de reden waarom leo een ander verbeterpunten begon, maar ook daar begonnen de wokkies.

AWestie

Haha goeie inderdaad. Ik zou als verbeterpunt dan opteren voor een mailadres voor redactionele zaken, hick-ups en dergelijke en het forum lekker gebruiken als de redactie wil weten hoe een nieuwigheidje het best op de site moet komen te staan. Al dat oeverloze gewouwel van sommigen komt vast wel weer ergens anders terecht, maar daar is volgens mij niet veel aan te doen.

kraamhol

Het ene heeft met het andere te maken denk ik. Weinig reacties van wf op alle verbetertips, geen moderatie, tja dan krijg je gewouwel. Zou niet zo lastig hoeven zijn, als je als wf dit topic aanmaakt, om het schoon te houden.

AWestie

Vanuit eigen ervaring weet ik dat moderatie een arbeidsintensief werkje is. Net als gedegen feedback geven op verbeterpunten en verbeteringen. Of je moet zelf andere ervaringen hebben @kraamhol, maar in deze tijden is het echt lastig.

Poeksel

Moderatie is lastig,  niet al te leuk en tijdrovend ja.  Spam verwijderen, zeker als het keurig gemeld wordt, lijkt me echter weinig tijd te hoeven kosten.

Maillot à Pois
AWestie
#5398
Er zit een hele vervelende reclame bij nieuwsberichten die voor tien seconden zorgt dat alles onlees...

Inderdaad, zoals hieronder.

De normale layout verspringt na een tiental seconden. Pagina refreshen zorgt dat de pagina weer normaal geladen wordt, maar na tien seconden is het opnieuw vernaggeld. Onleesbaar dus.

kraamhol
AWestie
#5411
Vanuit eigen ervaring weet ik dat moderatie een arbeidsintensief werkje is. Net als gedegen feedback...

Ik snap dat het lastig is, maar het is hun eigen verbeterpunten, zou je dus denken dat ze die redelijk vaak even inzien. En als ze toch inzien, gelijk alles off topic eruit. In andere topics is de moderatie vanzelfsprekend lastiger, daar blijven ze ook weg.

Poeksel

WF is overigens niet de aanmaker van dit topic ;)

kraamhol

Oeps poeksi, door jou gestart 9 jaar geleden, sorry, respect. De kraamtijd was nog niet begonnen.

Maar dat verandert het wat mij betreft, dacht echt dat het een wf topic was. 

Romāns Vainšteins

'hele vervelende reclame'

Contaminatie, reclames zijn nooít leuk. Hoogste tijd voor 'dok n'vijffie, weg die baggertroep'.

Burgers moeten zichzelf kunnen beschermen tegen al die zieke hyena's, het moet in de grondwet.

Laatst gewijzigd
xistnc
Poeksel
#5415
WF is overigens niet de aanmaker van dit topic ;)

Haha true. Maar destijds wel schoorvoetend omarmd door Martin. 

 

Zijn opvolgers gaan weliswaar wat toxischer en kleinzeriger om met suggesties in het algemeen en kritiek in het bijzonder, maar dat geeft wat mij betreft niemand het 'destructief recht' om dit topic naar eigen believen onder te kotsen. 

Marik
Raul Alcala
#5403
Jut de boel maar lekker op jongens. Wat is er nu lekkerder dan een odol tot 24 uur vannacht, hmmm?

Hey wat leuk, de pot en de ketel.

Raul Alcala

Hey wat leuk, een stinkende splijtzwam 

kraamhol
Raul Alcala
#5420
Hey wat leuk, een stinkende splijtzwam 

Wat meer respect voor de zwammen hoor, het zijn niet alleen de paddo's, mooi onderaards verbonden dradensysteem. Malikki ontbeert die draden helaas, zitten allemaal los.

Raul Alcala

Ok, excuses voor de 'emotie"

1 2 ... 214 215 216 217 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.